Tittelit

Tutustuminen palstaan ja toisiimme sekä hiljaisten nimimerkkien etsinnät.

ViestiKirjoittaja Tero A.A. » 23 Helmi 2009, 20:03

Kukahan nuo keskustelijamääritelmät myöntää? Jani on pirteä ja Bono on perehtynyt. Minutkin perehtyneeksi mainitaan.
Tero A.A.
vakiintunut
 
Viestit: 136
Liittynyt: 11 Marras 2006, 15:18

ViestiKirjoittaja Taavetti » 23 Helmi 2009, 21:05

Tero A.A. kirjoitti:Kukahan nuo keskustelijamääritelmät myöntää? Jani on pirteä ja Bono on perehtynyt. Minutkin perehtyneeksi mainitaan.

Ne ovat minun määrittelemiäni titteleitä, jotka tein harjoitteluna joskus vuoden verran sitten ja joita olen vähitellen muokannut, lisännyt ja vaihtumisväliä tasoittanut. Ne vaihtuvat käyttäjän kirjoitusten mukaan, ensimmäisen viestin kirjoitettuaan saa tittelin kiinnostunut, 15 viestin jälkeen tulee tutustunut ja niin edelleen. Voit katsoa vain vähän viestejä kirjoittaneiden viestin vierestä. Perehtynyt titteli tulee muistaakseni 50 viestin jälkeen, seuraava porras on 100 viestiä 150 ja 200 viestiä. Myöhemmin aina 100 viestin täyttyessä vaihtuu titteli.

Häiritsevätkö tittelit sinua tai jotakuta muuta? voidaan ne poistaakin käytöstä jos niin sovitaan.

Tero.A.A kirjoitti:Minusta keskustelu vaikuttaa uskomattoman pahansuovalta. Onko teillä varaa arvioida veljienne sieluntilaa nettimielipiteiden perusteella? Siionin tulee hoitaa sielut. Ei netissä voi sieluja hoitaa ja tuomita. Netti on keskustelua varten. Etenkin, että lähdetään kirjoittajan henkilöllisyyttä ja kotisiionia vakoillen etsimään.

Siitä olen samaa mieltä, ettei tällainen palsta ole sielunhoidon paikka. En kuitenkaan pidä pahana, jos täällä keskustellaan ja jopa varoitetaan kohdatusta väärästä opista. Jos hiukan pinnistät muistiasi, ei sinun lie vaikea muistaa monin verroin rankempaa internet keskustelua. Ei taida se palsta vieläkään olla pois, mutta poistumassa se on tämän kuun aikana.
Viimeksi muokannut Taavetti päivämäärä 23 Helmi 2009, 21:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä


Paluu Tullaan tutuiksi



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron