Kauneimpia nuoruusmuistoja

Nuorten juttuja

Kauneimpia nuoruusmuistoja

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 25 Syys 2006, 02:03

Muistellaanko me varttuneemmat nuoruuttamme? :D
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja Pottu » 25 Syys 2006, 17:26

Melkein enemmän muistelen lapsuutta. (Ikuinen kakara?)Mutta nuoruuden onnellisista hetkistä tulee ensimmäisenä mieleen rippikoululeiri Siikatörmällä! Se oli sellainen onnellinen ja huoleton 2-viikkoinen. Olla siellä uskovaisten keskellä ja löytää uusia ystäviä.
...peruna on ruoka ihan oikea
Avatar
Pottu
tosi pirteä
 
Viestit: 347
Liittynyt: 25 Helmi 2005, 20:51

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 26 Syys 2006, 23:21

Mun nuoruus on ollut enimmäkseen kivulias ja yksinäinen. En voi sanoa sitä onnelliseksi.
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja Pottu » 26 Syys 2006, 23:28

Minustakin tuntuu, että nuoruuteen liittyi paljon epävarmuutta, jännitystä, pelkoa ja surua. Ehkä se ei oo vielä kuitenkaan niin kaukana, että sitä muistelisi pelkästään kultasena, onnellisena ja huolettomana aikana. Itse asiassa elän nyt paljon huolettomampaa aikaa kuin nuorena. Ehkä nuoruuden kultaisuus korostuu vasta sitten, kun unohtaa murrosiän epävarmuuden,opiskelupaikan saannin epävarmuuden, ensimmäisen työpaikan jännityksen, itsenäistymiskipuilut...
...peruna on ruoka ihan oikea
Avatar
Pottu
tosi pirteä
 
Viestit: 347
Liittynyt: 25 Helmi 2005, 20:51

ViestiKirjoittaja Weha » 28 Syys 2006, 23:09

Minulla muistuu rippikoulusta hyvät muistot. Kävin kansankirkon rippikoulun ja olin hyvin uskonnollinen. Kaikki taisivat olla kyllä epäuskoisa rippikoulussa.
Weha
 

ViestiKirjoittaja Elena » 29 Syys 2006, 12:39

Minä olen oikeastaan kyllä vähän jäävi vastaamaan, koska olen edelleen nuori, mutta jos muistelen aiempia nuoruuden tapahtumia, niin ehkä tähän voin silti vastata. :)

Rippikoulu oli todellakin ainutlaatuinen kokemus ja siitä jäi paljon hyviä muistoja. Sain sieltä muutamia hyviä ystäviä, jotka ovat edelleen ystäviäni ja yhden kanssa olemme yhteydessä melkein päivittäin, vaikka matkaa on välillämme ainakin 500 km. :)

Myös muut leirit ja vastaavat olivat tosi kivoja.. Kymmenenvuotiaana olin 4 ystäväni kanssa Hankasalmella lastenleirillä ja meillä oli tosi hauskaa.

Suviseuroista on myös tosi hyviä muistoja.. onhan niitä tosi paljon kaikkia kivoja muistoja, mutta ei nyt jaksa alkaa kaikkea yksityiskohtaisesti muistelemaan. :)
Avatar
Elena
tosi pirteä
 
Viestit: 321
Liittynyt: 28 Syys 2005, 21:02
Paikkakunta: Aika lähellä


Paluu Nuorten palsta



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron