Aidan toisella puolella vihreätä?

Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo

Aidan toisella puolella vihreätä?

ViestiKirjoittaja weha » 02 Syys 2008, 20:41

Ompa ollut ilo olla seuroissa ja niitä onkin ollut suhteellisen paljon. On ollut paljon tosi hyvää Jumalan sanaa ja ihan uskon perusteitakin on käsitelty. Voi kun saisi pysyä tässä uskossa loppuun asti ja kerran pääsisi perille taivaankotiin...Kun tämä on VL-Foorumi, voin sen myös sanoa muita loukkaamatta, ettei väärissä hengellisyyksissä ollut näin vahvaa opetusta ja ne jäi myös myös keveiksi sanomaltaan. Useihan se on sellasta, että puhuja puhuu omista kokemuksistaan tai ihmeistä mitä on kokenut tai mitä jossa kaukaisessa maassa on kokenut. Minulle tulee heti henkilökohtasesti mieleen, että mitä se minua liikuttaa? Mitäs se nyt meinaa tossa puheessaan ja ketä se hyödyttää?. Tuleepa tähän se Raamatunkohtakin, mieleen:

2.Tim.4:3. "Sillä aika tulee, jona ei he voi terveellistä oppia kärsiä, vaan omain himoinsa jälkeen kokoovat itsellensä opettajat, että heidän korvansa syyhyvät,
4. Ja kääntävät korvansa pois totuudesta, ja turhiin juttuihin poikkeevat".

Haluan mainita senkin, että kun olin matkalla, niin lauloimme isäni kanssa baptistiseurakunnassa edessä ja kotikokoukessa Ry-lauluja, uudesta laulukirjasta. Isäni kun on laulumies. Siellä oli musiikin tuntevia ihmisiä ja ihmettelivät kovasti virsien ja laulujen säveltä. Ne kun soitti maallista säveltä siellä, niinkuin monissa eri hengellisyyksissä on tapana täällä suomessakin.
weha
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1135
Liittynyt: 18 Kesä 2007, 13:40

ViestiKirjoittaja Emka » 02 Syys 2008, 21:50

On se iloinen asia kun sait palaamisen armon tähän Jumalan lasten joukkoon. Sitä me jokainen varmaan toivomme ja rukoilemme että säilyisimme uskomassa.

Meillä täällä on harvakseltaan seuroja, kun ei ole omaa toimitaloa. Lähetys seuroja on ollut pari kertaa viime viikolla ja nyt syksyllä alkaa varsinainen seura toiminakin.

Seuroja järjestetään tässä lähi pitäjissä, jotka kuuluvat tähän Rauhanyhdistyksen alueeseen. Seuramatkat ovat aina kymmenissä kilometreissä.

Nettiseuroja kuuntelen viikolla ja myös taltioituja seura- äänitteitä.
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä


Paluu Ilon hetkiä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron