Seuraatko jääkiekkoa?

Sana on vapaa.

Seuraatko SM-liigan jääkiekkoa?

Seuraan jääkiekkoa paljon, ja olen jonkun joukkueen 'fani'
1
5%
Seuraan jääkiekkoa jonkun verran, ja osaan nimetä suosikkijoukkueen.
6
29%
Seuraan jääkiekkoa, koska pidän itse lajista, mutten omaa varsinaista suosikkia.
0
Ei ääniä
En voi sanoa seuraavani jääkiekkoa, vaikka tiedänkin joukkueen, jota kannatan.
2
10%
En seuraa jääkiekkoa, eikä minulla ole erityistä suosikkijoukkuetta.
5
24%
Joudun seuraamaan jääkiekkoa 'pakkopullana', koska joku perhe/ystäväpiirissä seuraa.
1
5%
En voi sietää jääkiekkoa, ja teen jopa töitä karttaakseni sen seuraamista.
2
10%
Seuraan jääkiekkoa, jos peli/uutinen osuu eteeni sattuman kautta, mutta muutoin suhteeni lajiin on välinpitämätön.
0
Ei ääniä
Seuraan jääkiekkoa vain suurten tapahtumien (loppuottelut, MM-kisat, ym.) yhteyksissä, en muulloin.
3
14%
Mikään ylläolevista vaihtoehdoista ei kuvaa riittävän hyvin suhdettani jääkiekkoon, jotta voisin vastata.
1
5%

Ääniä yhteensä : 21

Seuraatko jääkiekkoa?

ViestiKirjoittaja nuusku » 29 Maalis 2008, 14:33

Seuraatko SM-liigan jääkiekkoa (radio/lehti/jne...) ? Oletko 'lätkäfani', vai rasittaako jääkiekon seuraaminen kenties sinua?
Viimeksi muokannut nuusku päivämäärä 29 Maalis 2008, 15:23, muokattu yhteensä 3 kertaa
nuusku
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Munkki » 29 Maalis 2008, 14:46

Itse en ole kiinostunut jääkiekosta enkä muustakaan urheilusta, jos pilkkimistä ei siksi lasketa. 13 vuotias poikani sitä vastoin katselee tv:stä kaiken urheilun. Urheilutoimittajien outo tapa väännellä suomenkieltä ärsyttää minua puistatuksiin asti.
Munkki

ViestiKirjoittaja Pottu » 29 Maalis 2008, 14:51

Kaikki urheiluselostukset on pitkäveteisiä :grin:
...peruna on ruoka ihan oikea
Pottu
tosi pirteä

ViestiKirjoittaja Taavetti » 29 Maalis 2008, 15:02

Mitään urheilulähetyksiä en vakituisesti ole seurannut, en siis jääkiekkoakaan. Joskus kuuntelen selostuksia, jos ei ole muuta tekemistä. Jos tilanne jää jännittävään vaiheeseen, kuuntelen mielelläni seuraavankin selostuksen.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Taavetti
Aurinkotuuli

ViestiKirjoittaja Elena » 29 Maalis 2008, 16:05

Minä olen pienimuotoinen jäkisfani, mutta vain isojen kisojen aikaan - Suomea kannustetaan aina loppuun saakka, olipa tilanne ottelussa mikä hyvänsä! :D Muutama suosikkipelaajakin minulla löytyy.
Elena
tosi pirteä

ViestiKirjoittaja Heku » 29 Maalis 2008, 16:11

Meillä miesväki kuuntelee melkeen kaikki pelit. Itse seuraan joskus jännittäviä otteluita tai jos on joku tuttu joukkue - ja tekemisen puutetta itsellä. En kuitenkaan jaksa urheilumaailman uutisia kovin ahkerasti muuten lueskella.

Uskovaisten miesten ja poikien vuorolla tulee joskus käytyä jäähallilla kattomassa. En tiiä lasketaanko sitä jääkiekon seuraamiseks. :lol:
Heku
tutustunut

...

ViestiKirjoittaja mutsi » 29 Maalis 2008, 18:44

Kun Oulussa ollaan, Kärppiä kannatetaan, vaikkei niin tarkkaan kaikistellen seuratakaan. Nyt tosin alkaa olla taas ajat että piilofanitkin tulee esiin.
mutsi
Valvoja

ViestiKirjoittaja Emka » 30 Maalis 2008, 00:32

Oon kannattanut Tapparaa lähes 40 vuotta, mitäs sitä vaihtamaan suosikkiaan?

En seuraa otteluita muualta kuin tulokset seuraavan päivän Aamulehdestä, jos en satu uutisia kuuntelemaan.

Pelien seuraaminen radiosta on liian jännittävää minulle :-)

mutsi ny retostelee niitten Kärppien kanssa, mutta Tappara panee hanttiin viimeiseen asti :-)
Emka
Aurinkotuuli

ViestiKirjoittaja Taavetti » 30 Maalis 2008, 04:25

Asun sen verran kaukana suurista kaupungeista, ettei tähän lähelle ole ilmaantunut yhtään suurta (tuskin pientäkään) jääkiekkoseuraa. Kaikistellen seurojen nimiä lukiessa en ole ollut varmaksi edes tietoinen, minkä lajin seura on kyseessä. Tässä keskustelussa siis vallan viisastuu.

Tässä lähistöllä on noin kymmenen vuoden ajan toiminut vain lentopalloseura, joka on menestynyt valtakunnallisestikin. Muut täällä ja lähistöllä ovat yleisseuroja, joissa harrastetaan vähän kaikkea, ja jotka luovuttavat parhaat pelaajansa jonnekin suurille joukkueille.
Jon halutaan puhua seutumme menestyjistä enemmän, joudutaan puhumaan yksilölajeista, mutta ne eivät kuulu tämän keskustelun aiheiseen.
Niin kuin Paimen laumassaan/ Jeesus kulkee omissaan.
Sanallaan hän opettaa/ kunnes aukee taivaan maa
SL 300: 4
Taavetti
Aurinkotuuli

.....

ViestiKirjoittaja mutsi » 30 Maalis 2008, 12:43

Olin 20 viimeistä virkavuottani tampereen tienoilla. Koulussa kiihkeimmät kahnaukset tulivat siitä kun oppilaat rupesivat kinaamaan "Tappara vai Ilves". Koulunuoriso oli jakaantunut kahteen puolueeseen, olit joko tappara tai ilves...

Opettajiltakin kysyttiin tuon tuostakin tätä kannatusjuttua; kumpi?

Työkaverini oli valmistunut aikanaan Raumalta ja hän kannatti Tepsiä, turkulaista.
Minä taas olen pohjois-pohjalaisen kanssa naimisissa ja sanoin periaatteen vuoksi aina; Kärpät! - Meitä molempia luopioita katsottiin säälivästi, varsinkin minua, kun kärppälauma temmelsi siihen aikaan divarissa.
mutsi
Valvoja

ViestiKirjoittaja hattiwatti » 31 Maalis 2008, 18:05

Harrastin nuoruusiässä, mutta en seuraa enää mitään urheilua, eikä minulla ole edes Tv:tä
Turhuuksien turhuus koko aparaatti :-)
hattiwatti

Paluu Vapaata Keskustelua