Hannu sanoi: >>Miten voi sanoa että relaa jos lähimmäinen taistelee kiusausten kanssa? Ei minua ainakaan auta jos sanotaan että relaa. Ymmärsin nuuskun olevan oikeasti kiusaantunut siitä että jotkut pukeutuvat paljastavasti. Itsekin olen samaa kokenut.
Ankka tunnut näkevän monesti asioissa juuri sen puolen, että joku ylhäältä määrätty raja (perinnäissääntö?) on olemassa. Tässä nuuskunkin kirjoituksessa tartuit siihen että nuusku ajattelee yleistä sopivuutta, vaikka itse ymmärsin että nuusku ensisijaisesti puhui omista henkilökohtaisista kiusauksista. Vai ymmärsinkö väärin?>>
1) En missään tapauksessa halua vähätellä Nuuskun mahdollisia ongelmia ja kiusauksia. Anteeksi Nuusku jos pahoitin mielesi. Sanoin 'relaa' sentakii, koska Nuuskun mielest jo piikkarit ja muodikas hiuslaite on pahentavii...jos näin olis, aika moni meikäläinen naisimmeinen sais muuttaa tyyliänsä ja marssia kenkäkauppaan, siveäkenkä-ostoksille ja heittää hiuslaitteensa romukoppaan (kiinnostas tietää, minkälainen sellainen hiuslaite on).
2) Sain Nuuskun kommentista sellaisen käsityksen, jotta hänen pitäisi ajatella sopivasta pukeutumisesta samallai kuin toisetkin, eikä hän voi luottaa omaan arviointi-kykyyn. Ihan mahdotontahan meidän on ajatella noist asioista ihan samallai. Esim isäni on sanonut monta kertaa et farkut ei oo uskovaiselle sopiva vaatetus...hehee, käsi ylös, jolla on farkut jalassa...
O.M sanoi:>>Epäilemättä olet oikeassa, että kukaan tuskin haluaa näyttää huoralta tai pukilta. Yleensä sentyyppinen ihminen haluaa näyttää vain seksuaalisesti haluttavalta.>>
Ehkä ajattelemme näist asioist sentakii hiukan erillai, koska sie oot mies ja mie...Ankka...

Kerran hamas menneisyydes, ku mie olin nuori, olimme yhen kaverin kaa iltakyläs, ni eräs nuorimies tuli valistamaan kaveriani et 'sinäki jos laittasit piikkarit jalkaan, olisit tosi seksikkään näköinen'...O.M: et usko, miten me naurettiin tuon nuoren miehen kommentille

meillä ei ollu piikkareita, meillä ei ollu tiukkoja vaatteita, meillä ei ollu hiuslaitteita, ei näkyny paljasta pintaa...ja siltiki: saimme lukuisia hävyttömiä ehdotuksia ja väliin saimme juosta suorastaan karkuun kuolaavia miehiä.
Ajatteleeko siis miehet useimmiten naisten pelkästään heitä varten kaunistautuvan?? Tai et naisten tarkoitusperät ois aina herättää miehissä kuumia aaltoja?? Mun mielestä niin ei voi/ei saa /ei ole sopivaa ajatella. Naisella on luonnostaan tarve laittautua/kaunistautua/tällätä, senhän näkee jo pikkutytöistä: rimssuhametta, pinniä ja ponksua ja kauniita kenkiä. Mut naisissakin on eroja: toiset laittautuu enempi, toiset vähempi, ei kaikki ole samanlaisii.