Hyvä CD!

Keskustelua lauluista, runoista, kirjoista, sekä kuvia ja kuvakeskusteluja

Hyvä CD!

ViestiKirjoittaja Siansaparo » 03 Helmi 2010, 22:27

Tilasin netistä Mikko Salakarin (tenori) ja Vesa Kajavan (urut) äänitteen. Suosittelen lämpimästi! Äänitteen nimi on: Oi koti Taivainen.
Siansaparo
puuhakas
 
Viestit: 213
Liittynyt: 21 Syys 2009, 15:47

ViestiKirjoittaja Emka » 03 Helmi 2010, 23:21

Mulla on Salakarin Mikon pari levyä aikaisempia äänitteitä häneltä ja on kyllä kuunneltavaa musiikkia.
Näytä meille määränpää, musiikkia kaipaukseen ja toivoon on mulle sydämeen käypää musiikkia kuten Nyt kohti Taivasta katselen, Ne soivat melkein viikottain, jos autolla tulee pitempään matkaten niin ne äänitteet ovat mukana.

Onkohan tuo Slaavilainen mentaliteetti mulla syynä siihen että tykkään tuollaisesta surumielisestä musiikista?, Öisin kuuntelen mp3 soittimesta pienellä volyymellä siihen lataamaani musiikkia juuri nuo levyt ja paljon muuta vastaavaa. Hyvin nukuttaa:) onneksi on ladattava soitin, sillä paristoja en enään saisikaan ostettua kun soitin on joka yö käytössä :)

Nuoriso ei taho uskoa kun kerron heille mun "unilääkkeestä"
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja sinivuokko » 07 Helmi 2010, 21:44

Tilasin tuon saman äänitteen. Ääninäytteiden kuuntelun jälkeen olisi tehnyt mieli tilata useampikin,mutta pihiys iski. :eek: No, aloitetaan yhdestä.
Miesten laulu on mielestäni aina ollut parasta kuunneltavaa.Se on jotenkin niin juhlallista.
sinivuokko
 

ViestiKirjoittaja Nepheg » 08 Helmi 2010, 23:53

Olisiko linkkiä, kun en jaksaisi millään googlettaa?
Avatar
Nepheg
Aurinkopilvi
 
Viestit: 999
Liittynyt: 29 Elo 2005, 19:02
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja sinivuokko » 09 Helmi 2010, 00:20

sinivuokko
 


Paluu Kansio



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron