Pyhä suudelma

Yleistä vanhoillislestadiolaisuuteen liittyvää keskustelua.

ViestiKirjoittaja Angel » 12 Helmi 2012, 23:32

juruulanko kirjoitti:kävitkö? 4:n vai 6:n seuroissa? Miltä tuntui? Minä kävin neljän seuroissa Helsingissä. 6;n seuroissa on muuten enemmän nuoria. Jos haluaa käydä ns anonyymisti, niin kuuden seurat on parempi valinta: väkeä on niin paljon ettei yhteen uuteen kukaan kiinnitä huomiota, jos ei ole todella poikkeava vaatetus/meikki/korut. Neljän seuroissa on enemmä lapsiperheitä ja iäkkäämpiä ihmisiä. Mutta silloinkin voi ihan hyvin käydä vaikka olisi sinkku.


kävin, olin myös itse klo16 koska myöhemmin piti käydä sukulaisten luona. Tuntui hyvältä, vaikka piti tarkkaan kuunnella mitä puhuttiin kun istuin takana ja oli lapsiperheiden hälinää.. Pääasia kai kuitenkin että pääsin seuroihin paikanpäälle.. Kahville en kyllä kerennyt jäämään :( ehkä ensi viikolla sitten klo 18, tosin keskiviikkonakin voisi käydä, mikäli työajat sallivat.. :/ mitä itse pidit tämän päivän seuroista?
Angel
perehtynyt
 
Viestit: 52
Liittynyt: 08 Tammi 2012, 19:18
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja juruulanko » 13 Helmi 2012, 17:05

tuntui ihan tutulta ja turvalliselta. Puhuja puhui Jeremiasta ja mieleeni tuli ajatus siitä että nämäkin entiset uskovat ovat olleet lihaa ja verta, tunteineen , epäilyksineen kaikkineen. Aivan kuten mekin. Mukavaa kun pääsit tulemaan seuroihin. Toivottavasti jaksat uudestaan!
Anna vaattees aina valkiat olla, ja älä puututa voidetta pääs päältä. (Saarn. 9:8)
Avatar
juruulanko
puuhakas
 
Viestit: 215
Liittynyt: 30 Heinä 2009, 15:39

Edellinen

Paluu Yleinen



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron