Retkeily

Sana on vapaa.

Retkeily

ViestiKirjoittaja Pottu » 22 Elo 2008, 23:39

Harrastatko luontoretkeilyä? Minä aina välillä. Luonnossa liikkuminen on rentouttavaa.
...peruna on ruoka ihan oikea
Pottu
tosi pirteä

ViestiKirjoittaja Emka » 23 Elo 2008, 18:34

Luontoretkeily on ollut minulle päivien piristys ja hermolepoa. :-( Ny vain on niin,etten ole kahteen vuoteen uskaltautunut metsäpoluille kropan raihnauden takia. Täällä olisi vaihtelevia maastoja kulkea metsässä mutta toistaiseksi olen pysytellyt tasaisilla teillä. Pienikin ylämäki ottaa "hengenpäälle" ja selkä-& jalat eivät myöskään tykkää mäkisistä maastoista.

Taitaa olla minun luontoretket muistoissa ja pysyttelen tasaisilla teillä niin kauan kun on mahdollista yleensäkkään kulkea ilman apuneuvoja.

Vanhuus ei tuu yksin :-) Kiitollinen olen siitäkin että yleensä vielä pystyn jonkin verran kävelemään.
Emka
Aurinkotuuli

ViestiKirjoittaja Taavetti » 23 Elo 2008, 19:44

Minun piti tänään mennä Sienipolku foorumilaisten retkelle Savon maisemiin, yhteensattumien ja sairastumisten vuoksi osanotto oli jäämässä vähiin, joten aamulla puhelin neuvottelussa päätimme siirtää retken myöhemmäksi syksyyn. Saa sitten nähdä miten käy, onko lokakuussa mahdollisuutta sellaiseen retkeen.

Muuten retkeilen mielelläni, vaikka enimmät metsän liikkumiseni ovat olleet hyötyliikuntaa, eli metsän hoitoa ja polttopuiden hankintaa.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Taavetti
Aurinkotuuli

Paluu Vapaata Keskustelua