Suviseurat Lumijoella 2011

kuulumisia ja muistoja

Suviseurat Lumijoella 2011

ViestiKirjoittaja kuikuilija » 22 Tammi 2011, 21:37

kuikuilija
touhukas
 
Viestit: 189
Liittynyt: 22 Loka 2005, 19:21
Paikkakunta: koti jossain suunnassa

ViestiKirjoittaja kesis » 15 Touko 2011, 11:11

no ni olihan täällä tälläinenki.

mites muut foorumilaiset ootteko menossa, pääsettekö? ja minä päivänä ja otatteko työvuoroja

kesis menee jo keskiviikkona ja on sunnuntaihin asti. pitsantarjoiluvuoro mulla on siellä lauantaina. ja varmaa jonku toisenki työvuoron otan sitte paikanpäältä.
Avatar
kesis
Valvoja
 
Viestit: 1071
Liittynyt: 28 Joulu 2005, 15:25
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja jimi » 17 Touko 2011, 22:44

tottakai mennään koko porukalla ootamme innolla
jimi
kiinnostunut
 
Viestit: 10
Liittynyt: 30 Huhti 2011, 22:46
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa taivalkoski

ViestiKirjoittaja nuusku » 22 Touko 2011, 02:20

Näillä näkymin jäävät väliin, johtuen taloussyistä ja kulkuvälineongelmista. Asia harmittaa, mutta pitää kompensoida tilannetta tekemällä juhannus- tai opistoseurareissu, sekä kuuntelemalla suviseuroja internetin kautta.
Kunnes täyttyy halu hartain, tänne jääpi turmelus. Aukee kirkas kotiranta, loppumaton lohdutus.
Avatar
nuusku
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2102
Liittynyt: 08 Touko 2006, 17:33

ViestiKirjoittaja Emka » 22 Touko 2011, 20:00

Minulla jää Suviseurat tänävuonna pitkän matkan, yöpymisongelman ym,ym takia netin välityksellä kuunneltaviksi. Sieltähän näytetään kuvia myös, joten mielikuvitusta kehiin, niin voi kuvitella olevansa vaikka paikanpäällä :)

Jämsän maakunnallisiin ainakin päiväseltään, riippuu vähän auton omistajan työvuoroista, sillä en uskalla tässä kunnossa lähteä yksin ajelemaan pitkiä matkoja, samasta syystä on yöpyminen muualla kuin omassa sängyssä, on arveluttavaa.

Toivotaan suotuisia ilmoja kaikkiin kesätapahtumiin, myös hengellistä virvoitusta ajan taisteluissa uupuneille. Viimeaikoina on sielunvihollisella ollut kiire hyökätessään Siionin asuvaisia vastaan, eihän sen tarvitse omiaan kiusata, kun tietää heidän olevan vallassaan. Siksi "Taivaan kesäpääskyset" kokoontuvat levähtämään Jumalan Sanan ääreen, jaksaakseen taas maailman tuulista välittämättä, kilvoitella kohti Taivaan kotia.
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja Elena » 25 Touko 2011, 11:47

Olemme mieheni kanssa menossa suviseuroihin, totta kai :) Vielä en tiedä, onko meillä aikaa enempää kuin viikonloppu, mutta ehtiihän sitä siinäkin. Eräs sukulainen tarjosi yöpymispaikkaakin parinkymmenen kilometrin päässä seura-alueelta, ihan varteenotettava vaihtoehto. Viime kesänä päätettiin, että teltassa ei enää haluta palella.
Avatar
Elena
tosi pirteä
 
Viestit: 321
Liittynyt: 28 Syys 2005, 21:02
Paikkakunta: Aika lähellä

ViestiKirjoittaja Taavetti » 12 Kesä 2011, 07:29

Meillähän on useana vuonna ollut tapaaminen Sveitsin lipun alla lauantaina tai sunnuntaina puolen päivän tienoilla. Kuinkas nyt, sovitaanko joku usealle mahdollinen aika, ja olisiko Sveitsin lippu edelleen hyvä paikka?

Viime vuonna kohtasimme lauantaina kello 13. alkaen Sveitsin lipun luona. Jos haluat, voit vieläkin lukea viime vuoden keskustelun aiheesta.

Kahden vuoden takaisiin Oripään seuroihin liittyi myös vilkasta keskustelua.

Samoin Sievin seuroihin. Sieltä toinenkin ketju. Kolmaskin Sievin seuroihin liittyen, etsikää itse jos kiinnostaa. kaikki löytyvät tästä Terveisiä seuroista osasta.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja Elena » 17 Kesä 2011, 00:03

Mitä jos pidetään aika ja paikka samana edelleen? : )

Saatan tulla paikalle, jos muistan vain.
Avatar
Elena
tosi pirteä
 
Viestit: 321
Liittynyt: 28 Syys 2005, 21:02
Paikkakunta: Aika lähellä

ViestiKirjoittaja Sinikettu » 27 Kesä 2011, 22:38

Minä pääsen, ihanaa, pitkästä aikaa suviseuroihin! Kahteen vuoteen en ole päässy, kun jouduin olemaan sairaalassa. TUlen tapaamiseen sovittuun aikaan Sveitsin lipun alle.
Avatar
Sinikettu
puuhakas
 
Viestit: 237
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 15:11

ViestiKirjoittaja Humilton » 27 Kesä 2011, 23:03

Sää näyttää hienolta tällä hetkellä Lumijoella. Olen siellä jo keskiviikkona, jos ei mitään esteitä tule. Mietin vielä tapaamisia.
Avatar
Humilton
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1126
Liittynyt: 10 Loka 2007, 01:13

ViestiKirjoittaja Taavetti » 28 Kesä 2011, 01:14

Elena kirjoitti:Mitä jos pidetään aika ja paikka samana edelleen? : )

Saatan tulla paikalle, jos muistan vain.

Siis lauantaina kello 13.00 lie sopiva aika, ja vaikka ei olisikaan, ei enää kannata vaihtaa. Paikalle tulee jokainen joka pääsee ja muistaa, ja on tervetullut.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja pumpulikukka » 28 Kesä 2011, 12:37

Pääsen suviseuroihin. Tarkoitus mennä joko torstai iltana tai perjantai aamuna. :D
``Armo on aina askeleen edellä, etulahjana viitoittaa tien ja tasoittaa polun lähteelle.``
Avatar
pumpulikukka
perehtynyt
 
Viestit: 60
Liittynyt: 19 Helmi 2008, 23:24

ViestiKirjoittaja Elena » 04 Heinä 2011, 12:09

Terveisiä suviseuroista! Säät olivat suosiollisia, useana päivänä hyvinkin kuumakin sää. Majoituimme alueella ja keskuskentälle oli matkaa 800 m, mikä oli ihan kohtuullinen matka. Jäi hyvä mieli näistäkin suviseuroista ja usko virkistyi.

Seuroissa oli järjestäjien mukaan n. 83700 kävijää, eli ennätysmäärä. Jotenkin tuntuu tarkoitukselliselta, ettei tätä asiaa ole juurikaan uutisoitu mediassa. Media nostaa mieluummin esille kontroversiaaleja aiheita tai jotain negatiivista, kuten liikenneruuhkat tänä vuonna.

Foorumin tapaamiseen en päässyt, koska kävimme lauantaiaamuna Oulusta hakemassa erään sukulaisen seuroihin (hän ei terveydentilansa takia pystynyt käymään kuin päiväkävijänä näissä seuroissa) ja samalla suihkussa sukulaisen luona, ja palatessa autojonossa moottoritieltä Lumijoen suviseura-alueelle kului aikaa tunti. En siksi ehtinyt tapaamiseen, harmi kyllä.
Avatar
Elena
tosi pirteä
 
Viestit: 321
Liittynyt: 28 Syys 2005, 21:02
Paikkakunta: Aika lähellä

ViestiKirjoittaja Emka » 04 Heinä 2011, 16:00

Kotona olen kuunnellut, ystävän kanssa viestien välityksellä pidetty yhteyttä kuulumisista. Nyt on haikea olo, pitäisi orientoitua tähän tavalliseen elämän rutiiniin.

Jos Jumala suo, ensi kesänä on seurakenttä lähellä ( 54km ) Voi käydä kotoa käsin :D
Nyt voi kuunnella uudelleen puheet ajan kanssa netistä.
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja vanamo.n » 04 Heinä 2011, 16:11

Minäkin olen joutunut kuuntelemaan seuroja vain pätkissä, kun on ollut noita sukulaisvierailijoita ensin Sveitsistä ja sitten vanhin poikani , jolla on tämä minun ensimmäinen lapsenlapseni tyttö , nyt 1 vuosi ja 9 kk. Eilen sain kokea isoäitiyteni puhkeamisen kukkaan, kun hän lausui ensimmäisen kerran tuon isoäiti sanan. Samalla hän alkoikin vuoristaan isoisää kutsumaan isopapaksi. On lohdullista, että nyt on mahdollisuus kuunnella netistä saarnat kuitenkin jälkeenpäin.
Jeesus, sinun alkamasi usko on ja kilvoitus.
Myös on sinun hallussasi matkan päässä vapahdus. Silloin minut uupuneen noudat kotiin taivaaseen. (Virsi 301:6)
Avatar
vanamo.n
ahkera
 
Viestit: 483
Liittynyt: 29 Elo 2009, 16:56
Paikkakunta: Laukaa

ViestiKirjoittaja Humilton » 05 Heinä 2011, 15:46

Pieneksi jäi tapaaminen. Havaitsin siellä vain yhden ihmisen lisäkseni.
Avatar
Humilton
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1126
Liittynyt: 10 Loka 2007, 01:13

ViestiKirjoittaja Taavetti » 05 Heinä 2011, 17:19

Humilton kirjoitti:Pieneksi jäi tapaaminen. Havaitsin siellä vain yhden ihmisen lisäkseni.

Hyvä sekin, toki hyvä, jos monella oli muita tärkeitä asioita. Muutamat kertoivat unohtaneensa ajankohdan, eikä unohtamistakaan voi moittia. Kaksi henkilöä minulle ilmoittautui foorumimme käyttäjäksi, toinen heistä oli tosin sukunsa tapaamisessa, mutta lähti lapsiaan syöttämään.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja O.M » 05 Heinä 2011, 19:54

Itse muistelin tapaamisen ajankohdan väärin, harmi. Edellisvuosina olen ollut Vl-foorumin tapaamisessa. Ehkä ensi vuonna taas.

Lehtien suviseurakirjoittelu on selvästi muuttunut aiempaa negatiivisemmaksi.
"Mua, Jeesus, auta valvomaan
ja tätä aina muistamaan:
on lyhyt ihmiselämä
ja iäisyys on edessä.
Jo askel riittää siirtämään
tulevaan, toiseen elämään."

Virsi 538:4.
O.M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 3621
Liittynyt: 24 Heinä 2006, 09:00

ViestiKirjoittaja ELIHU » 05 Heinä 2011, 21:05

Humilton kirjoitti:Pieneksi jäi tapaaminen. Havaitsin siellä vain yhden ihmisen lisäkseni.



Itsellänikin oli tarkoitus tulla, mutta lauantain vuosikokouksesta l- autokyyti kesti todella pitkään suuren ruuhkan vuoksi ja en ehtinytkään ajoissa, vaikka auto Oulusta lähti jo n. 12.00 ':-I'
ELIHU
touhukas
 
Viestit: 191
Liittynyt: 12 Huhti 2005, 02:12

Ruuhka!

ViestiKirjoittaja mutsi » 05 Heinä 2011, 22:17

Olin vuosikokouksessa; juutuin ruuhkaan moottoritiellä. Oulusta kesti yli 2 tuntia tulla seura-alueelle. Ohi meni tapaaminen.
Avatar
mutsi
Valvoja
 
Viestit: 303
Liittynyt: 23 Huhti 2005, 22:38
Paikkakunta: Hailuoto

Seuraava

Paluu Terveisiä seuroista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron