Miten saa uskovaisia ystäviä?

Tutustuminen palstaan ja toisiimme sekä hiljaisten nimimerkkien etsinnät.

Miten saa uskovaisia ystäviä?

ViestiKirjoittaja vauva » 28 Marras 2006, 01:39

Niin että sellaista kun viimeksi oli kavereita esikoulussa eli vähän yli 10 vuotta sitten niin kysyisin että miten saa kavereita, pitääkö käydä kysymässä tahdotko olla ystäväni vai miten?
Niin ja lisäksi olen varma etten tule koskaan saamaan aviopuolisoa, ainakaan hyvännäköistä.
vauva
 

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 28 Marras 2006, 17:59

Minullekin on ystävän saanti ollut vaikeaa aina. Tosin monet ystävyyssuhteet syntyvät luonnostaan ja siihen tarvitaan molemminpuolinen halu tutustua.
Minäkin olen varma etten saa aviopuolisoa. Tulen siitä aina vain varmemmaksi, mitä useammin olen pettynyt.

Hmmm...onko se hyvännäköisyys tärkein asia aviopuolisossa? :roll: Kokonaisuus ratkaisee, vaikka en tietysti väitä, etteikö ulkonäöllä olisi vaikutusta, mutta ei se ole tärkein asia kuitenkaan loppupeleissään.
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja vauva » 30 Marras 2006, 03:07

Kyllä sillä on minulle vaikutusta, ainakin jonkin verran.
En voisi mennä omasta mielestäni ruman kanssa naimisiin, pitäisi olla sellainen normaali, plussan puolella. :D
vauva
 

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 30 Marras 2006, 14:22

No, jos itse on kaunis, niin tietysti haluaa vertaisensa. :roll:
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja vauva » 30 Marras 2006, 17:32

mä oon poika, ja sellanen ruma kai.
vauva
 

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 30 Marras 2006, 17:57

No siksi minäkin yksin jäin, kun ei rumat tahdo kaupaksi mennä.
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja kuikuilija » 01 Joulu 2006, 11:55

Kauneus on katoavaista, rumuus senkun lisääntyy. muistaakseni suomalainen kansanviisaus. Puolisoa ei valita se annetaan, uskovaisilla on tällainen käsitys. Siinä on omat vaaransa jos puoliso liian kaunis. Tyytykäämme luonnolliseen kauneuteen ja siihen mitä meille annetaan. Huomaamme kuitenkin että, puoliso joka on annettu on kaikkein kaunein ja meille sopivin.
kuikuilija
touhukas
 
Viestit: 189
Liittynyt: 22 Loka 2005, 19:21
Paikkakunta: koti jossain suunnassa

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 01 Joulu 2006, 12:45

Noh, heittäydyinpä lapselliseksi tässä keskustelussa. Olen kyllä samaa mieltä kuin kuikuilija. Ja tiedän paljon vähemmän kauniita, jotka ovat menneet naimisiin.
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja JIA » 01 Joulu 2006, 16:13

Minulle sanoi aikoinaan joku vanhempi ihminen, en muista kuka, että se on siinä kuka kellekin kirkastetaan. Se rakastuminen on ihmeellinen, se kaunistaa. Ja kaikkein kaunein on sen rakastetun silmissä.

Näin kun on jo "vanha vaimo", alkukuusta tuli 35 vuotta avioliitossa täyteen, sitä enemmän ajattelee rakastamista kuin rakastumista. On se avioliitossakin se -taminen joskus lujassa. Siinä sitä kysytään sitä, mitä alttarilla luvattiin. Aina on ainakin tähän asti menty niin, että helpommissa paikoissa on rakastettu ja vaikeammissa tahdottu rakastaa kaikesta huolimatta.

Se on oikeastaan aivan turha miettiä, miten hyvännäköisen haluaisi ja minkä saisi. Se oikea tulee kuitenkin sitten niistä mietteistä huolimatta, jos on tullakseen. Ei kai se väärin ole haaveilla vaikka minkälaisesta missistä tai misteristä, kun pitää vain silmät auki sen tavallsemmankin varalta....
JIA
 

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 01 Maalis 2008, 20:14

Niin. Tätä asiaa sietää aina uudelleen miettiä. Siskonikin on monesti sanonut, ettei se ole ulkonäöstä sillä tavalla kiinni, saako kumppanin. Uskovaisina pitäisi aina muistaa se, että puoliso annetaan tai sitten ei. :shock:
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja sisarmaaria » 01 Maalis 2008, 20:50

Rakkaus kaunistaa :mosor:

Sielunkumppanin taitaa löytää parhaiten katsomalla toisiaan silmiin. Silloin kaikki muu unohtuu, ns. rumuuskin :wink: , kun se oikea osuu kohdalle :-D
sisarmaaria
 

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 01 Maalis 2008, 21:35

Onhan se rakastuneen hyvä puhua. :D
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24


Paluu Tullaan tutuiksi



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron