Aktiivinen palstalla kävijä?

Tietokoneongelmat ja ohjeet foorumin käyttöön

ViestiKirjoittaja nuusku » 22 Helmi 2008, 00:59

Minä toden totta asun tämän rakkineen ääressä ja tällä palstalla, joten omalla kohdallani nickin jatkuva näkyminen kertoo karua todellisuutta. Olenkin sen vuoksi laittanut nickin näkyvyyden "piilotettu"-tilaan, ja tämän johdosta nykyään vain ylläpitäjät nähnevät tämän nolon tosiseikan, joka osakseni on tullut.
Avatar
nuusku
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2102
Liittynyt: 08 Touko 2006, 17:33

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 22 Helmi 2008, 01:20

:P Auts. Nuusku on nörtti? No, istun minäkin aika paljon koneella mutta teen muutakin, heh.
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja nuusku » 22 Helmi 2008, 02:38

Sinisielu kirjoitti::P Auts. Nuusku on nörtti? No, istun minäkin aika paljon koneella mutta teen muutakin, heh.


Kyllä, nörtistä nimenomaan on kysymys. Olen myös tilannut sähköpostiini ilmoituksen aina kun johonkin palstalla käyttämääni viestiketjuun tulee vastaus, ja sähköpostiohjelma antaa äänimerkin kaiuttimistani aina, kun uusi viesti on saapunut, ja tämä äänimerkki pääsääntöisesti vetää minut takaisin palstaa selaamaan, mikäli olisin hetkellisesti siirtynyt tekemään jotain muuta. Viime aikoina äänimerkkien määrä on lisääntynyt voimakkaasti viestimäärien lisääntymisen johdosta.
Avatar
nuusku
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2102
Liittynyt: 08 Touko 2006, 17:33

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 22 Helmi 2008, 04:14

Heh heh. En usko. :smile:
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja Taavetti » 22 Helmi 2008, 04:27

Sinisielu kirjoitti:Heh heh. En usko. :smile:


Minä saisin äänimerkin joka kerta, kun tämän foorumin sähköpostiin tulee viesti. En kuitenkaan saa, koska olen pannut kaiuttimista virran pois. Sen sijaan näen työpöydän oikeassa alakulmassa ilmoituksen, kun viesti tulee. Voin myös kursorin avulla todeta, onko foorumi saanut postia. Sillä tavoin ei tarvitse kovin usein avata foorumin sähköpostilaatikkoa, kun sen tyhjyyden voi muutenkin tarkistaa.
Voisin saman tarkistuksen ohjata toki omiinkin postilaatikoihini, mutta mieluummin katson ne laatikot avaten.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

Aijai!

ViestiKirjoittaja mutsi » 22 Helmi 2008, 08:04

Kyllähän teillä on tekniikka hallussa!

Käytän ainoastaan toimintoa "katso uudet viestit". Kun seuraavan kerran kirjaudun, näen aina, mitä uutta.

Jos olen kotisalla, vilkaisen useinkin palstalle, mutta kun eläkeläisellä on niin kiire laukata ties missä, ettei aina ehdi.
Avatar
mutsi
Valvoja
 
Viestit: 303
Liittynyt: 23 Huhti 2005, 22:38
Paikkakunta: Hailuoto

ViestiKirjoittaja Munkki » 10 Maalis 2008, 21:43

Silloin kun olen täällä mökillä, katselen mökkiverkkaisen liitymän kautta kiinostavat palstat vaimon määräämien töitten loputtua. Kotona ei nuoriso päästä lähellekkään konetta.
Munkki
 

ViestiKirjoittaja Emka » 10 Maalis 2008, 23:12

:) Jos en nyt aivan "asu" täällä, niin päivän aikana käyn katsastamassa uudet viestit. :-o
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja kuikuilija » 16 Maalis 2008, 23:53

päivittäin käyn pyörähtämässä. Mutta kirjoitan silloin tällöin
kuikuilija
touhukas
 
Viestit: 189
Liittynyt: 22 Loka 2005, 19:21
Paikkakunta: koti jossain suunnassa


Paluu Foorumin käyttö



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron