Maarimi kirjoitti: Olen käsittänyt, että alunperin kaikki liikkuvat kuvat julistettiin synniksi, mutta siitä on nykyään vl:ssa tosi paljon lipsuttu, kun esim. tietokonepelien pelaaminen on niin mukava miesten harrastus

weha kirjoitti:Mutta on tietysti asioita, jotka toisena aikaa aiheuttaa pahennusta ja toisena ei. Yksi asia oli kaiketi 70-luvulla irstaasti elävien hippien parrat.
Elena kirjoitti:Setäni (n. 40-vuotias nykyään) pelasi poikasena tietokoneella, samoin monet muut, ja niin meidänkin perheessä on pelattu, kun 90-luvulla saatiin tietokone. Se on sitten mietittävä, että millaiset tietokonepelit ovat uskovaiselle sopivia (itse en pidä aggressiivisuutta lisääviä pelejä hyvänä kenellekään).
Petsor kirjoitti:Tämä onkin valmiiden tietokoneiden ongelma mielestäni että et voi paljon vaikuttaa siihen mitä haluat koneelta. Minulla ei ole ongelmaa ollut asiasta, olen itse kasannut koneen ja olen sillä saanut halvemmalla tehokkaan koneen tarpeisiini. Ja tällöin olen saanut kaiken turhan karsia pois. Toki kaikilla ei ole samanlaista tietämystä koneista että voisi itse sen koota, joten silloin on hyvä se kortti poistattaa siellä liikkeessä.
pikkupoika kirjoitti:weha kirjoitti:Mutta on tietysti asioita, jotka toisena aikaa aiheuttaa pahennusta ja toisena ei. Yksi asia oli kaiketi 70-luvulla irstaasti elävien hippien parrat.
Miten parta on voinut aihettaa pahennusta? Nykyäänhän on vielä pahempia hiuslaitteita ja muita tatuointeja. Ei uskovaisilla, mutta muilla.
nuusku kirjoitti:Ennenkuin uutislähetys alkoi, pukeutui iso-isoisä pyhäpukuun ja sitten liikkumatta arvokkaasti istui ja katseli. Tämä johtui siitä, että hän arveli tv-juontajien näkevän hänet ruudun läpi, kun sieltä häntä silmiin katselivat.
Pinea kirjoitti:Televisio on. Mutta käyttötunteja tulee vuoteen varmasti alle 10. Eipä jaksa kiinnostaa, säätiedotus ja joku elokuva joskus. Siinäpä ne.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa