Tervehdys!

Yleistä vanhoillislestadiolaisuuteen liittyvää keskustelua.

Tervehdys!

ViestiKirjoittaja pikkupoika » 08 Loka 2011, 15:34

Mitenkäs täällä teillä menee? Onko tämä paikka yhtä aktiinen kuin muutama vuosi sitten? En ole nyt täällä käynyt pitkiin aikoihin mitä nyt pikku se oon vilkaissut sivustoa. :)
pikkupoika
puuhakas
 
Viestit: 209
Liittynyt: 04 Elo 2006, 14:10

ViestiKirjoittaja Jay » 09 Loka 2011, 13:18

Itse aika hiljattain foorumin löytäneenä ja siihen rekisteröityneenä käyn varsin aktiivisesti täällä selailemassa. Muutaman kerta viikossa tulee kirjauduttua ja lueskeltua keskusteluja -joita on kyllä sen verran, ettei niitä ihan äkkiä läpi käydäkään!

Uusia vastauksia ilmaantuu aika verkalleen. Itsekään en ole kovinkaan monesti suutani avannut. Se johtunee huonosta raamatuntuntemuksesta, kun ei kehtaa aina perustella että "kun näin mulle on opetettu ja se tuntuu oikealta".

Onhan täällä toki muitakin kuin noita opillisiiin asioihin keskittyviä aiheita, niinkuin tuo huumoriosasto, joita muutamat ovat kiitettävällä aktiivisuudella päivittäneet ja iloa tuottaneet, mutta kenties olen toistaiseksi ollut vielä hieman jäässä osallistumaan. Odotan sitä ratkaisevaa sykäystä, joka vapauttaa pajatusten Tonavan.. :smile:
Jay
puuhakas
 
Viestit: 244
Liittynyt: 15 Heinä 2011, 01:25


Paluu Yleinen



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron