Kääntymyskertomukset tässä ajassa

Yleistä vanhoillislestadiolaisuuteen liittyvää keskustelua.

Kääntymyskertomukset tässä ajassa

ViestiKirjoittaja Iisakki » 05 Elo 2016, 10:48

Tervehdys!

Minua on suuresti puhutellut kertomukset, joissa etsijä on löytänyt elävän uskon ja saanut parannuksen armon. Kirja nimeltä "Löysin Jumalan valtakunnan" on ihmeellistä luettavaa siinäkin mielessä, että erilaiset toisistaan tietämättömät kertojat ovat saaneet uskon lahjan aivan samalla tavalla: toisen ihmisen synninpäästön sanojen välityksellä. Tuota kirjaa en ole voinut liikuttumatta lukea.

Haluaisinkin kuulla tai lukea miten te, jotka olette tehneet parannuksen, olette löytäneet Isän kotiin. Mitä kaikkea siihen liittyi ja mitä silloin tapahtui?

Jos haluat, voit laittaa minulle vastauksen yksityisviestinäkin.
Iisakki
kiinnostunut
 
Viestit: 2
Liittynyt: 30 Heinä 2016, 22:57

Re: Kääntymyskertomukset tässä ajassa

ViestiKirjoittaja Ilpo » 08 Elo 2016, 14:00

Tuo kirja "Löysin Jumalan valtakunnan" on totisesti hyvä kirja. Voisi sanoa, että sille oli tässä maailmassa "sosiaalinen tilaus".

Tiedän, että moni epäuskoinen on saanut sellaisen lahjaksi uskovaiselta ystävältä. Se on arvolahja.

Hyvä on myöskin tämä avaus. Toivottavasti edes joku rohkaistuu kirjoittamaan tähän ja kertomaan kokemuksensa siitä, miten itse löysi Jumalan valtakunnan.
Ilpo
Ilpo
ahertaja
 
Viestit: 552
Liittynyt: 04 Kesä 2011, 00:46


Paluu Yleinen



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron