Tämän päivän politiikka

Sana on vapaa.

Tämän päivän politiikka

ViestiKirjoittaja pikkupoika » 01 Helmi 2011, 23:21

Olen miettinyt monesti, että pitäisikö äänestää perussuomalaisia. Omalla alueellani ei ole tiedossa uskovaista ehdokastakaan. Tai tietooni ei ole sellaista tullut. Mitäs mieltä olette tämän päivän politiikasta ja puolueista?

EDIT:
Tämän voisi siirtää tuonne vapaaseen keskusteluun.
pikkupoika
puuhakas

ViestiKirjoittaja weha » 02 Helmi 2011, 07:33

Ei kovin politiikka kiinnosta ja voi olla äänestämättäkin, jos sille tuntuu. On tietysti niinkin, että on äänestyskopissa jokainen päättää itse mitä äänestää ja se on salaisuus, jota ei tarvitse toisille sanoa. Huonoille vaikuttaa kaikki ja voi olla äänestämättäkin. Esim. homomyönteisyys on varsin suuri suurilla perinteisillä puolueilla ja etenkin niiden johtajilla.

Perusuomaisilla on monet arvot kohdallaan yhä, mutta kalastelee kyllä kritiikillä protesti ääniä.
weha
Aurinkotuuli

ViestiKirjoittaja laivue » 08 Huhti 2011, 16:23

Perussuomalaisilla on joissakin asioissa ihan hyviä mielipiteitä mutta populisteja he ovat silti enkä sellaista halua äänestää. Uskon, että koko liike jää yhden kauden tähdenlennoksi ja seuraavissa vaaleissa puolue putoaa ja korkealta. Mutta tämä on vain minun ennusteeni.
Viimeksi muokannut laivue päivämäärä 20 Huhti 2011, 13:30, muokattu yhteensä 1 kerran
laivue

Re: Tämän päivän politiikka

ViestiKirjoittaja Meiliaikku » 11 Huhti 2011, 22:11

pikkupoika kirjoitti:Olen miettinyt monesti, että pitäisikö äänestää perussuomalaisia. Omalla alueellani ei ole tiedossa uskovaista ehdokastakaan. Tai tietooni ei ole sellaista tullut. Mitäs mieltä olette tämän päivän politiikasta ja puolueista?

EDIT:
Tämän voisi siirtää tuonne vapaaseen keskusteluun.

Kun muistelemme, mille pohjalle aikoinaan Pientalonpojat ja myöhemmin SMP ja Persu syntyi , ei sitä voi suositella uskovaisen puolueeksi.

K.o puolue ruokkii tyytymättömyyttä ja ahneutta. Populistinen tapa tehdä politiikkaa ei johda kansan hyvin vointiin, vaan jatkuvaan tyytymättömyyteen olemassa olevia asioita kohtaan.

Kristityn vastuu on siveydellä ja nöyryydellä hoitaa isänmaan asioita ja rukoilla esivallan puolesta. Tyytymättömyyden sijaan Jumalan sana opettaa meitä olemaan kiitollinen kaiken hyvän antajalle. Suomessa on kyllä vara valita uskovaiselle sopivin puolue .
Meiliaikku
puuhakas

Paluu Vapaata Keskustelua