Mitä kuuluu?

Tutustuminen palstaan ja toisiimme sekä hiljaisten nimimerkkien etsinnät.

Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Elena » 18 Syys 2006, 15:23

Tähän aiheeseen voisi kirjoitella jotain kuulumisia.. hyviä tai huonoja. Kaikkea ei ole pakko tietenkään kertoa, vaan valinnan mukaan.
Avatar
Elena
tosi pirteä
 
Viestit: 321
Liittynyt: 28 Syys 2005, 21:02
Paikkakunta: Aika lähellä

ViestiKirjoittaja Elena » 18 Syys 2006, 15:24

Aloitan.

Minulla alkoi taas kouluviikko ja tänään oli äidinkielen ylioppilaskirjoitukset. Taisi ihan kohtuullisesti mennä, mutta tulokset vähän jännittävät. Jos vaikka kirjoitinkin aiheen vierestä, hui. Aiheena esseessäni oli Antti Hyryn novelli "Joka päivä koko kesän".

Ulkona on kiva syysilma, poutaa ja raikas viileähkö ilma.. mukavaa, kun on syksy! :)
Avatar
Elena
tosi pirteä
 
Viestit: 321
Liittynyt: 28 Syys 2005, 21:02
Paikkakunta: Aika lähellä

ViestiKirjoittaja Maarimi » 18 Syys 2006, 17:41

Oi sitä ihanaa aikaa, kun oli kirjoitukset. Äidinkieli oli lempiaineeni ja minusta piti tulla kirjailija tai joku sinne päin...

Olen syksyn lapsi, ainakin siihen asti kun on marraskuu, ja masennuksen uhka tulee todelliseksi. Tänäänkin mylläsin puutarhassa ja on niin pirteä ja iloinen mieli!
Avatar
Maarimi
sisupiristäjä
 
Viestit: 419
Liittynyt: 07 Heinä 2006, 00:06
Paikkakunta: Länsi Suomi

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 21 Syys 2006, 11:35

Minä olen aloittanut tänä syksynä toista vuotta opiskelemaan artesaaniksi. Opinnot sujuvat vaihtelevalla menestyksellä. Viihtyisin paremmin koulussa, jos ryhmässäni olisi suunnilleen ikäiseni tai joku muu, jonka kanssa viihtyisin. Tunnen itseni ryhmässä ulkopuoliseksi. :?
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja Elena » 21 Syys 2006, 13:22

Sinisielu: Minulla on kyllä osittain sama juttu, koska olen vuotta nuorempien kanssa samalla luokalla. Ikäeroahan ei ole kuin se yksi vuosi, mutta heitä ei näköjään ollenkaan kiinnostua tutustua minuun. Heillä on erittäin tiiviit omat ympyrät, joihin minua ja ainoaa koulukaveriani ei hyväksytä mukaan. Onneksi minulla on edes yksi luokkakaveri, joka on ystäväni. Se auttaa paljon.

Kaikki ryhmä- ja parityöt ovat kurjia varsinkin jos on kiusattu tai syrjitty, on inhottavaa yrittää tehdä yhteistyötä, jos muut tosi vastahakoisesti tekevät mitään toisen kanssa. Onneksi en kuitenkaan ole kiusattu, joskus nuorempana olen kyllä ollut vähän syrjitty jonkin aikaa.

Ymmärrän, että ei ole yhtä kivaa opiskella paljon nuorempien kanssa, etenkin jos ei ole luokassa kavereita. Opiskelu on ainakin puolet hauskempaa, jos on kavereita! :roll: Tietysti eri ikäistenkin kanssa voi olla kaveri. Minulla on paljonkin itseäni vanhempia ystäviä ja myös muutama nuorempi.

Tänään on ollut ihan hyvä päivä, vaikka piti herätä ihan liian aikaisin ja tulla kouluun aikaisemmin kuin normaalisti. Koulussa oli hyvää ruokaakin. :wink:
Avatar
Elena
tosi pirteä
 
Viestit: 321
Liittynyt: 28 Syys 2005, 21:02
Paikkakunta: Aika lähellä

ViestiKirjoittaja Sinikettu » 08 Loka 2006, 23:18

Tänään olin koirien kanssa agilityssä piiitkästä aikaa ja se oli tosi mukavaa, vaikka sää ei aivan suosinut. On tosi hyvä mieli ja toivon jaksavani taas jatkaa säännöllistä harrastamista, koska nautitaan siitä kaikki niin kovasti, sekä koirat että minä. Tosin usein saan kovat haukut päälle, kun en osaa ohjata niin että tajuavat mistä on kysymys. Kun koirathan osaavat kaiken, ainoa este agility-uralla maailman maineeseen etenemiselle on aivan liian hidas ja vaikeaselkoinen emäntä! :D
Avatar
Sinikettu
puuhakas
 
Viestit: 237
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 15:11


Paluu Tullaan tutuiksi



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron