Kaverigallup

Nuorten juttuja

Mikä on kaveritilanteesi?

ei ystävää eikä kavereita, tutuista en tiedä (ehkä?)
4
11%
ei ystävää. kavereita ehkä joku, sekä tuttuja.
3
9%
ei ystävää, mutta kavereita on kohtuupaljon.
0
Ei ääniä
yksi ystävä saattaa olla, mutten ole varma. jokunen kaveri on ainakin.
3
9%
yksi ystävä on, lisäksi (ehkä) jokunen kaveri/tuttu
1
3%
yksi ystävä on, ja lisäksi kavereita/tuttuja, ehkäpä paljonkin.
4
11%
ystäviä on 2 tai enemmän, lisäksi kavereita
7
20%
ystäviä on ainakin 4 tai enemmän, lisäksi paljon kavereita
6
17%
ystäviä on ainakin 7 tai enemmän, lisäksi tosi paljon kavereita ja tuttuja
6
17%
mikään yllämainittu kohta ei ole riittävän lähellä omaa tilannettani.
1
3%
 
Ääniä yhteensä : 35

Kaverigallup

ViestiKirjoittaja nuusku » 28 Maalis 2008, 02:30

Mikä on kaveritilanteesi?
Viimeksi muokannut nuusku päivämäärä 22 Joulu 2009, 07:16, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
nuusku
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2102
Liittynyt: 08 Touko 2006, 17:33

ViestiKirjoittaja Elena » 29 Maalis 2008, 16:02

Mulla on nykyään onneksi ihan mukavasti kavereita. Yksinäisyydestä olen joskus aiemmin kärsinyt, nykyään en, koska seuraa löytyy oikeastaan aina.

Sydänystäviä on ehkä 4-7, riippuen siitä miten ne määrittelee. Lasken esim. läheisimmät siskoni sydänystäviksi Sitten on muutamia muita sydänystäviä, mutta ei heitä tosiaankaan kovin montaa ole.

Kavereita on jonkin verran, sitäkin on vaikea arvioida. Koulussa ja vapaa-ajalla on aika eri kaverit, mutta aina seuraa riittää, olen siinä mielessä onnekas ainakin tällä hetkellä.

Tuttuja taas on todella paljon, niinkuin varmasti monilla.
Avatar
Elena
tosi pirteä
 
Viestit: 321
Liittynyt: 28 Syys 2005, 21:02
Paikkakunta: Aika lähellä

ViestiKirjoittaja Heku » 29 Maalis 2008, 16:15

Mulla on yks tosi hyvä ystävä, jonka kanssa jaetaan kaikki ilot ja surut. Semmosen toivois kaikilla olevan.

Aika paljon tulee liikuttua vaan uskovaisten kavereitten kans nykyään. Kun ei oo tällä hetkellä koulussa, ni sen aikaset kaverit jääny.

Sellasia, joita morjenstaa tai tervehtii, on tässä ajan mittaan kertyny ihan mukavasti... Ruvennu voittaan arkuuttaan ja yrittäny tutustua uusiin ihmisiin.
Avatar
Heku
tutustunut
 
Viestit: 20
Liittynyt: 17 Touko 2007, 22:09
Paikkakunta: Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja nikke » 10 Kesä 2008, 21:39

Joskus kärsin kovastikki yksinäisyydestä, mutta nykyjään on pari hyvää ystävää ja muutama kaveri. Hyvänpäivän tuttuja aina mahtuu vaikka kuinka.
nikke
 

ViestiKirjoittaja Alva » 25 Kesä 2008, 22:12

Minulla on muutama kaveri, mutta hekin asuvat kaukana. Tuttuja on sitten joitakin. Turhan usein kyllä kärsin yksinäisyydestä, toivottavasti tilanne menee parempaan suuntaan vielä tässä.
Avatar
Alva
tutustunut
 
Viestit: 31
Liittynyt: 22 Kesä 2008, 22:00
Paikkakunta: Satakunta

ViestiKirjoittaja oxy » 05 Heinä 2008, 17:04

yksi hyvä ystävä on ja lukuisia kavereita,aina on joku jonka kanssa jutella ja ei ole tekemisen puutetta
oxy
perehtynyt
 
Viestit: 66
Liittynyt: 03 Heinä 2008, 18:23

ViestiKirjoittaja Leeja » 14 Helmi 2011, 17:11

Ystäviä viisi, joista melkein kaikki yhtä lukuun ottamatta ovat uskomassa. Kavereita on paljon esimerkiksi seuroista, samalta luokalta, rinnakkaisluokalta jne. Tuttaviakin löytyy mukavasti, vaikkei niiden kanssa vietä samalla tavalla aikaa kuin ystävien tai kavereidenkaan.

Tietenkin lisäksi on perheenjäsenet, pari läheistä sukulaista, kummit, tutut naapurit, seuratuttavat jne.
Leeja
tutustunut
 
Viestit: 26
Liittynyt: 13 Helmi 2011, 17:45


Paluu Nuorten palsta



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron