Laihdutuspilleri

Työssä, opiskelussa ja muussa arkisessa toiminnassa koettua, opittua ja muistettua.

Laihdutuspilleri

ViestiKirjoittaja Sinikettu » 13 Tammi 2010, 19:29

Löysin netistä tietoa uudesta mullistavasta laihdutuspilleristä. Kuulosti perin oivalliselta, mutta onkohan siitä hyötyä? Tai onkohan siitä jotain haittaa?

Olen laihtunut aika kovasti viime aikoina. En ole yrittänyt laihduttaa. Olen jopa syönyt suklaata ja sipsejä, mutta paino on laskenut muutaman sata grammaa viikossa. Joskus olen epäillyt onko minulla jokin syöpä tms. En muuten kyllä tunne oloani sairaaksi. Mutta ei tosiaan ole ollut "näläntunnetta, huimausta, pahoinvointia, vatsavaivoja, päänsärkyä ja muita epämiellyttäviä tuntemuksia", joista tuolla sivulla puhutaan. Liikuntaa olen vähän lisännyt, koska olen jaksanut nykyään paremmin liikkua. Syksyllä aloitin vesijumpassa käynnin ja samalla vesijuoksen. Olen myös alkanut tehdä pidempiä kävelylenkkejä.
Viimeksi muokannut Sinikettu päivämäärä 13 Tammi 2010, 23:27, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Sinikettu
puuhakas
 
Viestit: 237
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 15:11

ViestiKirjoittaja juruulanko » 13 Tammi 2010, 21:06

Roskaa mun mielestä ja huijausta nuo pillerit minun mielestä. Ihan suoraan sanottuna. En tosin avannut linkkiä mutta kaikki laihdutuspillerit on joko huuhaata, tai jos ne toimii, niiden täytyy olla tosi epäterveellisiä.

Jos joku tekisi oikeasti toimivan pillerin, se olisi takuulla pian tutkittu ja tieteellisesti hyväksi havaittu ja sitä kautta mediadssa näkyvästi esillä oleva jättimäinen myyntimenestys.

Nuo muut mainitsemasi liikuntajutut ovat erittäin hyviä, ei pelkästään painon takia mutta myös muutern liikunta tekee elimistölle ja psyykelle hyvää.
Anna vaattees aina valkiat olla, ja älä puututa voidetta pääs päältä. (Saarn. 9:8)
Avatar
juruulanko
puuhakas
 
Viestit: 215
Liittynyt: 30 Heinä 2009, 15:39

ViestiKirjoittaja Nepheg » 13 Tammi 2010, 22:33

Kaipa sellaisesta ihmepilleristä olisi jo luettu lehdistäkin, joka laihduttaa vaikka jatkaa sipsien ja suklaan syömistä. ;)
Uskoakseni jo kansanterveyden eduksi olisi jakaa joka talouteen pari purkkia tuollaista ihmeainetta. ;)

Tuo linkki vastaa muuten mainontaa, niin pitäisikö se ottaa pois?
Avatar
Nepheg
Aurinkopilvi
 
Viestit: 999
Liittynyt: 29 Elo 2005, 19:02
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja Sinikettu » 13 Tammi 2010, 23:26

Ai, anteeksi, en tiennyt, että ei saa laittaa sellaista linkkiä. Otanpa sen pois.
Avatar
Sinikettu
puuhakas
 
Viestit: 237
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 15:11

ViestiKirjoittaja Nepheg » 14 Tammi 2010, 19:29

Sinikettu kirjoitti:Ai, anteeksi, en tiennyt, että ei saa laittaa sellaista linkkiä. Otanpa sen pois.


No... se oli vähän niinkuin kysymys. ;)
Avatar
Nepheg
Aurinkopilvi
 
Viestit: 999
Liittynyt: 29 Elo 2005, 19:02
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja Elena » 26 Tammi 2010, 20:46

Onnea Siniketulle painonpudotuksesta, paremmasta jaksamisesta ja liikunnan lisäämisestä. Molemmat ovat myös minun tehtävälistallani, yritystä on ollut mutta menestys ollut vaihtelevaa. :/

Joillekin laihdutus on niin suuri terveysriski, että silloin on pakko turvautua jo laihdutuspillereihin ja ehkä jopa laihdutusleikkaukseen. (Mutta jotta se olisi pakollista, täytyy olla laihduttamista tosissaan yritetty lukuisin eri tavoin, painoindeksin eli BMI:n yli 40 tai henkilön sairastaa useaa lihavuuden aiheuttamaa sairautta, esim. diabetesta jne.) Muiden kohdalla kannattaisin ruokavalion muutosta pysyvästi ja liikunnan lisäämistä.
Avatar
Elena
tosi pirteä
 
Viestit: 321
Liittynyt: 28 Syys 2005, 21:02
Paikkakunta: Aika lähellä

ViestiKirjoittaja Sinikettu » 26 Tammi 2010, 23:55

Kiitos. :smile: Viime viikosta oli taas paino pudonnut puoli kiloa. Enkä siis todellakaan ole tehnyt mitään asian eteen. Tarkoitukseni ei ole ollut laihtua. Ehkäpä juju piileekin juuri siinä. Aikaisemmin,kun olen yrittänyt laihduttaa, ei ole paino juurikaan pudonnut ja se on ollut todella hankalaa. Mutta nyt kun en asiaa ajattele, paino putoaa siinä sivussa.

Eräs tuttava kertoi jättäneensä tupakan pois ja onnistuneensa siinä hyvin, kun ei ollut kenellekään sanonut, että aikoo jättää tupakan pois, eikä itsekään sitä paljon ajatellut. Aikaisemmat yritykset, kun hän oli näyttävästi tehnyt tupakkalakon, olivat epäonnistuneet.

No, kyllä varmasti tuolla liikunnan lisäämisellä on ollut myös merkitystä. Ja sitten vain ei syötätä enää niin hirveästi, kun ei ole enää sellaisia lääkkeitä, jotka syötättäisi. Kun sain vuonna -97 lääkkeet sairauteeni, paino nousi sen seurauksella puolessa vuodessa 30kg ja sitten tuli vielä 10kg lisää. Onneksi olen saanut nyt jättää ne lääkkeet pois. Eihän se lääke itsessään lihottanut, mutta se lisäsi ruokahalua ja häiritsi jotenkin nälkäkeskusta antamalla tietoa, että vielä olisi nälkä, vaikka oikeasti ei ollut. Söin ihan hirveästi ja mahaan koski se kuviteltu nälkä. Myös se, ettei sen sairauden takia jaksanut liikkua, osaltaan myös aiheutti painon nousua. Alkuvaiheessa en jaksanut edes istua. Nyt voin onneksi paremmin.
Avatar
Sinikettu
puuhakas
 
Viestit: 237
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 15:11


Paluu Arjen askareissa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron