Seuroissa Ghanassa

kuulumisia ja muistoja

Seuroissa Ghanassa

ViestiKirjoittaja Ibelieve » 06 Tammi 2013, 21:40

Jumalan Terve. Pääsin tänään seuroihin Ghanassa ensimmäistä kertaa ja sain palaamisen armon vuosikymmenen jälkeen. Minut otettiin vastaan hyvin, ihmiset tuntuivat iloitsevan siitä, että juuri minä olin tullut seuroihin. Sain rauhan sielulleni.


Puhuja osasi muutaman sanan suomen kieltä ja tervehti minua suomeksi Jumalan Terveellä. Hän kertoi myös tulevansa ensi kesänä Suomeen Suviseuroihin.

Seurat järjestetään täällä joka sunnuntai aamu eikä matkakaan ole kovin pitkä. Seuroja pidetään yhteensä kolmessa kaupungissa Ghanassa.
Ibelieve
tutustunut
 
Viestit: 43
Liittynyt: 06 Tammi 2013, 21:01

ViestiKirjoittaja Emka » 06 Tammi 2013, 21:54

Kertomasi on iloinen asia :)Jumala antaa sinulle voimia säilyttää elävä usko, vaikka olet siellä kaukana, niin sielläkin on Jumalanlapsia jotka ovat tukena tällä taivastiellä. Terveisiä täältä kaukaa talvisesta Suomesta sinne toisille uskovaisille:)
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja mies » 07 Tammi 2013, 11:46

Hyvin teit, Ibelieve!
mies
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1276
Liittynyt: 30 Huhti 2012, 10:00

ViestiKirjoittaja Ibelieve » 15 Tammi 2013, 08:58

Harmitti kovasti, kun en päässyt seuroihin viime sunnuntaina, enkä välttämättä tänäkään sunnuntaina. Olen riippuvainen nimittäin miehestäni kuljettajana :) Täällä julkiset eivät oikein toimi...

Olen kuitenkin onnistunut lataamaan opistojen ym. sivuilta vanhoja saarnoja kuunnteltavaksi, aika monta :) Niitä on tullut kuunneltua 4-5 viikossa.
Ibelieve
tutustunut
 
Viestit: 43
Liittynyt: 06 Tammi 2013, 21:01

ViestiKirjoittaja Ibelieve » 09 Helmi 2013, 00:20

Olen käynyt seuroissa nyt useana viikonloppuna. Tänäkin sunnuntaina menen taas. Välillä tuntuu, että tarve seuroihin olisi viikollakin, mutta täällä tosiaan on vain seurat kerran viikossa. Kuuntelen netistä sitten sen lisäksi :)

Olen saanut jo uskovaisia ystäviäkin, mikä on ihanaa. Kahtena viime viikonloppuna oli lisäksi Suomesta ja Amerikasta puhuja vierailulla.

Seurat alkavat klo 8 sunnuntaiaamuna. Herään yleensä viiden aikaan aamulla, kun matkaan menee 1.5tuntia. :D
Ibelieve
tutustunut
 
Viestit: 43
Liittynyt: 06 Tammi 2013, 21:01

ViestiKirjoittaja Ibelieve » 17 Helmi 2013, 21:12

Tänään saimme taas kokoontua yhteen Jumalan sanaa kuulemaan. Aiheena oli, kuten varmaan teillä siellä Suomessakin, paastonaika ja kiusaukset.

Kyllä siinä sai taas sielu virvoittua, vaikka aluksi aamulla tuntui kellon herätettyä viiden jälkeen, että jaksaako sitä edes lähteäkkään, kun sain vain muutaman tunnin yöunet nukuttua ja moni asia painoi mieltä.
Ibelieve
tutustunut
 
Viestit: 43
Liittynyt: 06 Tammi 2013, 21:01

ViestiKirjoittaja Ibelieve » 25 Helmi 2013, 11:49

Eilen pääsin seuroihin ja lisäksi sain kotiin luettavaksi muutaman Voice of Zion lehden Amerikasta sekä Englanniksi käännetyn kirjan; "Peltoon kätketty aarre". :)
Ibelieve
tutustunut
 
Viestit: 43
Liittynyt: 06 Tammi 2013, 21:01


Paluu Terveisiä seuroista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron