Missa te kaikki olette?

Tietokoneongelmat ja ohjeet foorumin käyttöön

Missa te kaikki olette?

ViestiKirjoittaja Rebekka » 05 Heinä 2009, 17:09

Minne on kansa kaikonnut vai seuramatkalla viela????
Rebekka
pirteä
 
Viestit: 290
Liittynyt: 15 Maalis 2009, 23:21

Re: Missa te kaikki olette?

ViestiKirjoittaja Taavetti » 05 Heinä 2009, 17:19

Rebekka kirjoitti:Minne on kansa kaikonnut vai seuramatkalla viela????


Täällä kotona, muistelen kyllä seuroja, vaikka en ole malttanut kommentoida. Palstaa olen sivussa seurannut, moni on tänne kirjautunut, perin harva on tuntenut tarvetta kirjoittamisiin.

Moni on varmaan vielä seuramatkallakin, mahdolliset sukulaiset ja muut on hyvä tervehtiä heidän kotonaan, kun muutenkin lähelle sattuu. Lomakausi täällä on alkanut, eikä monellakaan ole internet yhteyttä mukanaan.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja Emka » 05 Heinä 2009, 17:20

:D Kyllä täällä ollaan, mutta ilmeisesti väki on kesälomilla ja myös ulkoilemassa, ainakin minä istuskelen pihalla kun vain aurinko näyttäytyy sateiden lomassa.

Odottelen nettiseuroja, ne alkavat Helsingistä klo 18.00 ja tässä päovän aikana olen myös kuunnellut uudelleen suviseurapuheita ja radio ohjelmia kun ne ovat vielä netissä kuunneltavissa.

Terveisiä Rebekalle :)
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja Rebekka » 05 Heinä 2009, 17:25

Kiitos Taavetti ja Emka, elonmerkkeja alkaa nakya. OK, kesalomilla lomaillaan kunnolla ja levataan kaikesta sitten, etta jaksetaan vuosi jalleen painaltaa tyosaralla itse kukin. Ymmarran, vaikka elakelaisena tama vapaaherruus kukoistaakin itsellani. Siunattua loman jatkoa jokaiselle!
Rebekka
pirteä
 
Viestit: 290
Liittynyt: 15 Maalis 2009, 23:21

ViestiKirjoittaja nuusku » 06 Heinä 2009, 02:45

Täällä ollaan keskusteluvalmiudessa, mutta uusia avauksia tai aiheita on tullut vähänlaisesti. Olisiko Rebekalla tai jollakulla tarjota jotakin jutun juurta, josta keskustella voisimme?
Kunnes täyttyy halu hartain, tänne jääpi turmelus. Aukee kirkas kotiranta, loppumaton lohdutus.
Avatar
nuusku
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2102
Liittynyt: 08 Touko 2006, 17:33

ViestiKirjoittaja Jani_S » 07 Heinä 2009, 20:47

Pahoittelen Rebekan löytämää eioota, mutta toivottavasti mielenkiinto ei lopu sen vuoksi. Kyllähän me varmaan itse kukin täällä aina vähintään käymme katselemassa, josko olisi jotain uutta, vaikka emme itse saisikaan mitään aikaiseksi. Kesällä tahtoo olla kaikenlaista menoa ja hommaa niin paljon, että ajatukset ovat niissä kiinni. Lomailuhan on tunnetusti raskasta puuhaa :). Lisäksi isot seurat tarjoavat niin paljon uutta sielunruokaa, että jää tämä nettipuoli huonolle huomiolle.
Jani_S
 

ViestiKirjoittaja Rebekka » 07 Heinä 2009, 21:54

Juu, ymmarran, Jani. Kiinnostus sailyy vaikka tyhjaa usein nayttaakin.

Minulle netti on hyva yhteysvaline. Juuri lopetin toistamiseen aattoseurojen Juha Seppalan puheen kuuntelun. Aivan ihanaa paasta edes talla tavoin seuratunnelmaan mukaan.
Rebekka
pirteä
 
Viestit: 290
Liittynyt: 15 Maalis 2009, 23:21


Paluu Foorumin käyttö



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron