eurovaalit

Työssä, opiskelussa ja muussa arkisessa toiminnassa koettua, opittua ja muistettua.

eurovaalit

ViestiKirjoittaja kesis » 20 Touko 2014, 20:54

mä tääl pähkäilen ketä äänestän, liekö pitää luottaa vlaikone tulokseen? mit mieltä pitääkö äänestäää euvaaleissakin?
"menneisyyden muistamnen tuo voimaa nykyhetkeen"
Avatar
kesis
Valvoja
 
Viestit: 1071
Liittynyt: 28 Joulu 2005, 15:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: eurovaalit

ViestiKirjoittaja Taavetti » 21 Touko 2014, 03:25

kesis kirjoitti:mä tääl pähkäilen ketä äänestän, liekö pitää luottaa vlaikone tulokseen? mit mieltä pitääkö äänestäää euvaaleissakin?

Oikeastaan se on kansalaisvelvollisuus, vaikka monet taitavat pitää sitä oikeutena, josta ei tarvitse välittää eikä noudattaa.
Eurovaaleissakin pitää paikkansa vanha saanonta, että äänestämättömyys on äänen antamista vastustajille. Yhdellä äänellä on harvoin käytännön merkitystä, mutta joskus sattuu sellainenkin tilanne. Suurin merkitys on äänestäneen omalla tyytyväisyydellä, että olen tehnyt sen mitä pitikin tehdä. :? :?

Vaalikoneisiin luotan äärimmäisen vähän, pidän niitä enemmmän huvina kuin oikeina neuvon antajina. Kieltämättä niillä on joku merkitys, mutta koskaan en edes ajan kulukseni muista niitä kokeilleeni.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

Re: eurovaalit

ViestiKirjoittaja kesis » 25 Touko 2014, 13:03

no ilman vaalikonetta näissä vaaleissa oiss jääny äänestämättä tein vaalikoneella testin sen jälkeen valikoin puolueen keistä haluan äänestä ja ylen valikoneen sivulla oli videot ja niiden perusteella äänestin
"menneisyyden muistamnen tuo voimaa nykyhetkeen"
Avatar
kesis
Valvoja
 
Viestit: 1071
Liittynyt: 28 Joulu 2005, 15:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: eurovaalit

ViestiKirjoittaja oxy » 10 Heinä 2014, 21:34

Vaalikoneesta kun hiukan kahtoo ja muutennii pähkäilee nii kyl ehdokas löytyy
oxy
perehtynyt
 
Viestit: 66
Liittynyt: 03 Heinä 2008, 18:23


Paluu Arjen askareissa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron