Iloitsen tästä palstasta

Muistoja menneiltä ajoilta sekä
Vanhoja säilyttämisen arvoisiksi harkittuja keskusteluja foorumillamme.

Iloitsen tästä palstasta

ViestiKirjoittaja Weha » 23 Joulu 2006, 02:07

Ei tämmöinenkään palsta ole itsestäänselvyys, johon kokoontuu uskovaisia, jotka jakavat samanlaisen uskon. Olen ja olemme varmmasti kaikki oppineet palstallakin monia vaikeitakin kysymyksiä. Muistan kun palsta alkoi, niin tänne tuli ensimmäisiä uskovaisia. Eivät he alkaneet syyttämään, vaan neuvoivat ja kantoivat alhaaltapäin. Kun muistelen sitä, se oli varmasti oikeata menettelyä.

Onhan se niin, että laki kuuluu epäuskoisille ja evankeliumin neuvot uskovaiselle...Tätä kautta on tehty Jumalan valtakunnan työtä, jo siten, että pidämme seurakunnan opetuksia arvossa.
Weha
 

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 23 Joulu 2006, 17:30

Muistan kyllä kun tulin tänne syksyllä 2004. Silloin täällä ei ollut vielä kovin paljon kirjoittelijoita. Kiva huomata, että sinä Weha iloitset tästä palstasta. Minäkin iloitsen.
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja Emka » 23 Joulu 2006, 18:05

Minä olen myös iloinen tästä palstasta, täällä on hyvä rakkaudellinen henki uskovaisten kesken ja kaikille haluamme tätä rakkauden sanomaa myös jakaa.

Kiitos teille kaikille henkilökohtaisesti tutuille ja teille toisille jotka olette sydämeltä tuttuja.
Iloitsemme yhteisestä uskosta ja toivosta.

Siunattua Joulunaikaa kaikille.
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja Sinikettu » 09 Tammi 2007, 13:40

Minustakin tämä on hyvä ja tarpeellinen palsta ja olen iloinen, että tällainen on. Jospa saan joskus oman tietokoneen ja nettiyhteyden niin pääsisin tänne useammin. Itselle tämä tuntuu tärkeältä paikalta siksikin, että täällä saa yhteyden uskovaisiin, kun seuroihin en niin usein pääse.
Avatar
Sinikettu
puuhakas
 
Viestit: 237
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 15:11

ViestiKirjoittaja Peete » 09 Tammi 2007, 21:18

Se on ikävä asia jos asuu paikassa, josta on pitkä matka seuroihin, tai ei muusta syystä, esim. terveyden vuoksi pääse lähtemään.
Olen itsekin kokenut sen kun asuin jonkin aikaa muualla.

Palsta on hyvä ja tarpeellinen. Minä olen pääasiassa kylläkin enempi lukupuolellä, kuin että paljon kirjoittelisin.
Hyvää on sekin, että tänne ei onneksi ole
eksynyt samanlaiset vänkärit, niinkuin tuolla eräällä toisella palstalla.
Peete
 

ViestiKirjoittaja Weha » 10 Tammi 2007, 00:03

Mielestäni tämä palsta onkin tavallaan "puoli suljettu", siis noitten palstan sääntöjen mukaan. Näin oon ainakin ymmärtämässä.

Eikös se niin ollut, että jotka ovat uskovaisia tai kunnioittavat uskoamme ja haluavat vilpittömästi kysellä tai tietoa. Näin muistelisin noita palstan ohjeita.
Weha
 


Paluu Arkistofoorumi



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron