Suviseurat Valkealassa

kuulumisia ja muistoja

Suviseurat Valkealassa

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 10 Touko 2007, 18:04

Ketkä aikovat mennä suviseuroihin Valkealaan? Aiotteko järjestää siellä palsta-tapaamisen?
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja Taavetti » 10 Touko 2007, 21:17

Luultavasti tavataan.

Ainakin minä aion mennä suviseuroihin.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja hannu » 11 Touko 2007, 17:24

Kyllä olisi tarkoitus tulla suviseuroihin. Tapaaminenkin olisi mukava, niin ei tarvitsisi kärsiä "kasvottomuudesta" niin paljon.
hannu
vakiintunut
 
Viestit: 129
Liittynyt: 12 Heinä 2006, 09:53
Paikkakunta: Länsi-Suomi

ViestiKirjoittaja Elena » 12 Touko 2007, 13:40

Tavataan vain, sopii minulle ainakin. :) Viime vuonnakin tapaaminen oli ihan mukava, mutta minua vähän harmitti miten vähän ihmisiä lopulta uskaltautui paikalle. Ensi kerralla enemmän sitten mukaan! Ei kukaan pure. :)
Avatar
Elena
tosi pirteä
 
Viestit: 321
Liittynyt: 28 Syys 2005, 21:02
Paikkakunta: Aika lähellä

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 12 Touko 2007, 19:29

Mä meinasin sillon tulla siihen tapaamiseen mutta en ehtinyt, oikeesti. Olin just menossa jonneki muualle silloin. Ens kesänä vois koppeutua, oon mä sen verran kauan tällä palstalla palloillut. Mä oon vaan rumempi ja lihavampi luonnossa eli katsokoon se ken kestää näyn. :oops: :roll:
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja Taavetti » 12 Touko 2007, 19:48

Tuolla jollakin nettipalstalla joku väitti, että rummus tarttuu, niin katopa sitten Sinisielu meitä toisia, onko se mitenkäöön tarttunut.
Väittivät myös että kauneuskin tarttuu, niin jospa voitaisiin tasata sitä rumuutta ja kauneutta. Muistetaan kuitenkin, että kauneus on sentään katsojan silmissä!
:roll:
:roll:
:wink:
:oops:
:lol:
:lol:
:o
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja Nepheg » 12 Touko 2007, 22:29

En taida päästä suvareihin, mutta jos tulen, ottakaa oksennuspussit mukaan.
:wink:
Avatar
Nepheg
Aurinkopilvi
 
Viestit: 999
Liittynyt: 29 Elo 2005, 19:02
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja Vl-Misu » 12 Touko 2007, 23:49

vekkuli kirjoitti:En taida päästä suvareihin, mutta jos tulen, ottakaa oksennuspussit mukaan.
:wink:

Ethän sä nyt mikään ruma oo...
Oot charmikas ja komea pitkä mies. 8)
Harmi kun oot jo varattu... :(
Mutta odotan että mullekin tulis joku komistus vastaan,jolla olis yhtä hyvä ammatti. 8)
Vl-Misu
 

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 13 Touko 2007, 12:49

Vekkuli, en ole ostanut koskaan oksennuspussia. Taitaa saman asian ajaa tavallinenkin roskapussi... :roll:
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja Nepheg » 13 Touko 2007, 22:56

Vl-Misu kirjoitti: Oot charmikas ja komea pitkä mies. 8)


:D
Avatar
Nepheg
Aurinkopilvi
 
Viestit: 999
Liittynyt: 29 Elo 2005, 19:02
Paikkakunta: Espoo

terveiset suviseura-alueelta

ViestiKirjoittaja kuikuilija » 14 Touko 2007, 09:50

Olin tyttäreni kanssa lauantaina talkoissa suviseura-alueella. Iloinen väkijoukko työskenteli eri pisteissä tasaisesti. Arvioita väkimäärästä kuulin ja siellä oli yhteensä n. 500 talkoolaista. Tervetuloa talkoisiin vaikka hetkeksi pistäytymään ohikulku matkalla. Ps. mitä tulee tapaamiseen, meidän tulee katsoa sopiva paikka kokoontuumiselle ja viimeistään kesäkuun aikana sopia tarkemmin.
kuikuilija
touhukas
 
Viestit: 189
Liittynyt: 22 Loka 2005, 19:21
Paikkakunta: koti jossain suunnassa

ViestiKirjoittaja ToBe » 14 Touko 2007, 11:04

Vakaa aikomus minullakin on tulla Valkealaan jos vain työt sen sallivatj Luoja suo. Jos ei muuten niin sunnuntaiksi ainakin pyrin tulemaan paikalle. Näitä juhlia kun ei millään haluaisi jättää väliin
Avatar
ToBe
vakiintunut
 
Viestit: 100
Liittynyt: 27 Helmi 2006, 11:56

ViestiKirjoittaja O.M » 14 Touko 2007, 12:14

Ilman muuta tulen tapaamiseen, jos aikatauluihin sopii, on täällä sen verran kuitenkin tullut roikuttua :). Työvuoroja on kyllä näillä näkymin melko paljon. Minäkin olin Valkealassa talkoissa lauantaina. Väkeä oli tosiaan bussilasteittain, keli hieno ja työn touhu tavallisen leppoisaa. Purjekoneita nousi ilmaan pitkin päivää ja katselin, että voisi olla hauska harrastus. Totean kuitenkin, että ajan- ja rahankäytössä ei ole ongelmaa tälläkään hetkellä, molempia liian vähän, joten taitaapi jäädä.
O.M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 3621
Liittynyt: 24 Heinä 2006, 09:00

ViestiKirjoittaja Weha » 17 Touko 2007, 22:33

Itse tuskin lähden noin kauaksi sillä onhan noita kesäjulia lähempänäkin, eikä oo niin mahdottomasti tuota poppoota. Sen verran on tuota mukavuudenhaluakin...toki siellä on mukaviakin asioita, kuten nuorten lauluillat tms. ruoka hyvää ja tietysti palstalaisten tapaaminen jne.
Weha
 

ViestiKirjoittaja Emka » 18 Touko 2007, 19:51

Weha kirjoitti:Itse tuskin lähden noin kauaksi sillä onhan noita kesäjulia lähempänäkin, eikä oo niin mahdottomasti tuota poppoota. Sen verran on tuota mukavuudenhaluakin...toki siellä on mukaviakin asioita, kuten nuorten lauluillat tms. ruoka hyvää ja tietysti palstalaisten tapaaminen jne.



Kyllä paljosta jäät paitsi,jos et lähde Suviseuroihin. Tärkeintähän siellä on kuunnella puheita, mitä Taivaanisällä on meille annettavana.

Minäkin meinaan yrittää vaikka olen vanha ja raihnainen. Telttamajoitusta ei voi ajatella, mutta sain vuokrattua mökin Heinolasta,josta ei ole kovin pitkä matka Valkealaan.

Minulle tulee usein Suviseuroissa sellainen taivasikävä, siellä on niin hyvä olla ja tuntuu ettei sielunvihollinenkaan kiusaa niin kuin kotona.
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 18 Touko 2007, 21:24

Emka, mä olen muutaman kerran aikuisena jääny pois suviseuroista...tokalla kerralla teki tiukkaa. Lauantai-iltana varsinkin oli tosi ankeaa...yksin yksiössä olin Oulussa...isä lohdutti mua puhelimessa että kuuntele vähän tästä (puhelimesta) sitä hulinaa... :roll:
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja Weha » 19 Touko 2007, 18:04

Onneksi on noita muitakin uskovaisten-kesäjuhlia tässä lähempänäkin. On vieläpä kesälomakin jo kesäkuussa... Olen kyllä kuulolla varmasti tuonne "päätapahtumaankin"...
Weha
 

ViestiKirjoittaja Emka » 19 Touko 2007, 19:22

Nyt tulee Ruotsin suviseuroista ohjelmaa. Päivämiehessä on osoite ja SRK:n sivuilla on myös linkki sinne. Huomenna jatkuu ja tänä iltana on vielä Jouko Haapsaaren alustus suomen aikaa 22
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja Sinikettu » 22 Touko 2007, 14:26

Toivottavasti pääsen suviseuroihin. Yksinään on aika vaikea lähteä vaikka ystäväni on luvannut, että saan pystyttää teltan heidän vaunun viereen, eli yksin ei tartte majailla. Kyytikin varmaan järjestyy jollain konstin, toivottavasti. Tapaamiseenkin tulen, jos vaan suviseuroihin pääsen.
Avatar
Sinikettu
puuhakas
 
Viestit: 237
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 15:11

ViestiKirjoittaja kesis » 23 Touko 2007, 09:41

mä tuun jos saan töistä vapaaksi, toivomus olis päästä, tapaamisesta en vielä osaa sanoa mitään.
Avatar
kesis
Valvoja
 
Viestit: 1071
Liittynyt: 28 Joulu 2005, 15:25
Paikkakunta: Vantaa

Seuraava

Paluu Terveisiä seuroista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron