Lohdutus

Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo

Lohdutus

ViestiKirjoittaja Humilton » 05 Maalis 2013, 13:13

Onni on lohdutus
tuskaan ja vaivaan
juuri oikeaan aikaan.
Avatar
Humilton
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1126
Liittynyt: 10 Loka 2007, 01:13

ViestiKirjoittaja mies » 09 Huhti 2013, 10:42

Tapahtui näin hyvin vasta:

Olin kiireessä lähdössä töistä, ja kun lohkolämmittimen johtoa kannoin toisella kädellä ja toisella ovea avasin, se ovi hiukan lipesi ja osui vieressäolevaan autoon. Näin, kuinka ovi ponnisti hiukan viereisen auton pellistä. Pikaisesti ja kiireessä katsoin etäämmältä, että ehkä siihen ei käynyt kummemmin.

Lähdin ajamaan kotia kohti yrittäen muistaa auton rekisterinumeroa. Kävi mielessä, että olisiko pitänyt kuitenkin vierestä katsoa, kävikö siihen autoon mitään. Pikkuhiljaa rekisterinumero alkoi unohtumaan. Ajattelin, että miksi en ottanut autosta kuvaa. Myöhemmin kävi sellainen toive mielessä, että ehkä jopa näen omistajan joskus.

Seuraavana päivänä menin töihin, ja parkkipaikalla huomasin, että tuosta autosta nousi - juuri oikeaan aikaan - sekunnilleen, kun ohi ajoin, auton omistaja itse ylös. Jos olisin muutamia sekunteja myöhemmin tullut, en olisi asiaa huomannut, tai jos olisin hiukan aikaisemmin tullut, en olisi ehkä sitä hoksannut.

Minä ymmärsin, että Herra itse oli kuullut pyyntöni, ja sydämeni pomppaili. Hän oli lähettänyt omistajan juuri oikeaan aikaan. Siinä saatiin sitten auton omistajan kanssa yhdessä katsoa, oliko hänen autoonsa käynyt kuinkaan. Murhe muuttui iloksi, onnettomuus oli kääntynyt onnekseni. Valtaisat ovat Herran työt, tutkimattomat ovat hänen tiensä!
mies
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1276
Liittynyt: 30 Huhti 2012, 10:00


Paluu Ilon hetkiä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron