Vanhempia esittäytymisiä

Tutustuminen palstaan ja toisiimme sekä hiljaisten nimimerkkien etsinnät.

ViestiKirjoittaja hepa » 20 Helmi 2009, 16:36

JT.
Olen uusi tällä palstalla.
Olen kolmekymmpinen isukki Oulun seudulta ja lapsuuden vl.

Löysin tämän vähän aikaa sitten S24 palstalta En ole paljoa seuraillut sitäkään, silloin tällöin. En enää käy siellä kunsiellä ei ole mitään järkevää keskustelua.

Saa nähdä tuleeko kirjoiteltua, mutta ilo on lukea ja selvenee moni asia jota on miettinyt itsekin. Näin se Jumalan elävä seurakunta opettaa, että toinen käsittää jonkun asian ja toinen toisen ja näin on täydellinen seurakunta. Jumala myös avaa sanaansa aikanaan, jotka ovat aiemmin olleet ns. lukittuna.
Avatar
hepa
tähtiahkera
 
Viestit: 877
Liittynyt: 19 Helmi 2009, 15:14
Paikkakunta: Oulunseutu

ViestiKirjoittaja Taavetti » 20 Helmi 2009, 17:00

Tervetuloa hepa! Hienoa että esittäydyit, toivottavasti maltat joskus kertoa kuulumiosia ja ainakin vaikutelmia. Saa täällä toki vain hiljaisena lukeakin, mutta aivan tuppisuista ei aina tiedä, mitä mieltä he ovat asioista.
Siis viihtymisiin, kirjoittamisiin ja ainakin lukemisiin.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja anskuliini » 23 Helmi 2009, 19:07

Empä ole tainut vielä minäkään täällä esittäytyä :) Olen 23-vuotias nainen Savosta ja työskentelen kaupanalalla.Olen lapsesta asti saanut olla uskomassa..perhettä ei ole :)
"saa silloin siivet soutaa, suvi-ilmahan siintävään,kun enkelsaatto noutaa,pyhät kuorohon kiittävään." SL 181
anskuliini
kiinnostunut
 
Viestit: 10
Liittynyt: 01 Heinä 2008, 20:04

ViestiKirjoittaja Taavetti » 23 Helmi 2009, 19:20

On anskuliini sentään huomattu, ja jos tervetulotoivotus on jäänyt kertomatta, se tulee nyt. Ollos kuin kotonasi! :cool:
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

Esittäydynpä

ViestiKirjoittaja poikamies » 27 Helmi 2009, 03:22

Jt. Uskovainen ”poikamies”, pohjois- suomesta. Ikää muutaman vuoden päälle kolmekymmentä. Aikuisiässä oleva poika. Huumoria ja vakavuutta sopivassa suhteessa. Harrastuksena työ, autot, kulttuuri ja liikunta.. Jumala varjellut poikamiehenä, josko jossain vaiheessa Jumala johdattaisi sopivan puolison.
poikamies
 

ViestiKirjoittaja Taavetti » 27 Helmi 2009, 03:53

Satuin sopivasti toivottamaan tervetulleeksi poikamiehenkin aivan tuoreeltaan, viihtyös joukossamme!!
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja Jani_S » 02 Maalis 2009, 23:31

Tervetuloa takaisin, O.M :)
Jani_S
 

ViestiKirjoittaja Emka » 03 Maalis 2009, 20:40

:D Myös minä toivotan OM:n takaisin, ihan on ollut ikävä :) :lol:
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja Aada » 11 Maalis 2009, 13:47

Juuri palstalle rekisteröityneenä pyörähdän tässä esittäytymässä.
Olen eteläisessä Suomessa asusteleva nainen. Tällä hetkellä harrastukset elävät lasten mukana. Musiikki ja erilainen käsillä tekeminen on sydäntä lähellä, samoin kaikki uuden oppiminen pitää mielen virkeänä.

Tälle palstalle löysin tuttavan vinkistä.
Aada
tutustunut
 
Viestit: 32
Liittynyt: 10 Maalis 2009, 22:10

ViestiKirjoittaja Taavetti » 11 Maalis 2009, 14:48

Tervetullos Aada ja viihtyös seurassamme kohtuullisesti. Kirjoittamisen pakkoa täällä ei ole, mutta aina ovat hyvät viestitkin tervetulleita.

Enemmistö käyttäjistämme on aivan lukemisen linjalla, joka sekin on sallittua.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

Esittäytyminen

ViestiKirjoittaja Jänes » 01 Touko 2009, 01:19

Jt!

Päätin sitten tulla tänne palstalle. Olen 18-v miehenalku Etelä-Pohjanmaalta. Parannuksen armon sain muutama kk sitten.

