Ensi kesän suviseuratapaaminen

kuulumisia ja muistoja

Ensi kesän suviseuratapaaminen

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 22 Helmi 2008, 01:31

Viime keväänä tein avauksen suvarimiitistä...nyt teen sen taas. Mä en valitettavasti voi sinne tulla, kuten monet tietävätkin. Harmi toisaalta, mutta mä tiiän että olisin ehkä EA-teltassa tämän tästä niin eihän siitä tulis mitään. Tai sitten itkisin vain koko ajan. Ja ei sekään hauskaa olisi.
No, keskustelkaa te muut tästä aiheesta. Hyvä on jo nyt aloittaa suunnittelu. Tosin ei tietysti ajankohtaa vielä tarvitse laittaa.
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja Saunanaama » 22 Helmi 2008, 10:43

Minä olen siellä 110% varmuudella tavattavissa, kun minut jo ehdittiin rekrytoida töihinkin... Heh! Aikas hupaisaa olla töissä jo ensimmäisissä Suviseuroissansa. Viimekesänähän olin vain aattoseuroissa.
Saunanaama
puuhakas
 
Viestit: 225
Liittynyt: 11 Huhti 2007, 14:29
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja kesis » 22 Helmi 2008, 11:10

minäki oon lupautunut töihin vanhempien kotipaikkakunnalla kerätään työvoimaa. en tiedä vielä minä päivänä. ja missä mut kai se selviää. ilmottelen sitte satuttaisko vaikka saunanaaman kans oeen samas työvuros
Avatar
kesis
Valvoja
 
Viestit: 1071
Liittynyt: 28 Joulu 2005, 15:25
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Taavetti » 22 Helmi 2008, 11:10

Saunanaama kirjoitti:Minä olen siellä 110% varmuudella tavattavissa, kun minut jo ehdittiin rekrytoida töihinkin... Heh! Aikas hupaisaa olla töissä jo ensimmäisissä Suviseuroissansa. Viimekesänähän olin vain aattoseuroissa.


Tervetuloa työhön meidän melkein kotiseuroihimme! Varmaan minäkin jotain teen, vaikka en vielä tiedä mitä ja milloin. En ole nähnyt ilmoittautumislomakkeita, vaikka olen kuullut ja lukenut jotakin uudesta menettelystä.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja kesis » 22 Helmi 2008, 12:40

eli olen tod. näk perjantai tai la amuna ruoan jakelussa. äiti muisteli et perjantai se oli ollu. mine Saunanaama on menossa töihin
Avatar
kesis
Valvoja
 
Viestit: 1071
Liittynyt: 28 Joulu 2005, 15:25
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Saunanaama » 22 Helmi 2008, 16:43

Se tarkempi toimenkuva on vielä auki, mutta jollain tapaa olen mukana sähläämässä radio- ja puhelinliikenteen kanssa. Saapa nähdä.
Saunanaama
puuhakas
 
Viestit: 225
Liittynyt: 11 Huhti 2007, 14:29
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 22 Helmi 2008, 17:56

Mä oon Kajaanissa laihduttamassa silloin. Tiedä vaikka pyöräilisin tai jotain, mikäli ilmat antaa myöten.
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja nuusku » 22 Helmi 2008, 18:02

Mahdotonta ajatella yli neljän kuukauden päähän, ja ulkona näkyvät maisemat eivät luo millään muotoa suvisia fiilinkejä. Olis kiva tavata kuten aiempinakin vuosina, mutta mää en osaa asiaa pohtia, ennenkuin näen kukkasia kedolla ja aurinko on korkeammalla horisontissa.
Avatar
nuusku
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2102
Liittynyt: 08 Touko 2006, 17:33

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 22 Helmi 2008, 18:35

Mä ajattelen aina aika pitkälle. Voihan tämän ketjun jäädyttää...tai poistaa. Eletään nyt tämä talvi kunnialla ensin. :?
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja kesis » 22 Helmi 2008, 18:53

anna olla vaan mä ainaki ootan paljon suviseuroja jo nyt saan ehk pitkäst aikaa olla suviseurat alusta ainaki melkein alusta loppuun asti
Avatar
kesis
Valvoja
 
Viestit: 1071
Liittynyt: 28 Joulu 2005, 15:25
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Nepheg » 22 Helmi 2008, 20:18

Ajattelin, etten varmaankaan tule tänäkään vuonna suviseuroihin.
Liikaa töitä, että voisi tulla sinne.
Poika ei tykkää kun ei mennä, kun hän olisi jo viime vuonna halunnut tavata mm. rippikoulukavereita.
Avatar
Nepheg
Aurinkopilvi
 
Viestit: 999
Liittynyt: 29 Elo 2005, 19:02
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja Taavetti » 22 Helmi 2008, 20:57

Nepheg kirjoitti:Ajattelin, etten varmaankaan tule tänäkään vuonna suviseuroihin.
Liikaa töitä, että voisi tulla sinne.
Poika ei tykkää kun ei mennä, kun hän olisi jo viime vuonna halunnut tavata mm. rippikoulukavereita.



Voisiko se poika lähteä jonkun tutun kyydissä, tai vaikka junalla? Ylivieskan asemalta on alle 20 km seurakentälle.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja kesis » 22 Helmi 2008, 21:18

Taavetti lukee mun ajatukset ajattelin juuri samaa
Avatar
kesis
Valvoja
 
Viestit: 1071
Liittynyt: 28 Joulu 2005, 15:25
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Taavetti » 22 Helmi 2008, 21:21

hedelmä kirjoitti:Taavetti lukee mun ajatukset ajattelin juuri samaa

Omat ajatukseni vain, mutta jostakin syystä ajattelimme samalla tapaa! :?
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 22 Helmi 2008, 21:45

Viime kesän tapaamisessa oli jotenkin hassua jutella livenä tästä palstastakin. :grin:
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja Emka » 22 Helmi 2008, 23:14

:) Se jää nyt nähtäväksi onko mahdollisuutta päästä suviseuroihin, aikaahan tässä on vielä kesään.

En uskalla ajatella päiviä etukäteen kovinkaan pitkälle,kun tuo kunto on se mikä on :( Mutta mukava olisi tavata taas palstalaisia :-D
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja kuikuilija » 22 Helmi 2008, 23:43

Hain tänään meille paremman auton. Vanha lähtee paaliin ja kiertoon. Mahdollisuudet on parantunut auton vaihdon jälkeen. tähystetään tarkasti joko isoteltta näkyy. Sehän piti ekana nähdä, muistatteko aikasemmista suvisreissuista
kuikuilija
touhukas
 
Viestit: 189
Liittynyt: 22 Loka 2005, 19:21
Paikkakunta: koti jossain suunnassa

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 23 Helmi 2008, 02:30

Mä olen monesti ollut tosi haluton lähtemään suviseuroihin. Syitä ollut leirintäolosuhteet...(olen niin prinsessamainen :smile: ) ja yksinäisyys.

Viime kesänä ajattelin myönteisesti tulevistakin suviseuroista. Tuntui niin turvalliselta ajatella tulevaisuutta jonkun toisen kanssa.

No, ensi kesänä ei tarvitse millään pelloilla meikäläisen kävellä. Eikä pala naamakaan kuten yleensä.

Yksin en mene enää suviseuroihin...enkä senkään takia kun siellä on läjä ihmisiä joihin en halua missään nimessä törmätä. Jos törmäisin, saisin jonkun kohtauksen varmasti.
Tää nyt menee asian vierestä, tietysti Sanan kuulo on siellä tärkeintä...mutta miten siellä voi olla, jos koko ajan pelkää törmäävänsä joihinkin ihmisiin joiden näkeminen aiheuttaa hirveän olotilan?
En missään autossakaan viitsi istua koko ajan ja pyytää muita tuomaan mulle sinne ruokaa. Heh. Alkaa mielikuvitus laukata.
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja sisarmaaria » 23 Helmi 2008, 11:29

Sinisielu, luulenpa että uskonsisaret ja -veljesi ottavat sinut rakkaudella vastaan, jos menet suviseuroihin :-D

Suotta arastelet. Kaikissa yhteisöissä on varmasti sellaisia, jotka eivät ymmärrä mitä on keskinäinen rakkaus, mutta älä välitä heistä, vaan ajattele, että tärkeintä on mennä uskovaisten yhteyteen kuulemaan Jumalan Sanaa :-? Rohkeasti vaan mukaan! Siellä voi tutustua vaikka kuinka kivoihin uusiin ihmisiin.

Nepheg, mene vaikka päiväksi tutustumaan poikasi kanssa. Siellä on ihan mukavaa :o
sisarmaaria
 

ViestiKirjoittaja Nepheg » 23 Helmi 2008, 12:59

sisarmaaria kirjoitti:Nepheg, mene vaikka päiväksi tutustumaan poikasi kanssa. Siellä on ihan mukavaa :o


Tiedän että siellä on mukavaa. Aika askeettista oleskelua, mutta hyviä muistoja on lapsuuden ajoilta niistä. :|
Avatar
Nepheg
Aurinkopilvi
 
Viestit: 999
Liittynyt: 29 Elo 2005, 19:02
Paikkakunta: Espoo

Seuraava

Paluu Terveisiä seuroista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa