Sarvet ja Sepät

Sana on vapaa.

Sarvet ja Sepät

ViestiKirjoittaja mies » 03 Syys 2015, 09:06

1992: Sak.2 kirjoitti:1 Sitten sain nähdä neljä sarvea. 2 Minä kysyin enkeliltä, joka puhui kanssani: "Mitä nämä tarkoittavat?" Hän vastasi: "Nämä sarvet tarkoittavat niitä kansoja, jotka ovat hajottaneet Juudan, Israelin ja Jerusalemin asukkaat ympäri maailmaa."

3 Sen jälkeen Herra antoi minun nähdä neljä seppää. 4 Minä kysyin: "Mitä he aikovat tehdä?" Hän vastasi: "Nuo sarvet ovat hajottaneet Juudan asukkaat ympäri maailmaa, niin ettei kukaan ole voinut enää nostaa päätään. Nuo sepät taas ovat tulleet pelottamaan viholliskansat pois ja murskaamaan niiden sarvet, joilla ne ovat puskeneet Juudan maata ja karkottaneet sen asukkaat kaikkialle maailmaan."

Ensimmäinen seppä lienee Kyyros suuri, joka Babyloniasta palautti väen takaisin Israeliin. Viimeinen seppä lienee puuseppä Joosefin poika, joka murskaa sarvet lopullisesti - ja uskovaiset kokoontuvat oikeaan, hengelliseen ja iankaikkiseen Jerusalemin, taivaaseen.
1992: Dan.7 kirjoitti:11 Minun yhä katsellessani se eläin surmattiin niiden suurien sanojen vuoksi, jotka sarvi oli puhunut, ja sen ruumis tuhottiin, heitettiin roihuavaan tuleen. 12 Myös muilta eläimiltä riistettiin valta, mutta niiden annettiin jäädä eloon määrähetkeensä saakka.
..
23 Ja minulle vastattiin:
-- Neljäs eläin tarkoittaa neljättä valtakuntaa,
joka on syntyvä maailmaan.
Se valtakunta on erilainen kuin muut valtakunnat,
ja se syö koko maailman
ja tallaa ja murskaa sen.
24 Ne kymmenen sarvea ovat kymmenen kuningasta,
jotka tulevat hallitsemaan sitä valtakuntaa.
Heidän jälkeensä nousee vielä yksi.
Hän on erilainen kuin edelliset
ja kukistaa kolme kuningasta.
mies
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1276
Liittynyt: 30 Huhti 2012, 10:00

Paluu Vapaata Keskustelua



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa