Millainen olet luonteeltasi?

Työssä, opiskelussa ja muussa arkisessa toiminnassa koettua, opittua ja muistettua.

ViestiKirjoittaja Saral » 31 Elo 2007, 10:25

Minäkin olen sellainen, etten helposti tutustu uusiin ihmisiin. Herkkäkin olen. Tutustumista tietysti helpottaa se, että jos tunnen jotakin yhteistä toisen kanssa. Vapautuneena olen iloinen ja saatan nauraa vesissä silmin. Yleensä pidän hyvästä huumorista sekä tietenkin hyvästä seurasta. Inhoan juoruilua ja liikaa toisten asioihin puuttumista.
Avatar
Saral
vakiintunut
 
Viestit: 118
Liittynyt: 11 Helmi 2005, 10:43

ViestiKirjoittaja jussi83 » 21 Loka 2012, 22:51

Minä olen herkkä ystävällinen romanttinen ihminen.
Ja osaan kuunnella muita ihmsiä.
Avatar
jussi83
tutustunut
 
Viestit: 17
Liittynyt: 20 Loka 2012, 01:19
Paikkakunta: Oulu

ViestiKirjoittaja oxy » 22 Loka 2012, 21:10

Minä olen luonteeltani herkkä,ujo ja sisäänpäin vetäytynyt. Minun on vaikea tutustua uusiin ihmisiin
oxy
perehtynyt
 
Viestit: 66
Liittynyt: 03 Heinä 2008, 18:23

Re: Millainen olet luonteeltasi?

ViestiKirjoittaja Simon Flint » 19 Huhti 2016, 09:34

Koska en viitsi arvioida itseäni,kerron muiden arviointeja:
Lapsenlapset, pienet: Pappa, sinä olet pöhkö. Isi sano niiin! Isot: Sinä olet vähän outo. Vaimo: Epäsiisti, tykkää olla resuissa ja likainen, kylpyyn ja kotitöihin pitää pakoittaa. Omat lapset: Tönttö fade!
Simon Flint
perehtynyt
 
Viestit: 76
Liittynyt: 08 Tammi 2016, 17:32

Re: Millainen olet luonteeltasi?

ViestiKirjoittaja Vilja » 24 Helmi 2021, 21:09

Mua on sanottu hötkyilijäksi. :lol: Haluan yleensä kaiken nopeesti valmiiksi, niinpä mun kärsivällisyys (ei kyllä taitokaan, sen puolee) ei riittäis vaikka johonkin suureen käsityöhön, tuskin palapeliinkään. Ujo ja herkkä, joskus äkkipikainen, -ristiriitaista ;D. Joskus pelleilijä, joskus murjottaja, mutta en pitkävihainen. ja mieluiten koitan vältellä riitoja, mutta joskushan erimielisyyksiäkin voi tulla.
Vilja
tutustunut
 
Viestit: 25
Liittynyt: 07 Marras 2020, 20:37

Edellinen

Paluu Arjen askareissa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron