Sulle vai hälle (kyläily)

Työssä, opiskelussa ja muussa arkisessa toiminnassa koettua, opittua ja muistettua.

Sulle vai hälle (kyläily)

Pidän enemmän siitä, että mulle/meille tullaan kylään.
7
30%
On mukavampaa käydä muualla kylässä, kuin saada vieras omaan kotiin.
7
30%
Asia on mulle ihan Se ja Sama.
9
39%
 
Ääniä yhteensä : 23

Sulle vai hälle (kyläily)

ViestiKirjoittaja nuusku » 26 Helmi 2008, 11:36

Onko mielestäsi (useimmissa tapauksissa) mukavampaa, että joku tulee kylään sulle/teille, vai pidätkö enemmän siitä, että olet itse kylässä jossain muualla? Ts. oletko koti- vai vierasorientoitunut? Tapaatko ihmisen mieluummin omassa kotona vai vieraassa kotona? Vai onko asia sulle kautta linjan ihan Se ja Sama?
Avatar
nuusku
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2102
Liittynyt: 08 Touko 2006, 17:33

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 26 Helmi 2008, 18:55

Ehkä se riippuu kuka vieras on kyseessä. Itselle on mukava ottaa sellainen vieras vastaan joka ei ala katsomaan että onpa täällä sotkuista tms. Tietysti mieluiten menen kuitenkin kylään muualle...en oikein hirveän hyvin viihdy ahtaassa yksiössäni.
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja Pottu » 26 Helmi 2008, 19:45

Vaihtelu virkistää tässäkin asiassa, mutta yleensä tykkään enemmän siitä, että mulle tullaan kylään. Ehkä osaan olla kotosammin omassa kotona. :smile:
...peruna on ruoka ihan oikea
Avatar
Pottu
tosi pirteä
 
Viestit: 347
Liittynyt: 25 Helmi 2005, 20:51

ViestiKirjoittaja metsätähti » 01 Elo 2010, 01:00

Jos on kyse yhdestä tai kahdesta ihmisestä, niin mieluummin meille. Kotona on kotoisampaa. Mutta lapsiperheen kyläilypaikaksi ei tästä pienestä kaksiosta ole - tilaa on liian vähän, tekemistä ei ole, ja lisäksi tämä ei todellakaan ole lapsiturvallinen asunto. Kummityttö, 2v, on oikeastaan ainut ipana, joka täällä vierailee, ja sen perässä sitten pitääkin kulkea joka ainut sekunti. Jäin edellisellä kerralla päättämään lauseen olohuoneeseen kun pikkuneiti vilahti makuuhuoneeseen. Menin katsomaan, niin se oli kiipeämässä vaatehuoneen hyllyjä pitkin ylöspäin, ja oli ehtinyt sen puolikkaan lauseen aikana vielä matkalla piilottaa yhden pehmoleluni, joka löytyi vasta kahden viikon päästä. Ovat ne tehokkaita nuo pienet ihmiset. :lol:
Ylistys armon auringon! Se Herran kansan yllä on, ja virta valoa kantaa. SL 275 :)
Avatar
metsätähti
ahertaja
 
Viestit: 571
Liittynyt: 02 Syys 2009, 17:00
Paikkakunta: Pohjois-Suomi

ViestiKirjoittaja uskossa matkaa tekevä » 03 Elo 2010, 17:34

Olisi kiva, jos joku tulisi joskus käymään, perheellä tai yksin. Vaikka eipä sitä itsekään tule oikein hyvin lähdettyä. Joskus toivoisi, että pääsisi asumaan niin lähelle ystäviä, että ainakaan matka ei olisi esteenä. Mutta, jotenkin tuota maallista on tähän talouteen siunaantunut niin vähän, ettei ole mahdollisuutta asua lähempänä. Ehkä se on vain tyydyttävä osaansa.
uskossa matkaa tekevä
tutustunut
 
Viestit: 41
Liittynyt: 26 Heinä 2010, 23:19


Paluu Arjen askareissa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron