Emka kirjoitti:Syksyn tulo ahdistaa varmaan, ainakin minua, tuntemiset,ettei jaksa mitään, eikä jaksa nukkuakkaan ahdistaa mieltä??? Taivaanisä tietää sinut ja murheesi, kuten meidän kaikkien. Rukous voi olla hiljaista huokaustakin Jumalan puoleen, ja Hän tietää jo ennen meitä mitä tarvitsemme.
Joskus Hän sallii koettelemuksia, sairauksia, mutta emme välttämättä ymmärrä miksi?
Uskovaiset, tai ystävä on silloin tukena, ja "saattomiehenä" kuten Raamatussa mainitaan
Sak. 3:7
Näin sanoo Herra Zebaot: jos sinä vaellat minun teilläni, ja jos sinä pidät minun vartioni, niin sinä saat minun huonettani hallita, ja minun kartanoitani varjella; ja minä annan sinulle näistä muutamia, jotka tässä seisovat, saattamaan sinua.
Jos ei ole mahdollisuutta päästä usein seuroihin niin viikottain tulee vähintään kolmena päivänä netistä seurat, tuossa vasemmalla olevassa listassa näkyy nettiseurat, Helsingissä ja Oulussa tulee kolmena päivänä viikossa seurat joita voi kuunnella. Jos asut sellaisella paikkakunnalla missä on Rauhanyhdistys, niin yritä käydä seuroissa, siellä selitetään Sanaa ja tapaa ihmisiä. Rohkeasti vain mukaan.
Raamatun lukeminen on myös tärkeää, ja seuroissa selitetään Raamattua.
Myös kirjoista saa uskolle vahvistusta, joka vuosi SRK julkaisee kirjallisuutta, on romaaneja, elämänkertoja ja hengellisiä Raamatun teksteihin perustuvia kirjoja. Voit SRK:n sivuilta käydä nettikirjakaupassa katsomassa mitä siellä on tarjolla.
Netistä voi kuunnella myös vanhempia ja tämän kesän Suviseurasaarnoja, niille sivuille pääsee myös SRK:n sivun kautta linkistä seurat/ Suviseurat.
Tässä näitä asioita joista minulle on ollut apua ja epäilysten tullessa saa lohdutusta, myös jos on joku tuttu uskovainen, niin voit varmaan ottaa yhteyttä ja kertoa murheesi. Evankeliumin saarnan uskomisesta saa voimaa elämän vaikeuksissa, kokemusta on

Elena kirjoitti:En tiennyt mihin laittaisin tämän.
Halusin vain sanoa hyvästit tälle foorumille ja foorumilaisille. Monta vuotta vierähti tämän foorumin jäsenenä, mutta nyt on aika pakata kimpsut ja kampsut ja muuttaa muualle. En ole enää vanhoillislestadiolainen, koska ajattelen joissakin asioissa toisin. Kuitenkin edelleen henkilökohtaisessa uskossa on turvani.
Kaikkea hyvää ja mukavaa syksyä kaikille.
t. Elena
Elena kirjoitti:En tiennyt mihin laittaisin tämän.
Halusin vain sanoa hyvästit tälle foorumille ja foorumilaisille. Monta vuotta vierähti tämän foorumin jäsenenä, mutta nyt on aika pakata kimpsut ja kampsut ja muuttaa muualle. En ole enää vanhoillislestadiolainen, koska ajattelen joissakin asioissa toisin. Kuitenkin edelleen henkilökohtaisessa uskossa on turvani.
Kaikkea hyvää ja mukavaa syksyä kaikille.
t. Elena
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa