Urheiluaiheista turinointia

Nuorten juttuja

kuinka useasti harrastat liikuntaa viikossa?

kerran viikossa
4
15%
2-3 kertaa viikossa
10
38%
useammin kuin 3 kertaa viikossa
7
27%
en juuri ollenkaan
5
19%
 
Ääniä yhteensä : 26

Urheiluaiheista turinointia

ViestiKirjoittaja lukkari » 18 Tammi 2007, 13:57

Mitäpäs arvon palstalaiset harrastavat? Itse Pelaan kerran viikossa jääkiekkoa uskovaisten kanssa. Se on muuten nuorille miehille erittäin arvokas juttu, kun saa yhdessä meidän vähän vanhempienkin kanssa pelata yhdessä. Kyllä siinä keskinäinen kanssakäyminen (rakkauskin) vain vahvistuu, kun saa yhdessä harastaa...Jälkipelit on myös ihan mukava juttu, se on paikallisella abc-asemalla. Siellä lähinnä täydennämme pelin aikana tullutta nestevajausta, uskovaisille sopivalla juomalla :D Itse pysyn vielä ihan mukavasti nuorempien matkassa, ei ole vielä tullut keski-iän kriisiä tuossa suhteessa. Hyvinhän se Teemu Selennekin vielä pärjää, ja hän on minua jonkin verran vanhempi. Meillä ukkomiehillä on vielä perheen junioreita kannustamassa, myös heille se on tosi tärkee juttu, kun saavat olla yhdessä usk. kavereiden kanssa. Sanottakoon vielä, että olen pelaillut eri paikkakunnilla uskovaisten kanssa, ja täällä on ylivoimaisesti siisteintä peliä. Ei ole ollut mitään ikäviä yhteenottoja parin vuoden aikana. Peleissä tahtoo usein paljastua se todellinen luonto :lol:
lukkari
Valvoja
 
Viestit: 553
Liittynyt: 14 Loka 2006, 12:52

ViestiKirjoittaja Elena » 18 Tammi 2007, 18:02

Minä käyn kerran tai pari viikossa kuntosalilla siskoni kanssa. Lisäksi yritän nyt talvella luistella ja kesällä pyöräillä ja uida. En ole ollut koskaan mikään urheilijatyyppi, joten näistäkin olen jo suorastaan ylpeä, siis että harrastan salilla käymistä säännöllisesti ja noita muita hieman epäsäännöllisemmin.

Pidän vain harvoista liikuntamuodoista, kuten esimerkiksi uinnista, pyöräilystä, laskettelusta, rullaluistelusta, sählystä ja jääkiekosta. Sekä kuntosalilla käymisestä.

Liikunta on kivaa, kun löytää oman lajinsa, vaikka olisi tällainen huonokuntoinenkin kuten minä.

Voi sitä ylpeyden ja riemun tunnetta, kun siskon kanssa huomasimme muutama viikko sitten, että meillä on HAUISLIHAKSIA! :lol: 8) Ikinä ennen ei ole ollut sillä lailla, että ne olisi selvästi tuntenut, kertoo kai jotain. ;) Tuntuu hienolta, että kuntosaliharjoittelu näkyy siis ainakin vähän.

Liikuntaan yritän nyt alkaa liittämään elämäntapojen parantamista: enemmän kasviksia, vähemmän rasvaa ja sokeria.. Toivottavasti onnistun. :)
Avatar
Elena
tosi pirteä
 
Viestit: 321
Liittynyt: 28 Syys 2005, 21:02
Paikkakunta: Aika lähellä

ViestiKirjoittaja neponen » 18 Tammi 2007, 22:45

Varsinaisesti en liikuntaa harrasta, kaikki liikuntani tulee hyötyliikunnasta. Pyöräilen koulumatkat (~8km). Olisi kivaa harrastaa muutakin, mutta aikaa on sellaiselle aika rajoitetusti.
neponen
 

ViestiKirjoittaja Taavetti » 18 Tammi 2007, 22:50

Likuntaa on hyötliikuntakin, se on varsin tehokasta liikuntaa.
Minunkin liikkumiseni on enimmäkseen hyötyliikuntaa tätä nykyä. Olen karsinut mäntyjä pystyyn ja tänään alotin rankojen ajon. Yhden kuorman tein traktorin rekeen, ajoin pihaan ja purin kuorman. Siin ätuli hyötyliikuntaa, kun välissä kasin muutaman pystymännyn.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja Weha » 21 Tammi 2007, 07:38

Just tein viiden kilometrin hölkkäys lenkin, ku En muutenkaan saanut nukutuksi, joten jouti hyvin mennä, vaikka tosin oli kylmäkin n.16 astetta. Tapaan silloin tällöin hieman hölkkäillä tai pyöräillä. Tosin on liikkuva työkin :wink:
Weha
 

ViestiKirjoittaja Pitkätukka » 22 Tammi 2007, 00:07

Moottoriurheilua.

Tuntuu hyvältä, kun moottorin saa käyntiin.

Ruohonleikkuri ja moottorisaha on haastavimpia, kun niissä ei ole omaa starttimoottoria.

Ihan tosi!
Avatar
Pitkätukka
Ylläpitäjä
 
Viestit: 232
Liittynyt: 04 Loka 2005, 22:16
Paikkakunta: Vaasa

ViestiKirjoittaja lukkari » 22 Tammi 2007, 00:35

Rupes olkapäätä vihoittelemaan, kun ajatteleekin :lol:
lukkari
Valvoja
 
Viestit: 553
Liittynyt: 14 Loka 2006, 12:52

ViestiKirjoittaja Taavetti » 22 Tammi 2007, 00:43

Kaikkia niit olen repinyt käyntiin, moottorisahaa eniten, mutta lisäksi viime vuosina raivaussahaa. Jos lähtee käyntiin, seuraa hetkin kiivas hyötyliikunta ja hikoilu, mutta ent jos ei lähde? ssilloin alkaa helposti vihoilu!! :shock: :shock: :shock: :shock:
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 22 Tammi 2007, 13:06

Minua ei huvita liikkua yksin. Ja nytkin on yli 20 astetta pakkasta, niin ei huvita paljon pyöräilläkään, kun kasvot jne. alkavat jäätymään jo lyhyessä ajassa. Joskus kuitenkin tulee hyvä olo, kun on kävellyt pitkän matkan ja veri aivan kohisee jaloissa. :)
Itselläni liikunnallisuuden inho juontaa varmasti siitä, ettei perheeni ole koskaan ollut mikään kummemmin urheilua harrastava. Ja enemmän inho juontaa peruskouluajoilta, jolloin minua kiusattiin paljon juuri liikuntatunneilla. :?
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja mvv » 22 Tammi 2007, 20:38

parasta hyötyliikuntaa on pöllien pilkkominen. Siinä vetristyy hartiat eikä niskoja jomota eivätkä ne mene niin herkästi sitten jumiin kun napottaa kirjoituspöydän tai tietokoneen ääressä.

Kyllä tuo raivaussahankin käyttö on ihan mukavaa, mutta kun tuommoisella vanhalla reppanalla mikä minullakin on saa enemmän vaatteisiin bensankäryä kuin pajukkoa maahan.
mvv
 

ViestiKirjoittaja ToBe » 01 Helmi 2007, 00:19

33333333333
Viimeksi muokannut ToBe päivämäärä 18 Tammi 2012, 02:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
ToBe
vakiintunut
 
Viestit: 100
Liittynyt: 27 Helmi 2006, 11:56

ViestiKirjoittaja hannu » 15 Helmi 2007, 21:38

mvv:n kanssa olen samaa rotua. puunhakkuuta ei voita mikään!
hannu
vakiintunut
 
Viestit: 129
Liittynyt: 12 Heinä 2006, 09:53
Paikkakunta: Länsi-Suomi

ViestiKirjoittaja Emka » 15 Helmi 2007, 23:56

Minä yritän joka päivä,jos suinkin vain saan koipeni liikkeelle, kävellä tai kelkkailla koiran kanssa. Kun on suuri vaara ,että jos en liiku, niin menee se vähäkin kyky liikkumiseen nähden.
Se on kuulkaas nii, että vanahuus ei tuu yksin,se tulee kansaneläkkeen kanssa :)
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja JIA » 16 Helmi 2007, 11:16

Ei pysty ulos, ei sitten millään. Tänä talvena on mennyt selkä niin että ei juuri ulos pysty. Koiran ulkoilutuskin on miehen harteilla, sekin. Sisällä liikkuminenkin on ajoittain työn ja tuskan takana. Jotain kun teen, siitä saa muutaman yön ja päivän maksaa kipuina.
JIA
 

ViestiKirjoittaja Leeja » 13 Helmi 2011, 18:47

Hölkkääminen ja kävelylenkit :)
Leeja
tutustunut
 
Viestit: 26
Liittynyt: 13 Helmi 2011, 17:45


Paluu Nuorten palsta



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron