Seurat internetin kautta

kuulumisia ja muistoja

Seurat internetin kautta

ViestiKirjoittaja Taavetti » 26 Maalis 2011, 19:06

Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja Taavetti » 06 Huhti 2012, 18:19

Kuuntelin internet seuroja Oulusta, muualta ei ollut lähetystä tai en saanut kuulumaan. Muuten hyvää lähetystä häiritsi, että kaikki kuului kahteen kertaan suunnilleen yhtä voimakkaana. Eniten se häiritsi silloin, kun lähetetyn lauseen loppu ja toiston alku kuuluivat päällekkäin. Oulussa saattoi olla mikrofoni lähellä kaiutinta tai sitten lähetyskoneisto aiheutti kahdennuksen. Nyt lauluja kuunnellessa vaikuttaa ketjulaulun oloiselta kuuntelu.

Ei kahdennus johtunutkaan Oulusta vaan omasta tietokoneestani. Kun en saanut kuulumaan lähetystä ensimmäisellä enkä toisellakaan yrityksellä, klikkasin hädissäni MP3 lähetykseen, ja niin kävi että kuulin saman lähetyksen kahteen kertaan hiukan eri aikaan. Kun aloin sulkemaan lähetystä, sulkeutui niistä toinen ja laulu kuuluu nyt selvänä ja voimakkaana.

Muutama vuosi sitten minulle kävi samalla tavalla Ruotsin seuralähetyksen kuuntelussa. Jätän tarinan erehdyksistäni luettavaksi toivossa, että tästä olisi apua, jos jollekin tulee vastaavia ongelmia.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja Emka » 06 Huhti 2012, 18:31

Täällä kuuntelin Oulun seuroja eikä ollut häiriöitä yhtään. Klo 16 tuli Kuopin linkistä Varkaudesta myös seurat, yksi puhe.

Arvelin että vika oli mainitsemasi kaksi lähetystä päälekkäin. Joskus on itselle käynyt samoin :)
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja Emka » 08 Huhti 2012, 16:56

Olosuhteista johtuen olen tänään nettiseurojen kuulolla. Helsingin seurat alkoivat jo klo 15 ja siellä oli kaksi puhetta. Taivaan Isä ruokki Sanallaan ja tuli kiitollinen mieli siitä, että saa olla tässä joukossa matkaa tekemässä, missä meitä ruokitaan elävällä jumalan sanalla.

Room. 8:16

Henki itse todistaa yhdessä meidän henkemme kanssa, että olemme Jumalan lapsia.
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja Taavetti » 08 Huhti 2012, 17:35

Minulla oli ongelmia kuulumisessa, mitään lähetystä en saanut kuulumaan ison koneen kautta, vaikka selvästi näin kepit tiedoista, että 500 - 600 kuulijan välillä oli Helsingin seuroilla. Minulle vain ei kuulunut mitään. Epäilin töpselin olevan väärässä reiässä, mutta vaihdot eivät muuttaneet kuuluvuutta. Koneen tiedotkin kertoivat, että kaikki toimii ja jakki on kytkettynä, mutta kaiuttimet eivät inahtaneet vaikka kuinka pyöritin äänen säädintä. Aikaa meni javan päivittämiseen ja uuden, Helsingin suositteleman ohjelman asentamiseen. Lopulta kyllästyin, purin läppärin laukusta ja virittelin tuvan puolelle. Nyt sieltä kuuluu radio Pookin lähetyksessä helluntain evankeliumin mukaista saarnaa, tällä hetkellä veli puhuu Etiopian kuningattaren kamaripalvelijasta ja siitä, että Jumala lahjoittaa etsiville ihmisille elävän uskon.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Avatar
Taavetti
Aurinkotuuli
 
Viestit: 6969
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 18:49
Paikkakunta: Suomenselkä

ViestiKirjoittaja Emka » 09 Huhti 2012, 18:04

Minä olen onnistunut Oulun ja Rovaniemen seuroja kuuntelemaan vuorotelle, linkit olen saanut tämän vl-foorumin sivulta. Oulussa on nyt kahviväliaika ja varmaan sieltä vielä tulee yksi puhe. Rovaniemellä veisaavat loppulauluja parhaillaan.
Täällä kuuluu DNA:n mokkulayhteys 3.5 G. Tänään on saanut olla seuroissa, ensin päivällä oli Forssassa omat seurat, kaksi puhujaa, ja kotia päästyä kerkisi Ouluun netti-seuroihin. Forssassa satoi lunta sakeasti mutta tultua 38 km, eiaurinko paistoi. :D :D
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja vanamo.n » 09 Huhti 2012, 23:08

Minua taas harmitti, kun kerrankin huomasin, että tänään olisi pitänyt ohjelman mukaan tulla virtuaalikirkosta suoralähetys Oulun tuomiokirkosta, jossa saarnan olisi pitänyt Jyrki Vaaramo. Ensimmäisenä pääsiäispäivänä kyllä näkyi tulleen suora lähetys, mutta nyt tänään ei sitten tullutkaan. Mieheni laittoi palautteena kysymyksen, miksi ei lähetetty?
Jeesus, sinun alkamasi usko on ja kilvoitus.
Myös on sinun hallussasi matkan päässä vapahdus. Silloin minut uupuneen noudat kotiin taivaaseen. (Virsi 301:6)
Avatar
vanamo.n
ahkera
 
Viestit: 483
Liittynyt: 29 Elo 2009, 16:56
Paikkakunta: Laukaa

ViestiKirjoittaja Emka » 18 Huhti 2012, 21:57

Meidän kylällä oli illalla seurat, oli ihana kun pääsi melkein naapuriin seuroihin. Puhujat olivat ennestään tuntemattomia, mutta sama turvallinen evankeliumin saarna oli heidänkin "matkassaan". Siellä julistettiin kaikkein tärkeintä sanomaa, " Synnit saa uskoa anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä" Se rohkaisee sielunvihollisen hyökäyksissä väsynyttä kaidan tien matkalaista uskomaan.
Avatar
Emka
Aurinkotuuli
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 25 Tammi 2005, 22:05
Paikkakunta: Pirkanmaalla pieni pitäjä

ViestiKirjoittaja Ibelieve » 10 Helmi 2013, 20:01

Tänään en päässytkään seuroihin, mutta netin kautta kuuntelin Järviradion kautta Laukaan Rauhanyhdistykseltä. Juuri asken puhui Timo Leppänen. Itseäni kovin kosketti hänen puheensa.

Tuli hirveä ikävä päästä taas seuroihin ja Jumalan lasten luo, mutta ensi viikonloppuna sitten.
Ibelieve
tutustunut
 
Viestit: 43
Liittynyt: 06 Tammi 2013, 21:01


Paluu Terveisiä seuroista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron