VL-FOORUMI

Keskustelupalsta vanhoillislestadiolaisille ja uskostamme kiinnostuneille. Ylläpitäjinä vanhoillislestadiolaisia yksityishenkilöitä.
Tänään on 17 Heinä 2018, 16:27

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kauneimpia nuoruusmuistoja
ViestiLähetetty: 25 Syys 2006, 02:03 
Poissa
puurtaja

Muistellaanko me varttuneemmat nuoruuttamme? :D

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25 Syys 2006, 17:26 
Poissa
tosi pirteä

Melkein enemmän muistelen lapsuutta. (Ikuinen kakara?)Mutta nuoruuden onnellisista hetkistä tulee ensimmäisenä mieleen rippikoululeiri Siikatörmällä! Se oli sellainen onnellinen ja huoleton 2-viikkoinen. Olla siellä uskovaisten keskellä ja löytää uusia ystäviä.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26 Syys 2006, 23:21 
Poissa
puurtaja

Mun nuoruus on ollut enimmäkseen kivulias ja yksinäinen. En voi sanoa sitä onnelliseksi.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26 Syys 2006, 23:28 
Poissa
tosi pirteä

Minustakin tuntuu, että nuoruuteen liittyi paljon epävarmuutta, jännitystä, pelkoa ja surua. Ehkä se ei oo vielä kuitenkaan niin kaukana, että sitä muistelisi pelkästään kultasena, onnellisena ja huolettomana aikana. Itse asiassa elän nyt paljon huolettomampaa aikaa kuin nuorena. Ehkä nuoruuden kultaisuus korostuu vasta sitten, kun unohtaa murrosiän epävarmuuden,opiskelupaikan saannin epävarmuuden, ensimmäisen työpaikan jännityksen, itsenäistymiskipuilut...

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28 Syys 2006, 23:09 
Minulla muistuu rippikoulusta hyvät muistot. Kävin kansankirkon rippikoulun ja olin hyvin uskonnollinen. Kaikki taisivat olla kyllä epäuskoisa rippikoulussa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29 Syys 2006, 12:39 
Poissa
tosi pirteä

Minä olen oikeastaan kyllä vähän jäävi vastaamaan, koska olen edelleen nuori, mutta jos muistelen aiempia nuoruuden tapahtumia, niin ehkä tähän voin silti vastata. :)

Rippikoulu oli todellakin ainutlaatuinen kokemus ja siitä jäi paljon hyviä muistoja. Sain sieltä muutamia hyviä ystäviä, jotka ovat edelleen ystäviäni ja yhden kanssa olemme yhteydessä melkein päivittäin, vaikka matkaa on välillämme ainakin 500 km. :)

Myös muut leirit ja vastaavat olivat tosi kivoja.. Kymmenenvuotiaana olin 4 ystäväni kanssa Hankasalmella lastenleirillä ja meillä oli tosi hauskaa.

Suviseuroista on myös tosi hyviä muistoja.. onhan niitä tosi paljon kaikkia kivoja muistoja, mutta ei nyt jaksa alkaa kaikkea yksityiskohtaisesti muistelemaan. :)

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]