Siunausta kaikille teille!
”Kristus on meidän rauhamme "(Ef. 2:14).
Avatar
Jänes
kiinnostunut
 
Viestit: 5
Liittynyt: 29 Huhti 2009, 23:43

ViestiKirjoittaja Taavetti » 01 Touko 2009, 04:24

Tervetuloa joukkoon, Jänes. Mukavaa kun esittäydyit, varmaan ajan oloon tutustumme enemmänkin.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja Jänes » 02 Touko 2009, 01:35

ELIHU kirjoitti:Lämpimästi Tervetulloo vaan minunkin puolestani!
Tääl ei tarvi ollenkaan "jänistää", saapi olla aivan vappaasti oma ittensä. (';)')

Kiitti vaan! Joo. Ei ollu tarkootukseni yhtään jänestää :) Kuinkahan oma ittensä täällä saa olla? Mietin, että jos oon oma itteni niin kirijootan sitte murtehella.

Voi olla pikkuusen vaikia saara muunkielisten kaikesta selevää. Ehkä teen kompromissin ja kirjootan sellaasta puoli-yleiskieltä.
”Kristus on meidän rauhamme "(Ef. 2:14).
Avatar
Jänes
kiinnostunut
 
Viestit: 5
Liittynyt: 29 Huhti 2009, 23:43

ViestiKirjoittaja nokkonen » 12 Touko 2009, 00:48

Heipähei! Hengelliset juureni ovat ihan muualla kuin vanhoillislestadiolaisuudessa, mutta olen vilpittömästi kiinnostunut uskostanne ja herätysliikkeenne opetuksesta, siksipä tänne palstallekin rekisteröidyin, lähinnä varmaankin lueskelemaan. :D
Viimeksi muokannut nokkonen päivämäärä 22 Heinä 2009, 17:13, muokattu yhteensä 1 kerran
nokkonen
 

ViestiKirjoittaja Jani_S » 12 Touko 2009, 08:01

Tervetuloa mukaan, nokkonen! Toivottavasti viihdyt seurassamme ja löydät palstaltamme luettavaa. Myös kirjoittaminen on täällä sallittua, itse asiassa jopa toivottua. :D
Jani_S
 

ViestiKirjoittaja Vincent » 22 Touko 2009, 22:49

Olen 44v. mies ja kiinnostunut VL:sta. Parempi ottaa selvää suoraan täältä, kuin kuulopuheiden perusteella muodostaa kuvaa. Teidän liikkeessänne on paljon hyvää ja teiltä voi oppia ja omaksua. Joitakin asioita taas en ymmärrä - niin kuin ei kaikki ymmärrä minua.... Mutta mielenkiintoisia keskusteluja täällä on!
Vincent
 

ViestiKirjoittaja Emka » 22 Touko 2009, 23:29

Vincent kirjoitti:Olen 44v. mies ja kiinnostunut VL:sta. Parempi ottaa selvää suoraan täältä, kuin kuulopuheiden perusteella muodostaa kuvaa. Teidän liikkeessänne on paljon hyvää ja teiltä voi oppia ja omaksua. Joitakin asioita taas en ymmärrä - niin kuin ei kaikki ymmärrä minua.... Mutta mielenkiintoisia keskusteluja täällä on!


:D Tervetuloa vain kyselemään, sillä niinhän nämä asiat parhaiten selviää, kun kysyy suoraan mistä haluaa tietoa. Paljonhan ihmiset luulevat meikäläisitä sellaistakin mikä on ihan vääristynyttä huhupuhetta. Itselleni on kuitenkin Raamattu tärkein ohjekirja ja kun olen vasta aikuisena tullut tietämään tästä Vanhoilislestadiolaisuudesta, niin silloin tunsin että olen tullut "kotiin"

Monessa mukana olleena, eli etsien rauhaa tunnolleni,sitä kuitenkaan muualta löytämättä, niin tässä kristillisyydessä löysin vastauksen niihin kysymyksiin joita olin pohtinut ja etsinyt, rauhan tunnolleni, ja iankaikkisuustoivon.
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja Vincent » 31 Touko 2009, 23:05

Kävin kaverini kanssa Turussa eilen ja kävimme tsekkaamassa tulevan Suviseura-alueen Oripäässä. Ajattelin käydä myös paikan päällä katsomassa ja kuuntelemassa.
Vincent
 

ViestiKirjoittaja Emka » 09 Kesä 2009, 22:23

Ensimmäisen kerran elämässäni minulla on mahdollisuus käydä kotoa käsin suviseuroissa :D Näiden 35:n vuoden aikana, mikä olen tämän kristillisyyden parissa saanut olla, ei ole suviseurat olleet näin lähellä.

Vaikka tuskin pystyn joka päivä siellä käymään, niin yritän lauantain ja sunnuntain siellä olla. Nyt täytyy toivoa,ettei "kompuroi" luitaan rikki ennen loppukuuta, kun osallistumiseni Raamattutiedon kurssille jouduin perumaan kaatumisesta johtuvan kylkiluun murtuman takia. Nyt tuntuu jo se parantuneen, joten pitää liikkua varovasti, varsinkin koiran kanssa.
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja meritähti » 25 Heinä 2009, 19:39

Mielenkiinnosta tänne rekisteröidyin. Olin yllättynyt, että tällainen palsta löytyy netistä.

Olen jonkun verran yli 30 kymppinen vanhoillislestadiolainen nainen keskeltä Suomea.

Mikäs tuo Kotikolo-palsta on?

t. meritähti
meritähti
 

EdellinenSeuraava

Paluu Tullaan tutuiksi



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron