Muita sinkkuja foorumilla?

Sinkkujen elämän iloista ja suruista sekä uskossa elämisestä.

Muita sinkkuja foorumilla?

ViestiKirjoittaja Sinikettu » 30 Maalis 2010, 22:31

Onko täällä ketään muita sinkkuja kuin minä?? Olisi kiva kuulla teistä muista ja keskustella vaikka millaista sinkun arki on, iloineen ja suruineen. Minulle voisi laittaa vaikka yksityisviestiä.
Avatar
Sinikettu
puuhakas
 
Viestit: 237
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 15:11

ViestiKirjoittaja metsätähti » 15 Huhti 2010, 20:23

Sinkku tai leski, kumpaakin. Siinä mielessä sinkku, että vielä alkaa ikä kakkosella ja haaveita perheestä ja lapsista on. Siinä mielessä leski, että takana yksi eletty liitto ja yhä ikävä ja suru. Kaipaahan sitä toista ihmistä välillä kovin kipeästi vierellensä, mutta toisaalta tässä on tottunut omaan vapauteen ja olemiseen. Sen sitten näkee, minne tie vie ja Jumala johdattaa.
Ylistys armon auringon! Se Herran kansan yllä on, ja virta valoa kantaa. SL 275 :)
Avatar
metsätähti
ahertaja
 
Viestit: 571
Liittynyt: 02 Syys 2009, 17:00
Paikkakunta: Pohjois-Suomi

ViestiKirjoittaja TakkutukkaMenninkäinen » 06 Maalis 2011, 15:35

Täälä kans yks yksineläjä. Käytän mieluummin tuota sanaa... minusta sinkku on semmonen ihminen joka haluaaki ellää yksin ja vapaasti... Mutta itellä kans vielä tuo ikä alkaa jonki aikaa kakkosella, joten voi sanoa etten ihan hirveästi ole vielä epätoivosesti kaivannu sitä perhe-elämää. Sen verran hyvin sitä kai on tottunu tähän vapaaseen olemiseen ja menemiseen. Mutta toivossa elän että se oikea vielä joskus sattus kohalle ja että se ois mullekki luotu...
TakkutukkaMenninkäinen
kiinnostunut
 
Viestit: 7
Liittynyt: 02 Maalis 2011, 20:05

ViestiKirjoittaja Sinikettu » 15 Maalis 2013, 21:51

Tulin tänne pitkästä aikaa lukemaan ja löysin tämän oman viestin jostain vuosien takaa. Minun ikä on jo pitkän tovin alkanut kolmosella ja edelleen yksin oleminen tuntuu todella pahalta. Toivoisin saavani muitakin yksin eläviä ystäviksi, että voisi jakaa kokemuksia. Sukupuolella ei ole väliä.

Se yksineläjä oli hyvä sana. Itsellisiksikin ihmisiksi sinkkuja kutsutaan, mutta siitä minä tykkään vielä vähemmän kuin sinkusta. Itsellinen ja sinkku elävät sellaista elämää omasta tahdostaan ja sitä minä en todellakaan tee.

Luultavasti en koskaan tule pääsemään minnekään yksinäisten ihmisten leireille tapaamaan muita kohtalotovereita niin jos niitä voisi täältä saada? Ei nämä perheelliset ihmiset ymmärrä sitä tuskaa mitä yksinäinen voi tuntea ainaisesta yksinäisyydestä kun ei ole ketään jolle puhua tai jonka kanssa tehdä asioita. Niitten mielestä minä kai elän onnellista ja huoletonta elämää, kun saan mennä ja tulla ihan vapaasti. Mutta vaan kun en halua mennä ja tulla ihan vapaasti, haluaisin, että kotona olisi joku jolle selostaa menemisiään ja kysyisi sopiiko ne sille.

Miksi Jumala ei anna puolisoa kaikille, jotka sitä kaipaavat ja tarvitsevat? Tai miksi hän antaa kaipuun ihmiselle, jolle ei aiokaan antaa puolisoa? Jos se kaipuu otettaisiin pois, voisi minustakin joku päivä tulla onnellinen ihminen.
Avatar
Sinikettu
puuhakas
 
Viestit: 237
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 15:11


Paluu Sinkkupalsta



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron