Tapaaminen Sievissä

kuulumisia ja muistoja

Tapaaminen Sievissä

ViestiKirjoittaja Taavetti » 18 Kesä 2008, 05:43

Luinkohan viestejä liian huolimattomasti, kun en huomannut ehdotettuna suviseurojen tapaamiseen aikaa ja paikkaa. Ehdotanpa siis tässä . Ajattelin sunnuntaina joko kello 12.00 sopisi, niin ehtii Jumalanpalveluksen jälkeen ja ennen radiointia. Tai ehkä radioinnin jälkeen, jos se tuntuisi paremmalta ajalta.

Ehdottakaa sopivia paikkoja, kenties jonkin lipun luona tai olisiko muita hyviä paikkoja tiedossanne???
Viimeksi muokannut Taavetti päivämäärä 30 Kesä 2008, 23:30, muokattu yhteensä 1 kerran
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja kuikuilija » 18 Kesä 2008, 09:18

Valtakunnallinen radiointi on sunnuntaina klo 18.00 alkaen.

Ehdotus tapaamisesta:

Sunnuntaina klo 12.00 Sveitsin lipun juurella


ps. Viime vuoden tapaaminen oli Sveitsin lipun juurella joten perinteet kunniaan, heh.
kuikuilija
touhukas
 
Viestit: 189
Liittynyt: 22 Loka 2005, 19:21
Paikkakunta: koti jossain suunnassa

ViestiKirjoittaja O.M » 18 Kesä 2008, 09:52

Su 12:00 Sveitsin lipun juurella kuulostaa ihan hyvälle, ainakin äkkiseltään.
O.M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 3621
Liittynyt: 24 Heinä 2006, 09:00

ViestiKirjoittaja nuusku » 18 Kesä 2008, 12:31

Tuli mieleen ajatus, että sunnuntaina kello 12:00 Sveitsin lipun juurella voisi olla sopiva aika.
Kunnes täyttyy halu hartain, tänne jääpi turmelus. Aukee kirkas kotiranta, loppumaton lohdutus.
Avatar
nuusku
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2102
Liittynyt: 08 Touko 2006, 17:33

ViestiKirjoittaja Taavetti » 18 Kesä 2008, 20:00

Emka ei taida jaksaa lähteä, vaivansa hänelläkin ja ilmeisesti sopivan yösijan puute tarpeeksi lähellä. Kun ei jaksa kauan istua, on pakko välillä seistä, kävellä ja eniten maata vuoteella, kaikkia niitä vuoron perään.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja Emka » 19 Kesä 2008, 20:28

:sad: Näin on minun kohdaltani, en pääse suviseuroihin, kun en pysty istumaan kauaa,enkä telttailemaan ollenkaan.
Liikkuminen on vaikeaa, joten kuuntelen radiosta ja netistä, kumpi sattuu paremmin kuulumaan.

Matkakin on nykyiselle kunnolleni liian pitkä. Itku tässä vielä tulee, kun olisin niin mielelläni lähtenyt Sieviin, eikä terveydentila anna mahdollisuutta. :(
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja Elena » 25 Kesä 2008, 18:49

Jos vain en unohda, niin tulen toki tapaamiseen sunnuntaina kello 12! :)
Avatar
Elena
tosi pirteä
 
Viestit: 321
Liittynyt: 28 Syys 2005, 21:02
Paikkakunta: Aika lähellä

ViestiKirjoittaja Taavetti » 28 Kesä 2008, 15:03

Elena kirjoitti:Jos vain en unohda, niin tulen toki tapaamiseen sunnuntaina kello 12! :)


Vajaa vuorokausi aikaa muistaa, huomisen iltana on myöhäistä. Siis Huomenna kello 12.00 Sveitsin lipun juurelle, sen ainoan tasasivuisen neliön, jossa on valkoinen risti punaisella pohjalla.

Joitakin käyttäjiä olen entinyt tavatakin ja toivottavasti huomenna lisää. Kohta pääsen lämmittelemään kotisaunaan.

Aurinko on paistanut tämän päivän ajan ja tuulen kanssa kuivattanut kenttää ilahduttavasti. Pienen vaunun kanssa pääsy perjantaina onnistui, kun opastajat hiukan työnsivät. Pelkällä autolla pääsivät perjantainakin vähin vaikeuksin, tänään pääsy oli paljon helpompaa.

Terveisiä kaikille jotka eivät ole päässeet seuroihin ja jotka saavat seurojen aikana tilaisuuden katsoa viestejämme. Samoin kaikille jotka taas seurojen jälkeen tulevat katsomaan, mitä tänne on ilmestynyt.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja Nepheg » 29 Kesä 2008, 18:04

Jäi tämänpäiväinen tapaaminen väliin, kun halusin kuulla samaan aikaan olleen puheen.
Pojan perässä sain myös hyppiä vähä väliä, joten toivottavasti tapaamme ensi vuonna.
Onneksi sain kunnian tutustua eilen lauantaina Taavettiin ihan livenäkin.


Mukavaa oli, mutta la-su välinen yö oli kylmä teltassa.
Heräsin yöllä vähä väliä kun aina oli jostakin kohtaa kylmä, joten lähdimme tänään kotiin aikaisemmin kuin olin suunnitellut.

Tunnin päästä menen auttelemaan vaimoa töihin, kunhan olen levännyt kotona noin tunnin.
Avatar
Nepheg
Aurinkopilvi
 
Viestit: 999
Liittynyt: 29 Elo 2005, 19:02
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja O.M » 30 Kesä 2008, 08:30

Tapaamisella oli porukkaa runsaasti, enemmän kuin viime vuonna, ja se oli erittäin onnistunut. Itsellä teki vähän tiukkaa, että ehti, lasten "huoltopisteiden" välillä.
O.M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 3621
Liittynyt: 24 Heinä 2006, 09:00

ViestiKirjoittaja Ankka » 30 Kesä 2008, 09:42

En tiedä olisinko Tyrmistynyt, Yllättynyt, Hämmästynyt, Mieleltänijärkkynyt vai Äimistynyt (vaiko kaikkia noita edellämainittuja eli T.Y.H.M.Ä (tietty oon)) koska kuulin että:

Mua, Ankkaa, oli ODOTETTU Vl-foorumin suvistapaamiseen!!!! Miksi????

Tuntuu ihan hullulta; mua ei oo koskaan oikein täällä hyväksytty, oon saanut täällä usein huonoa kohtelua osakseni ja oon kokenu todella vahvasti, ettei mun kirjotuksiani täällä kaivata. Siis miks ihmeessä mut ois kuitenki haluttu tavata livenä???? Miten kenenkään mielen viereenkään saattoi tulla et uskaltaisin tulla tän foorumin suvistapaamiseen???? Muthan ois syöty elävältä. Hih, höyhenet ois vaan pöllynny!!!!

:(
Ankka
 

ViestiKirjoittaja O.M » 30 Kesä 2008, 13:06

Ankka kirjoitti:Mua, Ankkaa, oli ODOTETTU Vl-foorumin suvistapaamiseen!!!! Miksi????


Kun olin itse paikalla, ei sinusta puhuttu, mutta toki siitä on saatettu keskustella. Siinä mielessä olisi mukava tavata, että mielestäni kirjoittaja, joka uskaltautuu näyttäytymään livenä, osoittaa olevansa vilpitön. Minun mielestäni. Lisäksi luulisin, että kun nimimerkki saisi oikean ihmisen kasvot, hänestä tulisi itse kunkin mielessä puolin ja toisin inhimillisempi ja ymmärrettävämpi kaikkine ajatuksineen ja mielipiteineen. Toki varmasti on myös sellaisia vilpittömiä kirjoittajia, jotka haluavat pitää anonyymiudestaan kiinni. Aito vapaus vallitkoon tässä asiassa.

Ankka kirjoitti:mua ei oo koskaan oikein täällä hyväksytty, oon saanut täällä usein huonoa kohtelua osakseni


Luulen, että minulla on sinun kanssasi tullut tiukimmat väännöt tällä palstalla, joten minun lienee syytä kommentoida tähän asiaan. Ihmisenä olen pyrkinyt hyväksymään sinut täysin, joskin epäilemättä olen ko. asiassa epäonnistunut. Sen sijaan asiakysymyksistä ja joskus myös hyvistä keskustelutavoista olen ollut kanssasi lukuisia kertoja eri mieltä.

Itse olen kokenut keskustelumme niin, että kanssasi ei saisi olla mistään eri mieltä, ei etenkään asioista, joissa arvostelet vl-liikettä tai vl:ia, vaan sinun vl-kritiikkisi tulisi ilmeisesti ottaa erehtymättömänä Jumalan sanana. Olemalla eri mieltä kanssasi "kohtelee sinua huonosti". Tuohon asenteesi olen kyllästynyt. Jos näkemyksiäsi ei kerran saa kritisoida, niin sinun ei ole pakko tänne kirjoittaa, kuten ei minunkaan. Esimerkkinä ko. ratkaisusta mainitsen itseni, joka en ole edes rekisteröitynyt Mopin palstalle, koska huomasin jo varsin pian ko. palstan ilmapiirin olevan raittiisti uskomassa olevia kohtaan pääosin ahdistava ja hyökkäävä. Ko. ahdistava ilmapiiri on sikäli sääli, koska Mopin palstalla on etenkin lestadiolaisuuden historiaan liittyen mielenkiintoisia artikkeleita ja joskus keskusteluakin. Vallitkoon siis keskustelupalstoille kirjoittamisen ja kirjoittamatta jättämisen suhteen vapaus.
O.M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 3621
Liittynyt: 24 Heinä 2006, 09:00

ViestiKirjoittaja Ankka » 30 Kesä 2008, 13:34

>>>Olemalla eri mieltä kanssasi "kohtelee sinua huonosti".>>>

En ajattele et mua kaa pitäis olla samaa mieltä, mähän voin olla näkemyksineni ihan hukassa. Jos sie ymmärrät asian noin, ni mie en voi sille mitään. Enhän oo edes kaikkien moppareitten kaa samaa mieltä asioista enkä Taavinkaa kaa, kuitenkaa en koe et he kohtelisivat miuta huonosti. Mut ei se mittää, oon kyl valmis uskomaan et mius on vika, ei kuitenkaa jatketa täs toisten silmien edes tätä keskustelua, ettei se aiheuta pahaa mieltä.

Ihmettelin vaan vilpittömästi et MIKS mut oltais haluttu nähä, se oli siis ensireaktioni kun kuulin et siel oli aika moni odottanut näkevänsä miut.
Ankka
 

ViestiKirjoittaja Ankka » 30 Kesä 2008, 13:40

OM; ota pois nuo miun viestit, tein virheen kun tulin tänne jutteleen. Ja miulle tuli paha mieli. Yritän taas pysyä poies täältä.
Ankka
 

ViestiKirjoittaja Maarimi » 30 Kesä 2008, 13:55

Minä olisin ainakin iloinen, jos minua olisi odotettu... ylpeys on sitten asia erikseen, jota sopii minunkin omalla kohdalla toisinaan pohdiskella!
Avatar
Maarimi
sisupiristäjä
 
Viestit: 419
Liittynyt: 07 Heinä 2006, 00:06
Paikkakunta: Länsi Suomi

ViestiKirjoittaja Maarimi » 30 Kesä 2008, 14:00

Ja oli mukava lukea, että Nepheg pääsi myös seuroihin, minustakin olisi ollut jännää tavata Taavetti :D

Kuuntelin itsekin pari saarnaa, ja virren veisasin, siis netin kautta. Hauska oli myös katsella kuvia seura-alueelta.
Avatar
Maarimi
sisupiristäjä
 
Viestit: 419
Liittynyt: 07 Heinä 2006, 00:06
Paikkakunta: Länsi Suomi

ViestiKirjoittaja O.M » 30 Kesä 2008, 14:17

Ankka kirjoitti:Ihmettelin vaan vilpittömästi et MIKS mut oltais haluttu nähä, se oli siis ensireaktioni kun kuulin et siel oli aika moni odottanut näkevänsä miut.


Muiden puolesta en osaa vastata, oman syyni "miksi haluaisin tavata sinut" kirjoitin jo yllä olevaan viestiin.

Ankka kirjoitti:Ja miulle tuli paha mieli.


Niin taas, aina, eilen, tänään, huomenna ja iankaikkisesti. Käyt vain viattomasti ja vilpittömästi ohimennen toteamassa, että "mua ei oo koskaan oikein täällä hyväksytty, oon saanut täällä usein huonoa kohtelua osakseni" jne., ja saat pääsyytetyn julkeasta puolustuspuheenvuorosta oikeutetun pahan mielen. Kumpi meistä on enemmän marttyyri nyt?
O.M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 3621
Liittynyt: 24 Heinä 2006, 09:00

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 30 Kesä 2008, 14:23

Vuoden päästä tulen palstatapaamiseen jos sellainen järjestetään ja jos Jumala suo. Olen silloin ehkä n. 70-kiloinen, viime kesänä painoin yli sata kiloa ja sen kyllä huomasi. Nyt olen saanut pois n.20 kiloa.
Tänä kesänä oli tosi raskas olotila henkisesti koko suviseurojen ajan, olin aivan lamaantunut. En pystynyt paljon edes kuuntelemaan seuroja radiosta/netistä.
No, en tämän enempää raportoi tällä kertaa, niin en pilaa muiden iloista mielialaa.
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja Ankka » 30 Kesä 2008, 15:33

Om. Poista siis viestini. En ole koskaan pitäny itteäni hyvänä kirjoittajana tai keskustelijana, missään tapauksessa en pidä kirjoituksiani verrattavina Jumalan sanaan, kaukana siitä.

Olen aina ihan voimaton keskusteluissa kanssasi ja vatsaani velloo, en voi sille mitään, näin reagoin.


Poista viestini, ennenku kovin moni kerkii niist pahottaa mielensä.
Ankka
 

ViestiKirjoittaja Elena » 30 Kesä 2008, 15:40

Kiitos teille kaikille tapaamisessa olleille mukavasta tapaamisesta. :) Olipa yllättävän runsaasti väkeä paikalla verrattuna viimevuotiseen pariin henkilöön. :) (Silloinkin oli tosin oikein mukavaa, ei sillä.)

Oli mielenkiintoista ja miellyttävää tavata teitä palstalaisia.
Avatar
Elena
tosi pirteä
 
Viestit: 321
Liittynyt: 28 Syys 2005, 21:02
Paikkakunta: Aika lähellä

Seuraava

Paluu Terveisiä seuroista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron