Tupakoitko sinä?

Sana on vapaa.

Poltatko tupakkaa?

Poltan
18
28%
En polta
47
72%

Ääniä yhteensä : 65

ViestiKirjoittaja oxy » 04 Heinä 2013, 11:26

Minulla ainakin on niin tarkka hajuaisti,että haistan heti jos joku naapureista polttaa parvekkeella ja vedän äkkiä oven kiinni.En voi sietää tupakan hajua
oxy
perehtynyt

ViestiKirjoittaja Angel » 06 Heinä 2013, 20:45

En polta
Angel
perehtynyt

ViestiKirjoittaja vanamo.n » 07 Heinä 2013, 14:21

Muistan kun lapsuuskodissani pesin pyykkiä ja kasvatusisäni poltti sitä Klubi 22, johon laitettiin polttaessa se puinen holkki päähän ja hän säilytti sitä sitten aina housujensa taskussa. Silloin jo koin sen tuoksun niin vastenmielisenä, kun niitä housujaan jouduin pyykkäämään, että ei ikinä tullut mieleeni edes kokeilla, mitä on tupakointi.
Jeesus, sinun alkamasi usko on ja kilvoitus.
Myös on sinun hallussasi matkan päässä vapahdus. Silloin minut uupuneen noudat kotiin taivaaseen. (Virsi 301:6)
vanamo.n
ahkera

ViestiKirjoittaja metsätähti » 19 Heinä 2013, 22:01

En polta, en ole kokeillut enkä tule kokeilemaankaan, sikäli kuin järki päässä pysyy.
Ylistys armon auringon! Se Herran kansan yllä on, ja virta valoa kantaa. SL 275 :)
metsätähti
ahertaja

ViestiKirjoittaja weha » 05 Syys 2013, 11:21

Meillä ei voi pitää makuuhuoneen ikkunaa yöllä auki, kun tupakin savu tulee raakasti sisälle. Asun vuokra kaksiossa. Jotkut nuoret käy yöllä tupakilla, kun asunnoissa polttaminen on kielletty. Todella huono asia tämä.
weha
Aurinkotuuli

ViestiKirjoittaja nuusku » 05 Syys 2013, 13:47

Minä tupakoin parvekkeellaa, mutta onneksi naapurit tukakoivat kanssa. Vuokrasopimuksen mukaan sisällä tupakointi on kielletty. Jos hallitus ajaa jonkun parveketupakointikieltolain läpi, niin sitten ei auttane kuin muuttaa rivitaloon. Kerrostalon ylin kerros olisi toinen vaihtoehto, sieltä ei mene savut alaspäin eikä kukaan näe jos siellä pössyyttää.
Kunnes täyttyy halu hartain, tänne jääpi turmelus. Aukee kirkas kotiranta, loppumaton lohdutus.
nuusku
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja metsätähti » 05 Syys 2013, 16:05

Ylimmässä kerroksessakin naapuri kärsii. Tuo vieruskaveri savustaa minua tehokkaasti.
Ylistys armon auringon! Se Herran kansan yllä on, ja virta valoa kantaa. SL 275 :)
metsätähti
ahertaja

ViestiKirjoittaja weha » 08 Syys 2013, 08:36

nuusku kirjoitti:Minä tupakoin parvekkeellaa, mutta onneksi naapurit tukakoivat kanssa. Vuokrasopimuksen mukaan sisällä tupakointi on kielletty. Jos hallitus ajaa jonkun parveketupakointikieltolain läpi, niin sitten ei auttane kuin muuttaa rivitaloon. Kerrostalon ylin kerros olisi toinen vaihtoehto, sieltä ei mene savut alaspäin eikä kukaan näe jos siellä pössyyttää.

Kannattaa lopettaa tupakointi terveydellisistä syistä. Myös lähimmäisesi kärsii tuosta saasteesta. Ei kyllä taida usein olla kovin helppoa.
weha
Aurinkotuuli

ViestiKirjoittaja kesis » 08 Syys 2013, 12:44

ja kuitenki olen sitä parvekkeella tupakointi on parempi kuin sisällä. kun muutin tähän parvekkeelleiseen kaksioon ihmettelin miks ihmeessä sisällä tupakoitu ku parvekekin olemassa.

(joskus myös ihmettelen ajautuuko tupakoivat ja tupakoimattomat eri kaveripireihin) vai onko heillä ni eri keskusteluaiheet koska minun kaveri/ystäväpiiristä tällä hetkellä kukaan polta.
"menneisyyden muistamnen tuo voimaa nykyhetkeen"
kesis
Valvoja

Edellinen

Paluu Vapaata Keskustelua