Vaikeuksia

Tietokoneongelmat ja ohjeet foorumin käyttöön

Re: Palstalle rekisteröitymisestä

ViestiKirjoittaja Meiliaikku » 24 Elo 2010, 22:41

Taavetti kirjoitti:Kokeilin muutaman päivän ajan uusille rekisteröityville pääsyä ilman visuaalikoodin tunnistamista, mutta näiden päivien aikana on taas tullut muutama todennäköinen roskapostia levittävä spotti, joten palautin hetki sitten visuaalisen varmistuksen takaisin.


Jt Jumalan lapset täällä!


Arvatkaa , miten kauan kesti, et minä pääsin tänne rekisteröitymään. Puoli vuotta varmaan ja kymmeniä kertoja yritin . En tiedä höykäsen pöläystä , miten tämä toimii ja minne minä pääsen. Yksi sivu ainakin ilmoitti, ettei mulla ole sinne lupaa.Saa nähdä...


Taavetti kirjoitti:Visuaalinen varmistus on se, missä käyttäjäksi haluavaa pyydetään kirjoittamaan pieni muotoiltu merkkijono uudelleen sitä varten varattuun ruutuun. Ellei merkit tule oikein, avautuu pyyntö uudelleen ja muutaman yrityksen jälkeen katoaa. Merkit ovat muotoiltuja siksi, että koneen olisi niitä vaikeampi lukea, mutta vaikeutta voi ilmetä tavallisellakin ihmisellä. Siksi pyydän, että jos et onnistu itse rekisteröitymään foorumille, ottaisit yhteyttä foorumimme sähköpostiin osoitteella vlfoorumi@gmail.com

Ylläpitäjät voivat helpottaa hetkeksi varmistuksen vaatimusta, jos siihen on aihetta. Annetaan noiden spoteiksi epäilemieni olla toistaiseksi olla luettelossa, jos kuitenkin ovat normaaleita amerikkalaisia käyttäjiä, niin voinevat ilmoittaa asiasta niin halutessaan. Muussa tapauksessa ne nimimerkit poistetaan muutaman viikon kuluttua.
Meiliaikku
puuhakas
 
Viestit: 229
Liittynyt: 24 Elo 2010, 22:23

Re: Palstalle rekisteröitymisestä

ViestiKirjoittaja Taavetti » 25 Elo 2010, 02:21

Meiliaikku kirjoitti:Arvatkaa , miten kauan kesti, et minä pääsin tänne rekisteröitymään. Puoli vuotta varmaan ja kymmeniä kertoja yritin . En tiedä höykäsen pöläystä , miten tämä toimii ja minne minä pääsen. Yksi sivu ainakin ilmoitti, ettei mulla ole sinne lupaa.Saa nähdä...


On joku sivu vain kirjautuneille käyttäjille, mutta niitä ei pitäisi ilman kirjautumista edes nähdä. En siis osaa aavistaa, mitä sivua kenties tarkoitit.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

Re: Palstalle rekisteröitymisestä

ViestiKirjoittaja Meiliaikku » 25 Elo 2010, 17:42

On joku sivu vain kirjautuneille käyttäjille, mutta niitä ei pitäisi ilman kirjautumista edes nähdä. En siis osaa aavistaa, mitä sivua kenties tarkoitit.[/quote]

Tarkoitan, "uskonvanhurskaus ja Jeesuksen nimessä ja veressä jne."

Pääseekö sinne keskustelemaan tavan uskovainen, vai miks sinne on esto? :?
Meiliaikku
puuhakas
 
Viestit: 229
Liittynyt: 24 Elo 2010, 22:23

Re: Palstalle rekisteröitymisestä

ViestiKirjoittaja Taavetti » 26 Elo 2010, 18:31

Meiliaikku kirjoitti:On joku sivu vain kirjautuneille käyttäjille, mutta niitä ei pitäisi ilman kirjautumista edes nähdä. En siis osaa aavistaa, mitä sivua kenties tarkoitit.


Tarkoitan, "uskonvanhurskaus ja Jeesuksen nimessä ja veressä jne."

Pääseekö sinne keskustelemaan tavan uskovainen, vai miks sinne on esto? :?[/quote]

Katsopa yksityisiä viestejä sivujen yläreunasta!
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

Re: Palstalle rekisteröitymisestä

ViestiKirjoittaja Viiru » 09 Syys 2010, 14:17

Taavetti kirjoitti:
Meiliaikku kirjoitti:On joku sivu vain kirjautuneille käyttäjille, mutta niitä ei pitäisi ilman kirjautumista edes nähdä. En siis osaa aavistaa, mitä sivua kenties tarkoitit.


Tarkoitan, "uskonvanhurskaus ja Jeesuksen nimessä ja veressä jne."

Pääseekö sinne keskustelemaan tavan uskovainen, vai miks sinne on esto? :?


Katsopa yksityisiä viestejä sivujen yläreunasta![/quote]

Miten tuonne Uskonvanhurskaus ketjuun pääsee kirjoittamaan?
Viiru
tutustunut
 
Viestit: 46
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 11:52

ViestiKirjoittaja Taavetti » 10 Syys 2010, 08:35

Kaikilla estoilla ja rajoituksilla ovat syynsä, syyt joista valitettavasti syyttömätkin saattavat joutua kärsimään. Jos ilmenee toimintaa, jonka ylläpitäjät katsovat häiriöksi tai häiriön vaaran aiheeksi, antaa meille aiheen harkita, joskus toteuttaakin rajoituksia. Uskonvanhurskaus aiheen alle emme halua kiistoja tai väittelyitä, emme myöskään epäraittiiksi tietämäämme opetusta, siksi sinne on asetettu rajoitetumpi kirjoitusoikeus.

Asiallinen keskustelu ilman provosointeja on paras tae oikeuksien saamiseen ja säilymiseen.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja Viiru » 10 Syys 2010, 10:15

Viiru kirjoitti:
Miten tuonne Uskonvanhurskaus ketjuun pääsee kirjoittamaan?

Taavetti kirjoitti:Kaikilla estoilla ja rajoituksilla ovat syynsä, syyt joista valitettavasti syyttömätkin saattavat joutua kärsimään. Jos ilmenee toimintaa, jonka ylläpitäjät katsovat häiriöksi tai häiriön vaaran aiheeksi, antaa meille aiheen harkita, joskus toteuttaakin rajoituksia. Uskonvanhurskaus aiheen alle emme halua kiistoja tai väittelyitä, emme myöskään epäraittiiksi tietämäämme opetusta, siksi sinne on asetettu rajoitetumpi kirjoitusoikeus.

Asiallinen keskustelu ilman provosointeja on paras tae oikeuksien saamiseen ja säilymiseen.


En nyt ymmärrä. Miksi minä en pääse kirjoittamaan sinne?
Viiru
tutustunut
 
Viestit: 46
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 11:52


Paluu Foorumin käyttö



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron