Kävikö joulupukki?

Sana on vapaa.

Kävikö joulupukki?

ViestiKirjoittaja Emka » 27 Joulu 2008, 20:34

Tämä on pieni kysely palstalaisille. Itse sain mieluisen lahjan, sellaisen laitteen jolla voi hoitaa selkää ja hartioita. Myös kipeitä lihaksia jaloissa ja käsissä.

Olen T.K:ssa saanut isommalla koneella samaa hoitoa, mutta nyt voipi hoitaa kipeitä paikkoja milloin vain haluaa.

Tuli paljon muitakin lahjoja, Suolakide lamppuja tuli kaksi, toiseen saa laittaa tuikun sisälle ja toisessa on lamppu sisällä ym,ym. Ihan on hyvä mieli kun joulupukin apulaiset muistivat.

Kassukin sai mieluisia lahjoja, eli puruluita,jotka ovat sen suurta herkkua.

[/img]
Emka
Aurinkotuuli

!!!!

ViestiKirjoittaja mutsi » 28 Joulu 2008, 13:20

Perinteiseen tapaan olimme pukkeina lasten perheissä Limingassa.

Pukeiksi sonnustautuivat myös meillä joululomalla olleet nuoremmat lapset, tämäkin on perinne! Tällä kertaa meitä pukkeja oli 7 (seitsemän) kappaletta, ikähaitari 21-66, lyhyin pukki 170cm, pisimmät 196cm. Tämä spektaakkeli oli lajuudessaan tähän astinen ennätys. Pyrimme nääs ennätysten kirjaan.

Meillä on aina jonkinlainen juoni pukkivierailuissa, kaikki eivät aina ole pukkeja, joskus on ollut myös oppipoikia etelän mailta tai "lehdistöä". Pukeutumista ja naamiointia valmistellaan perusteellisesti.

Kun mulla on tuo itäsuomalainen perimä rasitteena, ja näköjään jälkikasvuunkin siirtyneenä, niin paljon hupia tulee keksineeksi varsin pikkuasioista.

Näyttää, etteivät lastenlapset enää mistään hämmästy tai pelästy.
mutsi
Valvoja

Re: Kävikö joulupukki?

ViestiKirjoittaja O.M » 28 Joulu 2008, 15:33

Toki joulupukki kävi! Muistaakseni olen elämäni aikana viettänyt vain yhden jouluaaton ilman joulupukin vierailua. Sekin johtui töistä.
O.M
Ylläpitäjä

Paluu Vapaata Keskustelua