Oma arviosi itsestäsi?

Sana on vapaa.

Oma arviosi itsestäsi?

ViestiKirjoittaja Weha » 22 Huhti 2007, 19:05

Uskovaisten ja muidenkin hengellisyyksien mielestä oon, mielestäni monasti liian opinnollinen, tuomitseva ja jyräävä...

Monasti minusta joskus jopa epäuskoisten parissa pidetään, kunhan en puhu mitää uskonkysymyksiä ja opinnollista, heh. Tästä minulla on oikeasti kokemuksia...

Että tällaisia päätelmiä tänään...
Weha

ViestiKirjoittaja lukkari » 22 Huhti 2007, 20:52

Tämän päivän teemana oli Hyvä Paimen. Lutheri selitti, että lammaslaumassa on monenlaisia lampaita. Toisella on villaa enemmän kuin toisella. Tärkeintä on kuitenkin, että Hyvä Paimen tuntee meidät nimeltä. Kyllähän se minäkin aikamuonen karvaturri villaltani olen. On se hyvä, ettei omin ansioin, tekemättä jättämisien, tekemisien tai viisauden voimalla perille päästä. Kristus kantaa heikot helmassansa, siihen saa luottaa.
lukkari
Valvoja

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 23 Huhti 2007, 10:11

Ihmisillä on erilaisia tapoja puhua kuten puhujillakin erilaisia lahjoja. Jotkut ihmiset eivät vain pidä tyylistäsi, Weha.
Sinisielu
puurtaja

ViestiKirjoittaja Weha » 26 Huhti 2007, 19:11

Niinhän se on sinisielu...jotkut haluaisi, että opillinen puoli palstalla lakkautettaisiin. No mäkin häippäisisin sen mukana pois palstalta. Kyllä opinkysymykset kuuluvat mielestäni ihan sananvapauteenkin...
Weha

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 27 Huhti 2007, 11:35

No, kukin pitäköön mielipiteensä.
Sinisielu
puurtaja

ViestiKirjoittaja Weha » 28 Huhti 2007, 19:21

niinpä sinisielu...
Weha

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 21 Touko 2007, 11:23

Muutamat ovat puhuneet siitä, että heistä tuntuu opillisten asioiden vatkaaminen netissä jotenkin vieraalta. Ne asiat ovat niin pyhiä, ettei niitä viitsisi ylenpalttisesti täällä väännellä ja käännellä julkisesti. On puhuttu yksinkertaisesta uskosta. No, valtaosa haluaa täällä sen opillisen puolen pitää niin pitäköön sitten. Uskokoon monimutkaisesti sitten kun kerran niin välttämättä haluaa. :roll:
Sinisielu
puurtaja

ViestiKirjoittaja Sinisielu » 21 Touko 2007, 13:52

Emka kirjoitti:Miten se opillisten asioiden palstalta lukeminen voi monimutkaista olla?
Minä olen ainakin hyvilläni että niitäkin käsitellään täällä palstalla. :wink:

No, kuten sanoin, koen uskon opilliset asiat niin vaikeina ja pyhinä, etten niitä halua vatkata täällä julkisesti niin laaja-alaisessa mittakaavassa kuten muut tekevät. Voisin itse asiassa jutella joidenkin uskovaisten kanssa tästä aiheesta, jotka eivät itse näillä palstoilla pyöri.
Sinisielu
puurtaja

Paluu Vapaata Keskustelua