Osaan soittaa, maalata, piirtää säveltää.Valokuvata.Opettaa.
Ja siivota tosi hyvin.
Tuskin muuta osaankaan, onko niillä mitään käyttöä ja merkitystä todellisessa elämässä???
En usko, paitsi siivoamisessa.

Taavetti kirjoitti:Osaan soittaa, maalata, piirtää säveltää.Valokuvata.Opettaa.
Ja siivota tosi hyvin.
Tuskin muuta osaankaan, onko niillä mitään käyttöä ja merkitystä todellisessa elämässä???
En usko, paitsi siivoamisessa.
Jos olet saanut yhdenkin ihmisen iloiseksi soitollasi, maalauksellasi, piirroksellasi, sävellykselläsi, valokuvallasi tai opetuksellasi, niillä on ollut suunnattoman suuri merkitys, ainakin sen iloiseksi tulleen ja hänen läheistensä kannalta. Vaikka et olisi niillä saanut iloiseksi ketään, mutta jos yksikin ihminen on niiden taiteellisten tuotosten vaikutuksesta hetkenkin ajan saanut ajatella elämän syviä totuuksia, tai jos ne ovat auttaneet kauan patoutunutta tuskaa purkautumaan, niillä taiteilla on ollut ja on merkitys, jonka määrälle ei ole mittaa. Jos tuotokset ovat sen saaneet aikaan, kuinka paljon suurempi onkaan niiden tuottajan merkitys.
Vaikka tuotoksillasi on ollut merkitystä vain sinulle, olet ehkä itse paras arvioimaan niiden merkitystä. Jos ne ovat saaneet edes yhden päivän, tunnin tai minuutin elämässäsi paremmiksi, voitko mitenkään mitata niiden merkitystä elämääsi? Joskus yhden minuutin saaminen hyväksi, voi pelastaa koko sen vuoden.
presto kirjoitti:Äääh, nyt tapahtui jokin moka viestien lähetyksessä.
Ylläpito poistakoon ylimääräiset samat viestit.
Niin, ja olen saanut kokea syviä onnenhetkiä Luojan armosta
tehdessäni taidetta. Minulla oli rikas ja kaunis elämä ja
olen siitä Jumalalle kiitollinen.
Nyt kaikki on lopussa, ja toivon vaan, että
jo pian pääsisin Taivaan Kotiin ja että rakkaimmillani menisi elämässä hyvin.
Olen ollut pelkkä köyhä välikappale kaikessa tässä.
Jumalalle kuuluu kaikki kunnia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa