Opiskelu on elämää ja elämä on opiskelua

Työssä, opiskelussa ja muussa arkisessa toiminnassa koettua, opittua ja muistettua.

Opiskelijoita täällä?

Opiskelen peruskoulussa
1
3%
Opiskelen ammatillisessa koulutuksessa
3
10%
Opiskelen lukiossa
2
6%
Opiskelen amattikorkeakoulussa
4
13%
Opiskelen yliopistossa
7
23%
Opiskelen kristillisyyden opistossa
0
Ei ääniä
Opiskelen jossain muussa opistossa tai koulussa
0
Ei ääniä
Harrastan itseopiskelua
5
16%
En opiskele tällä hetkellä
9
29%
 
Ääniä yhteensä : 31

Opiskelu on elämää ja elämä on opiskelua

ViestiKirjoittaja Paulus » 16 Heinä 2008, 01:14

Vaikka nyt on loma-aika, herättelen opiskelevaa porukkaa jota varmaan palstalla on. Keitä täällä palstalla liikkuu, olispa mukava tietää. Vastaa kyselyyn!
Omasta puolesta voin kertoa että olen opiskelemassa AMK-insinöörin tutkintoa. Kovat koitokset ovat vielä edessä. Onko kohtalotovereita?
Paulus
 

ViestiKirjoittaja Taavetti » 16 Heinä 2008, 04:17

Elämän koulussa kaiken aikaa, itseopiskelun laitoin, vaikka ehkä en opiskele olisi voinut sopia paremmin, koska mitään säännöllistä opiskelua en harjoita. Opistojen lyhytkursseilla olen siloin täll´öin käynyt,viimeksi keväällä, syksyn suunnitelmissa on kaksi, kenties kolme lyhytkurssia, sen mukaan minne sattuu ehtimään.

Kansalaisopiston kursseilla en ole käynyt muutamaan vuoteen, kun aivan lähellä ei minulle sopivia aiheita ole ollut. Viimeksi lähellä oli tietokoneiden käytön kurssi, joka jäi osaltani hajanaiseksi. Kurssiin tuli tauko opettajan sairauden vuoksi, kun opettaja tervehtyi, olin puolestan minä vuoteen omana korkean kuumeen vuoksi.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja kuikuilija » 16 Heinä 2008, 08:27

Kyllä opiskellaan ja AMK:ssa insinööriksi.
kuikuilija
touhukas
 
Viestit: 189
Liittynyt: 22 Loka 2005, 19:21