Laulukirjaa jostain... :?

Yleistä vanhoillislestadiolaisuuteen liittyvää keskustelua.

Laulukirjaa jostain... :?

ViestiKirjoittaja metsätähti » 24 Loka 2010, 00:24

Murrr. Kastelin oman virsikirjani pilalle. Olin aikeissa ostaa tänään kirjamyynnistä uusi, vaan sielläpä ei ollutkaan kuin nuotittomia. Varsinkin Siionin lauluissa on paljon minulle vieraita lauluja, nuotti olis kovin tärkeä. Katsoin SRK:n kirjamyymälän sivuilta, eikä sielläkään ollut.

Olisko kenelläkään mahdollista kattella oman rauhanyhistyksen kirjamyynnistä tuota? Maksaisin sen ja postikulut tietysti. Itse asiassa tarvisin peräti kaksi kappaletta.

Mistähän muuten johtuu, että sitä ei ole nyt kummassakaan paikassa? Onko siitä tulossa uusi painos, ja jos, niin milloin?

Mutta siis, jos joku tuntee kutsumusta auttaa, niin kovin iloinen olisin.
Ylistys armon auringon! Se Herran kansan yllä on, ja virta valoa kantaa. SL 275 :)
Avatar
metsätähti
ahertaja
 
Viestit: 571
Liittynyt: 02 Syys 2009, 17:00
Paikkakunta: Pohjois-Suomi

ViestiKirjoittaja Taavetti » 24 Loka 2010, 01:57

Minun vanha kirjani joutaisi ehkä, mutta siinä ei ole näitä uusimpia lauluja ja joitakin eroja on vanhojenkin sanoituksissa.

Nuotilliset kirjat ovat joko loppuneet SRK.n varastosta, tai niitä on jäljellä niin vähän, ettei kannata pitää julkisessa myynnissä. Kuten kysyit, niitä voi olla joidenkin Rauhanyhdistysten kirjamyynneissä, mutta saattaa niitä olla joitakin kappaleita SRK.llakin, joten kannattaa kysyä sieltä. Ohuella kirjalla on enemmän kysyntää, siksi vain niistä on otettu uusia painoksia. Eiväthän kaikki osaa nuotteja lukea, ja nuotillinen vie taskuissa enemmän tilaa.

Muistelin että kulmasohvalla olisi myös tällainen palvelu, mutta en sellaista sieltä löytänytkään.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja metsätähti » 24 Loka 2010, 02:27

Tuo kuulostaa ihan järkeenkäyvältä. Kiitos vinkistä. Häätynee laittaa viestiä SRK:hon. Tosiaan ainakin täällä olivat nuotilliset lopussa. Ja kun mie taas laulan vieraatkin laulut suoraan nuotista, niin sitä tarvitsen.
Ylistys armon auringon! Se Herran kansan yllä on, ja virta valoa kantaa. SL 275 :)
Avatar
metsätähti
ahertaja
 
Viestit: 571
Liittynyt: 02 Syys 2009, 17:00
Paikkakunta: Pohjois-Suomi

ViestiKirjoittaja kesis » 24 Loka 2010, 10:02

mullakin ois ollu joutilas kirja ku 2 virsikirjaa ku äytän nykyisin tuota mobiililaulukirjaa, muttei niissä oon nuotteja kummassakaan.
Avatar
kesis
Valvoja
 
Viestit: 1071
Liittynyt: 28 Joulu 2005, 15:25
Paikkakunta: Vantaa


Paluu Yleinen



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron