Uusi nimi palstalle

Sinkkujen elämän iloista ja suruista sekä uskossa elämisestä.

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 24 Marras 2007, 22:49

No, joillakin on sitten pipo tosiaan liian kireällä, jos kokevat sinkku-nimityksen uskovaiselle sopimattomana... :roll:
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja kesis » 26 Marras 2007, 18:14

mä en ehkä näe sitä ihan sopimattomanakaan uskovaiselle mutta en osaa ajatella että kutsuisin itseäni sinkuksi. toki mun mielestä näin palstan nimenä ihan ok.
Avatar
kesis
Valvoja
 
Viestit: 1071
Liittynyt: 28 Joulu 2005, 15:25
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 16 Tammi 2008, 20:08

Tänään vasta huomasin tuon kirjoituksen.
Korjaisin, että mä en ole ehdottanu tälle palstalle tuota sinkkupalstaa, vaan se oli täällä jo valmiina, kun tänne syksyllä 2004 tieni löysin.
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja teejn » 22 Helmi 2008, 03:11

Tulee tuo "Vielä vapaiden palsta" sydäntä lähelle. Tosin mitä enemmän sinkku-sanaa käytetään, sen hyväksytymmäksi ja korrektimmaksi se tulee. Joten jos mitään akuuttia tarvetta muutokselle ei ole, kannatetaan nykyistä palstan nimeä.
Hajamielisyys on elämän suola!
teejn
perehtynyt
 
Viestit: 64
Liittynyt: 18 Helmi 2008, 21:20
Paikkakunta: Jojensuu

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 22 Helmi 2008, 04:18

No, tällä palstalla on viljelty jo niin paljon sinkku-sanaa, että nimenvaihto tuskin tulee enää kyseeseen. Mä oon tehny aika monta aloitusta. :-o
Avatar
Sinisielu
puurtaja
 
Viestit: 657
Liittynyt: 19 Loka 2004, 08:24

ViestiKirjoittaja metsätähti » 25 Marras 2009, 01:52

teejn kirjoitti:Tulee tuo "Vielä vapaiden palsta" sydäntä lähelle. Tosin mitä enemmän sinkku-sanaa käytetään, sen hyväksytymmäksi ja korrektimmaksi se tulee. Joten jos mitään akuuttia tarvetta muutokselle ei ole, kannatetaan nykyistä palstan nimeä.


Tykästyin tuohon nimeen. En oikein osaa itsestäni käyttää naimaton-nimitystä, kun kuitenkin olen ehtinyt naimisissa olemaan. Tosin eihän se sitä tieten sano, ettei voisi sanoa olevansa "tällä hetkellä naimaton", siis ei naimisissa. Aika moni nuorehkojen ihmisten paikka ja jopa jotkut viralliset lomakkeetkin ovat unohtaneet listasta lesket. Eihän se yleinen tilanne olekaan nuorelle, itsekin olin omassa seurakunnassani jonkin aikaa tilaston mukaan ainut alle 30-vuotias leski, ja jäseniä siis oli kuiten se 50 000. Sitten sain kaverin sarjaan, kun toinenkin nuori leski löytyi kaupungista. Mutta aina se jotenkin kaihertaa merkitä, että naimaton, kun se ikään kuin vähättelee ja vie pois sen elämäni onnellisimman ajan. Toisaalta tuntui aikoinaan älyttömältä rastia Kelan papereista "leski" kun ikää oli 23 v. Lisäksi se vähän säikyttää ihmisiä pois, jos kuulevat sen. En mie sitten tiiä, olenko mie loppuikäni leski vai alanko mieltää itseni naimattomaksi, sinkuksi tai jotain - yleensä jos on tarve, olen yksin asuva taikka sinkku. Vaan kyllähän sitä toivoo, että ei olisi loppuiän tilanne tämä. Mie olen isoa perhettä toivonut aina, mutta - no, aina ei saa mitä tahtoo.
Ylistys armon auringon! Se Herran kansan yllä on, ja virta valoa kantaa. SL 275 :)
Avatar
metsätähti
ahertaja
 
Viestit: 571
Liittynyt: 02 Syys 2009, 17:00
Paikkakunta: Pohjois-Suomi

ViestiKirjoittaja Humilton » 25 Marras 2009, 22:23

Sinkkupalstan nimi voisi olla hinkujat ja perhepalstan nimi vinkujat. :)
Avatar
Humilton
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1126
Liittynyt: 10 Loka 2007, 01:13

ViestiKirjoittaja Taavetti » 25 Marras 2009, 22:38

Humilton kirjoitti:Sinkkupalstan nimi voisi olla hinkujat ja perhepalstan nimi vinkujat. :)
PDT_Armataz_01_37 PDT_Armataz_01_37 PDT_Armataz_01_36 PDT_Armataz_01_13 PDT_Armataz_01_03
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

!!!!!!

ViestiKirjoittaja mutsi » 25 Marras 2009, 22:47

Hurraata humiltonille! Tää iski mun nauruhermoon!

terv. mutsi (ent. vinkuja, nyt lasten maailmalle lähdettyä kaipauksessa räytyjä)
Avatar
mutsi
Valvoja
 
Viestit: 303
Liittynyt: 23 Huhti 2005, 22:38
Paikkakunta: Hailuoto

Edellinen

Paluu Sinkkupalsta



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron