Vanhempia esittäytymisiä

Tutustuminen palstaan ja toisiimme sekä hiljaisten nimimerkkien etsinnät.

ViestiKirjoittaja Hannes69 » 14 Tammi 2013, 19:54

Tervetuloa pienimatkalainen. Täällä saa kysellä ja kannattaa lukea foorumin vanhoja keskusteluja. Niissä on käsitelty monia asioita jotka ovat askarruttaneet liikkeeseen kuulumattomia. Saa kysyäkin jos kysymyksiä tulee, yritämme vastata.
Hannes69
Valvoja
 
Viestit: 819
Liittynyt: 24 Syys 2010, 01:00
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja Satu81 » 25 Tammi 2013, 11:31

Juuri parannuksen tehnyt reilut 30v. nainen kirjautui vihdoinkin foorumille. Lueskellut olen silloin tällöin ja paljon saanut täältä vahvuutta ja uskoa siihen, että olen oikealla tiellä :mosor:

Miten löysin Jumalan valtakunnan?
Nelisen vuotta sitten tutustuin vl-naiseen ja muutaman viime vuoden aikana meistä on tullut hyvät ystävät. Uskon tässä olleen Jumalan johdatus mukana, hän johdatti elämääni uuden ystävän josta olen hyvin kiitollinen.

Nyt kohti uutta elämää, onneksi lähellä on ystävä tukemassa :D
Satu81
kiinnostunut
 
Viestit: 1
Liittynyt: 24 Tammi 2013, 13:05

ViestiKirjoittaja Taavetti » 25 Tammi 2013, 13:01

Tervetuloa molemmat, pienimatkalainen ja Satu81. Hyvä uutinen kohdallasi, Satu on, että löysit Jumalan valtakunnan ja pääsit sisälle. Niitä tapahtumia sanoi Martti Luther elämämme tärkeimmiksi tapahtumiksi, tai kalleimmaksi asiaksi Vähä Katekismuksessaan.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja Emka » 25 Tammi 2013, 14:21

Haluan myös toivottaa teidät molemmat Pienimatkalainen ja Satu81 tervetulleeksi foorumille. :D Täällä on paljon luettavia kirjoituksia monista aiheista, ja kysellä voi vapaasti. Siis Tervetuloa :mobo:
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja Jani_S » 04 Helmi 2013, 17:12

.
Jani_S
tosi ahkera
 
Viestit: 506
Liittynyt: 30 Loka 2010, 00:24

Edellinen

Paluu Tullaan tutuiksi



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron