Haluaisin kuulla saarnan ja saada synnit anteeksi

Yleistä vanhoillislestadiolaisuuteen liittyvää keskustelua.

Haluaisin kuulla saarnan ja saada synnit anteeksi

ViestiKirjoittaja Angel » 17 Syys 2014, 12:13

Olen uskossa, mutten ole hetkeen saanut kuulla evankeliumia. Olen ollut kipeä, niin en ole päässyt seuroihinkaan paikan päälle. Olisi mukavaa jos joku täältä jaksaisi ottaa yhteyttä ja saisin kuulla evankeliumin ja uskoa sen. Minulle voi laittaa yksityisviestin tai vastata tämän viestin yhteyteen.... Olisin kiitollinen jos joku niin teksi. On jo jonkin aikaa ollut heikko olo uskon suhteen... :/
Angel
perehtynyt
 
Viestit: 52
Liittynyt: 08 Tammi 2012, 19:18
Paikkakunta: Vantaa

Re: Haluaisin kuulla saarnan ja saada synnit anteeksi

ViestiKirjoittaja Xoreon » 23 Syys 2014, 17:18

Luin viestisi myöhään eilen illalla ja olen miettinyt tilannettasi.

Tiesitkö että seuroja voi kuunnella myös netistä tai vaikka puhelimen välityksellä? Rauhanyhdistysten
sivuilta löytyy toimintakalenteri ja seurojen kuuntelu mahdollisuus, jota suosittelen sen helppouden
Takia.

Usko tulee kuulosta ja kuulo Jumalan sanasta, joten täältä blogista sitä on hankala kuulla.
Henkilötietojani en mielelläni tässä ketjussa julkisesti kerro, mutta voit halutessasi tavoittaa
minut yksityisviestin kautta.

Hyvä että kerroit tilanteestasi ja hädästäsi täällä blogissa. Toivon että vastauksestani on hyötyä
ja saat pian uskoa syntisi anteeksi.
Sillä ei ole merkitystä kuinka monta kertaa kaadut, vaan sillä että jaksat aina nousta ylös.
Xoreon
tutustunut
 
Viestit: 19
Liittynyt: 02 Maalis 2013, 01:33
Paikkakunta: Vantaa


Paluu Yleinen



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron