Sisään kirjautumisesta

Tietokoneongelmat ja ohjeet foorumin käyttöön

Sisään kirjautumisesta

ViestiKirjoittaja Petsor » 17 Tammi 2009, 12:03

Tämmöinen ilmoitus luonteinen asia, jos joku ihmettelee miksi olen aina täällä, johtuu siitä että kun kännykällä kirjaudun niin se kirjaus jää pysymään, todellisuudessa käyn vain sillon kun kerkiän. :)
"Alussa oli sana, ja sana oli Jumalan tykönä, ja Jumala oli se sana" (Joh. 1:1)
Petsor
perehtynyt
 
Viestit: 80
Liittynyt: 26 Syys 2005, 17:32
Paikkakunta: Oulu

Re: Sisään kirjautumisesta

ViestiKirjoittaja nuusku » 17 Tammi 2009, 12:47

Petsor kirjoitti:Tämmöinen ilmoitus luonteinen asia, jos joku ihmettelee miksi olen aina täällä, johtuu siitä että kun kännykällä kirjaudun niin se kirjaus jää pysymään, todellisuudessa käyn vain sillon kun kerkiän. :)


Aivan samaa olen miettinyt, että pitäisi minunkin joskus mainita, että käyn katsomassa uusia viestejä myös kännykällä (jossa kahdella napin painalluksella näkee onko viestejä), tarkistustoimenpide on niin kivuton, että saatan joskus seura-aikoinakin väliajalla tehdä tarkistuksen, samoin kuin koulu-aikoina. Lyhyenkin tarkistuksen jälkeen nimimerkki näkyy listoilla sen 5 minuuttia. En siis ole aivan aina foorumilla, vaikka kokonaisuudessaan fooruminkäyttöni lienee varsin mittavaa.
Kunnes täyttyy halu hartain, tänne jääpi turmelus. Aukee kirkas kotiranta, loppumaton lohdutus.
Avatar
nuusku
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2102
Liittynyt: 08 Touko 2006, 17:33


Paluu Foorumin käyttö



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron