Jalkani rauhan tielle olen mä astunut

Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo

Jalkani rauhan tielle olen mä astunut

ViestiKirjoittaja pumpulikukka » 19 Helmi 2008, 23:48

Olen saanut palaamisen armon. Olin kulkenut pois niin syvältä vielä sain palata. Paras asia elämässäni.
``Armo on aina askeleen edellä, etulahjana viitoittaa tien ja tasoittaa polun lähteelle.``
Avatar
pumpulikukka
perehtynyt
 
Viestit: 60
Liittynyt: 19 Helmi 2008, 23:24

ViestiKirjoittaja Nepheg » 20 Helmi 2008, 00:05

5. Herra on armollinen ja vanhurskas, ja meidän Jumalamme on laupias.
6. Herra kätkee yksinkertaiset: kuin minä olin kovin vaivattu, niin hän minua autti.
7. Palaja taas, minun sieluni, sinun lepoos; sillä Herra tekee hyvästi sinulle.
8. Sillä sinä olet sieluni temmannut pois kuolemasta, silmäni kyynelistä, jalkani kompastuksesta.
9. Minä vaellan Herran edessä eläväin maassa.

Tervetuloa "pumpulikukka" tänne rupattelemaan. :mokan:
Avatar
Nepheg
Aurinkopilvi
 
Viestit: 999
Liittynyt: 29 Elo 2005, 19:02
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja pumpulikukka » 20 Helmi 2008, 00:09

KIITOS
``Armo on aina askeleen edellä, etulahjana viitoittaa tien ja tasoittaa polun lähteelle.``
Avatar
pumpulikukka
perehtynyt
 
Viestit: 60
Liittynyt: 19 Helmi 2008, 23:24

ViestiKirjoittaja Taavetti » 20 Helmi 2008, 00:50

Tervetuloa toivotan minäkin. Iloitsen kanssasi.

:-? :-? :-D
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

Re: Jalkani rauhan tielle olen mä astunut

ViestiKirjoittaja O.M » 20 Helmi 2008, 09:42

Tervetuloa keskustelemaan, Pumpulikukka. Ymmärsin, että olet saanut parannuksen armon tuhlaajatytön reissusta ja voin vakuuttaa, että silloin taivaan enkelitkin iloitsevat yhdessä meidän kanssamme.

Luuk. 15:
"20 Ja hän nousi ja tuli isänsä tykö. Mutta kuin hän vielä taampana oli, näki hänen isänsä hänen, ja armahti hänen päällensä, ja juosten lankesi hänen kaulaansa, ja suuta antoi hänen.
21 Mutta poika sanoi hänelle: isä, minä olen syntiä tehnyt taivasta vastaan ja sinun edessäs, ja en ole mahdollinen tästedes sinun pojakses kutsuttaa.
22 Niin sanoi isä palvelioillensa: tuokaat tänne ne parhaat vaatteet, ja pukekaat hänen yllensä, ja antakaat sormus hänen käteensä, ja kengät hänen jalkoihinsa,
23 Ja tuokaat syötetty vasikka, ja tappakaat se, ja syökäämme ja riemuitkaamme;
24 Sillä tämä minun poikani oli kuollut, ja virkosi jälleen: hän oli kadonnut, ja on taas löydetty; ja rupesivat riemuitsemaan."
O.M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 3621
Liittynyt: 24 Heinä 2006, 09:00

ViestiKirjoittaja pumpulikukka » 20 Helmi 2008, 12:46

Ymmärsit oikein. Olen saanut palaamisen armon tuhlaajatytön tieltä. Tärkein asia elämässä tällä hetkellä on että pysyn uskomassa. Sielunvihollinen on heti houkuttelemassa takaisin. Rukolkaa yhdessä minun kanssani, että jaksan aloittaa tämän uskovaisen ihmisen matkan. Halni on pysyä oikein uskomassa. Täytyy nyt lähteä töihin jatkan toisella kertaa.
``Armo on aina askeleen edellä, etulahjana viitoittaa tien ja tasoittaa polun lähteelle.``
Avatar
pumpulikukka
perehtynyt
 
Viestit: 60
Liittynyt: 19 Helmi 2008, 23:24

ViestiKirjoittaja sisarmaaria » 20 Helmi 2008, 21:44

On suuri Jumalan lahja saada elää uskovaisena. Olen niin kiitollinen Herralle kaikesta :-D
sisarmaaria
 

ViestiKirjoittaja teejn » 25 Helmi 2008, 23:34

Muistahan käyä porinoimassakin... :)

Joka on meissä hyvän työn aloittanut, on sen Kristuksen päivään mennessä lopettava. Hyvä on kuitenkin muistaa, ettei usko ole tuntemisessa, vaan tunteminen osa uskoa. Kiusaukset ovat hyvin olennainen piirre uskovaisen ihmisen elämässä, mutta niistä selvitään saattomiehien (ja -naisien) avulla.
Hajamielisyys on elämän suola!
teejn
perehtynyt
 
Viestit: 64
Liittynyt: 18 Helmi 2008, 21:20
Paikkakunta: Jojensuu

Minun onneni on olla lähellä Jumalaa

ViestiKirjoittaja pumpulikukka » 27 Helmi 2008, 21:19

"Jumalan rauhaa rinnassansa ken kantaa maassa kuoleman on onnellinen kulkeissansa maan vieraan poikki taivaaseen." Olen onnnellinen, että sain Jumalan armosta omistaa tämän kalliin uskomisen lahjan. Haluan kilvoitella päivän lapsena. Muistaen sen miten turvaton ihminen on tuolla maailmanpoluilla. Elämäni oli siellä aika sekavaa. Nyt uskon Jumalan varjelukseen ja johdatukseen elämässäni. Rukoilen myös mieheni puolesta, että saisi myös parannuksen armon.
``Armo on aina askeleen edellä, etulahjana viitoittaa tien ja tasoittaa polun lähteelle.``
Avatar
pumpulikukka
perehtynyt
 
Viestit: 60
Liittynyt: 19 Helmi 2008, 23:24

ViestiKirjoittaja Emka » 27 Helmi 2008, 21:27

:) Taivaan Isän siunausta sinulle :-D Se on todella parhain lahja kun saa armosta uskoa syntinsä anteeksi ja astua rauhan tielle.

Muistamme sinua .
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja pumpulikukka » 22 Touko 2008, 10:45

Autuuden vaattehella tuhlaaja puettiin. Kalliilla liinasella alaston käärittiin. Ei nähdä syntisyyttä, ei myöskään vajavuutta kun puku suojelee.
SL 113:2

Kun omistamaan pääsin sun valtakunnassas tään siunauksen armon veressä Jeesuksen, se rakkauden liekin sytytti rintaani, näin pyhän seurakunnan, Kristuksen ruumihin.

Tää tuntomerkki pyhä suo meidän säilyttää josta sun lapses yhä maanpäällä tunnetaan. On hengen yhdysside rakkaus Jeesuksen. Se liittää yhdistääpi, perille kotiin vie.
SL 115:3,5

Kun mieltä joskus painaa elämä raskaana ja sydämeni kaipaa hoivaa ja lohtua, suo että silloin kulkee saattaja lähellä ja siunaukseen sulkee armosi lähteellä.

Vaan sinun tiedossasi on päivä huominen ja taivaan kirjassasi hetkeni jokainen. Tie näytä loppuun saakka, varjele uskoni, enkelin siivin kanna taivaaseen luoksesi.
USL 323:2,3
``Armo on aina askeleen edellä, etulahjana viitoittaa tien ja tasoittaa polun lähteelle.``
Avatar
pumpulikukka
perehtynyt
 
Viestit: 60
Liittynyt: 19 Helmi 2008, 23:24


Paluu Ilon hetkiä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa