huomenna seuroihin!

kuulumisia ja muistoja

huomenna seuroihin!

ViestiKirjoittaja Angel » 11 Helmi 2012, 23:27

huomenna tosiaan toisen kerran seuroihin ja saan jopa miehenikin tulemaan mukaan. :) ehkä kaikki sujuu tällä kertaa paremmin. Odotan ainakin innolla huomista iltapäivää/iltaa :)
Angel
perehtynyt
 
Viestit: 52
Liittynyt: 08 Tammi 2012, 19:18
Paikkakunta: Vantaa

Re: huomenna seuroihin!

ViestiKirjoittaja Hannes69 » 12 Helmi 2012, 14:18

Hyvä Angel:
Oletko itse huomannut?
Uusin viestisi:

Angel kirjoitti:huomenna tosiaan toisen kerran seuroihin ja saan jopa miehenikin tulemaan mukaan. :) ehkä kaikki sujuu tällä kertaa paremmin. Odotan ainakin innolla huomista iltapäivää/iltaa :)


Lainaus ensimmäisestä viestistäsi:

"Voinko kasvaa vanhoillislestadiolaiseksi, vaikka olenkin aikoinani menettänyt neitsyyteni? Minulla ei ole ongelmaa elää ilman seksiä naimisiin menoon asti, kunhan sen oikean vain jostain löytää. "

Oletko viimeisen kuukauden aikana mennyt naimisiin vai onko tullut kertomukseen muuten vain aika suuri ristiriita?
Yleensä ihminen muistaa että onko naimisissa..
Hannes69
Valvoja
 
Viestit: 819
Liittynyt: 24 Syys 2010, 01:00
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja kesis » 13 Helmi 2012, 07:56

toissapäivänä kirjotit et saat ehkä miehesikin mukaan eilen kirjotusestasi käsittää että olisit ollut siellä yksin. josta päästäänki siihe asiaan että eilen olit kirjautuneena 16-17 välillä surffailitko kenties kännykällä seuroissa netissä?

toivon että Angel ottaa vastuuta kirjoituksistaan ja vastaa näihin, ja totuus ei mtään keksittyj juttuja ni ku huomaat valheet tulee aina julki
Avatar
kesis
Valvoja
 
Viestit: 1071
Liittynyt: 28 Joulu 2005, 15:25
Paikkakunta: Vantaa

hei

ViestiKirjoittaja Angel » 13 Helmi 2012, 10:51

hedelmä kirjoitti:toissapäivänä kirjotit et saat ehkä miehesikin mukaan eilen kirjotusestasi käsittää että olisit ollut siellä yksin. josta päästäänki siihe asiaan että eilen olit kirjautuneena 16-17 välillä surffailitko kenties kännykällä seuroissa netissä?

toivon että Angel ottaa vastuuta kirjoituksistaan ja vastaa näihin, ja totuus ei mtään keksittyj juttuja ni ku huomaat valheet tulee aina julki


olin poikaystäväni kanssa seuroissa eilen. Itse en ole ollut kirjatuneena tänne silloin vaan olen tietokoneeléni asentanut ettei kirjaa minua ulos ja kaverini joka oli minun koneellani oli klikannut sivun auki. Toki jos jotain häiritsee että olen täällä foorumilla voin poistaa tunnukseni. En taida muutenkaan olla kauhean tervetullut teidän joukkoonne.
Angel
perehtynyt
 
Viestit: 52
Liittynyt: 08 Tammi 2012, 19:18
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja näre » 13 Helmi 2012, 15:31

Lepo vaan, Angel! Omana itsenäsi olet tervetullut sekä tälle foorumille että muutenkin uskovaisten joukkoon. Hieno juttu, että sait poikaystäväsikin mukaan seuroihin!

Sinulta toivon ymmärrystä meitä epäilijöitä ja ennakkoluuloisia kohtaan. Nettimaailmassa ja tälläkin foorumilla on toisinaan esiintynyt nimimerkkejä, jotka ovat oikeasti ihan jotain muuta kuin sanovat olevansa ja tämän ilmiön johdosta on aiemminkin aiheutunut uusia foorumilaisia kohtaan sekä oikeaan osuvia että valitettavasti myös harhaan meneviä epäilyjä. Erilaiset ristiriitaisuudet kirjoituksissa ovat omiaan kohottamaan muiden foorumilaisten tuntosarvia, mutta aiheettomista epäilyistä saa ja on toivottavaakin antaa palautetta. Luottamuksen löytyminen voi kysyä hiukan aikaa, mutta se on lopulta kaikkien etu jos ja kun siihen päästään.
näre
 

ViestiKirjoittaja kesis » 13 Helmi 2012, 17:54

sen verran haluan täs vielä sanoa että oletko ajatellut mitä kaikkee ei niin hyvää se voi aiheuttaa että olet aina kirjautuneena tai et aina koska täällä ei näy sua aina, vai tarkoitiko että oot ruksinut sen kirjaudu automaattisesti
Avatar
kesis
Valvoja
 
Viestit: 1071
Liittynyt: 28 Joulu 2005, 15:25
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Angel » 13 Helmi 2012, 21:57

hedelmä kirjoitti:sen verran haluan täs vielä sanoa että oletko ajatellut mitä kaikkee ei niin hyvää se voi aiheuttaa että olet aina kirjautuneena tai et aina koska täällä ei näy sua aina, vai tarkoitiko että oot ruksinut sen kirjaudu automaattisesti


joo oon ruksannu sen. En joka hetki joo kerkee tääl käymään. Ja kaveri oli käyny mun läppärilla netissä ja oli vahingossa,huomaamattaan avannu sivun ja olin sit muka seurojen aikaan kirjautuneena tääl.
Angel
perehtynyt
 
Viestit: 52
Liittynyt: 08 Tammi 2012, 19:18
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja kesis » 14 Helmi 2012, 17:39

en sitä tarkoittanutkaa. aattelin vai ookko miettiny mitä muita vaaroja se voi aiheuttaa etenki jos käy jossai julkisella koneella,? tämä kysymys vai sun pohdittavaksi.

mut koska olen saanut vastaukseni mieltä aiheuttaviin kysymyksiin, niin pydän nöyrimmin anteeksi jos joillain oon pahoittnau mielesi.

mutta sen verra on pakko tähä kirjottaa että jos olet kokenut helsingin ryllä olosi ulkopuoliseksi, iin ku oot huomannut siellä on aika paljon ihmisiä, eikä se johdu siit että olisti jotenki ulkopuolinen tai jotai.

vaan iteki oon lapsuuden uskoavainen siis ainaollut vanhoillislestadiolainen, 4 vuotta pkseudulla asuneenani oon vasta viimeisen vuoden sisällä tutustunut paremmin ja saanut sellaisia läheisiä ystäviä.

ja voisin vinkkinä sanoa että pe-iltana siellä tulevana on raamattutunti jossa kuulemani mukaan ei käy vältämättä ni paljo ihmisä ja jos kiinnostaa niin kannattanaa mennä. ite en valitettavasti pääse.
Avatar
kesis
Valvoja
 
Viestit: 1071
Liittynyt: 28 Joulu 2005, 15:25
Paikkakunta: Vantaa


Paluu Terveisiä seuroista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron