Uskossa :)

Sana on vapaa.

Uskossa :)

ViestiKirjoittaja Angel » 16 Kesä 2013, 01:21

En ole täällä taas hetkeen käynyt kun on ollut paljon kiireitä.. Olen ollut alku keväästä saakka uskossa, välillä tosin synnit kiusaavat, enkä aina edes erota mikä on oikein, mikä väärin, mikä syntiä, mikä sielunvihollisen koettelemusta...

Esim. Retkahdin synnin tielle (nyt saatu synnit anteeksi jo) mutta olin tapaamassa kaveriani (joka ei ole uskovainen) käytiin kahvilla ja kaikki olisi ollut hyvin jos se olisi siihen jäänyt... Mentiin kuitenkin baariin. Tiesin sen olevan väärin mutta joku sai minut sinne kuitenkin menemään. Join ja lopulta jonkun verran tanssinkin baarissa. Ei ollut kyllä henkisesti hyvä olo seuraavana päivänä.

Mitä tuossa tapahtui? Oliko se sielunvihollisen koettelemusta vai mitä? Tiesin kaiken olevan väärin, mutta silti kaikki vain tapahtui.. :´(
Angel
perehtynyt

Re: Uskossa :)

ViestiKirjoittaja Jay » 16 Kesä 2013, 13:02

Angel kirjoitti:Olen ollut alku keväästä saakka uskossa

Haluatko kertoa tarkemmin, mitä tarkoitat tällä? Esimerkiksi miten se tapahtui.
Jay
puuhakas

Re: Uskossa :)

ViestiKirjoittaja Angel » 16 Kesä 2013, 18:12

Jay kirjoitti:
Angel kirjoitti:Olen ollut alku keväästä saakka uskossa

Haluatko kertoa tarkemmin, mitä tarkoitat tällä? Esimerkiksi miten se tapahtui.

Niin siis sain parannuksen armon keväällä eräältä toiselta uskovaiselta. Nykyään olemme hänen kanssaan hyviäkin ystäviä... Hän, hänen miehensä ja heidän koko sukunsa on siis lapsuudesta asti ollut vanhoillislestadiolaisia...
Angel
perehtynyt

Paluu Vapaata Keskustelua