Meri kirjoitti:Hei, mulla pyörii mielessä syntejä ja en tiedä miten niistä pääsisin eroon. Apua ja tukea ja neuvoja olis mukava saada ku en voi puhua näistä vanhemmillekaan..
Meri kirjoitti:Hei, mulla pyörii mielessä syntejä ja en tiedä miten niistä pääsisin eroon. Apua ja tukea ja neuvoja olis mukava saada ku en voi puhua näistä vanhemmillekaan..
Mulle voi myös laittaa sähköpostia merimeikkis@gmail.com jos en muista lukea täältä aina..
Meri kirjoitti:Mieluummin kannan taakkaa itse kuin puhun nolosta ja pahasta asiasta.
sade kirjoitti:Eikö tämänkin synnin saa uskoa anteeksi muiden mukana ilman rippiäkin? Siitä puhuminen ja nimellä pois paneminen toki varmaan auttaa sen jälkeen paremmin vastustamaan kiusausta.
Mutta onhan meillä usein syntiä johon uudelleen lankeamme, eikä niitä syntejä mihinkään kauheusjärjestykseen laiteta.
Lankeemuksista huolimatta katuvalle annetaan kaikki synnit anteeksi eikä heikkoakaan uskoa kannata jättää sen vuoksi. Aikanaan asiat helpottuvat ja vahvistut, usko Jumalan johdatukseen.
Jani_S kirjoitti:sade kirjoitti:Eikö tämänkin synnin saa uskoa anteeksi muiden mukana ilman rippiäkin? Siitä puhuminen ja nimellä pois paneminen toki varmaan auttaa sen jälkeen paremmin vastustamaan kiusausta.
Minun on kysyttävä uudelleen, kuunteletko Jumalan valtakunnan saarnaa. Siinähän nimenomaan saarnataan kaikki synnit anteeksi ja opetetaan uskomaan armosta, jotta synti ei tarttuisi.Mutta onhan meillä usein syntiä johon uudelleen lankeamme, eikä niitä syntejä mihinkään kauheusjärjestykseen laiteta.
Eipä niin, mutta ne vievät helposti epäuskoon, jos niitä kertyy niin paljon, että niitä voi panna järjestykseen. Jumalan lapsi ei elä laskien syntiensä määrää eikä arvioiden niiden pahuutta, vaan uskoen syntejään anteeksi ja välttäen niitä.Lankeemuksista huolimatta katuvalle annetaan kaikki synnit anteeksi eikä heikkoakaan uskoa kannata jättää sen vuoksi. Aikanaan asiat helpottuvat ja vahvistut, usko Jumalan johdatukseen.
Juuri noin: katuvalle.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa